alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Hyundai Tucson I 2.0 CRDi 150KM (D4EA-F)

Hyundai Tucson I 2.0 CRDi 150KM (D4EA-F)Wyświetleń: 6221

Hyundai Tucson I 2.0 CRDi 150KM (D4EA-F)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]305
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna177
Przyspieszenie (0-100km/h)12.0
Spalanie - miasto [l/100km]8.9
Spalanie - trasa [l/100km]6.2
Spalanie - średnie [l/100km]7.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.120.000 km lub 6 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9.2

Trasa: 5.9

Średnie: 6.9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 CRDi11325513.18.5
2.0 CRDi14030511.97.1

23.03.2018FabianTak

Silnik dobry bezawaryjny jedyny minus to głośna praca na wyższych obrotach oraz wysokie spalnie na niedogrzanym silniku(krótkie odcinki pond 10l). Po za tym dobra dynamika,niska awaryjność bo to się psuje to drobiazgi typu kable jakaś drobna elektryka ale nie sprawia to większych problemów byle mechanik to zrobi a koszty niewielkie.Spalanie auta na trasie 6l miasto to bardzo różnie od 8l do 10l średnio wychodzi 7.5l, ale to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę wielkość auta wielkość opon i ciężar.Jak dla mnie jest bardzo dobrze po 190tys/km bez większych awarii to super wynik.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 1):
(8.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Janusz 20.05.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
"Jak ktoś n ie ma na Ravke to jak najbardziej polecam Sam miałem dylemat ale nie żałuję zakupu.Przebieg 148 tyś silnik pracuje jak nowy,jest w miarę cichy i dosyć ekonomiczny.Co do dynamiki jest dobrze wyważona co do wielkości auta,nie ma obawy co do wyprzedzania z pełnym pokładem lub ruszanie z miejsca na światach.Dobra pozycja za kierownicą ,dużo miejsca,dobra trakcja."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.2l/100km

Spalanie - trasa:5.9l/100km

Spalanie - średnie:6.9l/100km

Zalety:silnik, spalanie, brak awarii, dobre zawieszenie, wyposażenie, dobre wyciszenie nawet ponad 150km/h
Wady:mały bagażnik, drogie opony, drogi serwis
Tucson 2009 r 148 tys