alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Infiniti M Y51 30d V6 (238KM)

Infiniti M Y51 30d V6 (238KM)Wyświetleń: 2332

Infiniti M Y51 30d V6 (238KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2993
Moc [KM]238
Moment obrotowy [Nm]550
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów7/auto
Prędkość maksymalna250
Przyspieszenie (0-100km/h)6.9
Spalanie - miasto [l/100km]10.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]7.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju7.1 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

16.01.2018BobTak

Auto użytkowane codziennie, w większości w miejskiej dżungli stolicy. Jazda raczej dynamiczna, pomimo tego maksymalne spalanie zimą to 12 l w mieście. Latem nie przekroczyłem 10 l. Trasa 2600 km do Chorwacji, z zapakowanym max bagażnikiem i czterema osobami - spalanie 9 l. Wymiany oleju, filtrów , żadnych innych usterek. Silnik dynamiczny, dobrze współpracujący z automatyczną skrzynią biegów. Polecam Pathfindera z tym silnikiem.


31.07.2017RexTak

Bardzo dobry silnik zrobiłem nim 120tys i zero problemów,spalanie średnio 10L ale nigdy nie patrzę na to tylko cisnę i jeżdżę dynamicznie. Po za wymianami olejów,filtrów nic nie wymieniałem turbin,pompy,wytysków itd.Jak ktoś szuka dobrej jednostki mocnej i bezawaryjnej to silnik godny polecenia .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii