alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD (143KM)

Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD (143KM)Wyświetleń: 9978

Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD (143KM)

Okres produkcji: 2001-2008

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2499
Moc [KM]143
Moment obrotowy [Nm]343
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)12.5
Spalanie - miasto [l/100km]11.7
Spalanie - trasa [l/100km]7.5
Spalanie - średnie [l/100km]9.0

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju6.0 L
Wymiana olejuco.12.000 km 6 miesięcy
Wymiana rozrządupo.90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 11.5

Trasa: 7.5

Średnie: 9.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.8 CRD15036012.69.9
2.8 CRD16340012.89.0

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 2):
(8.38)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Mieszko 27.03.2014
Średnia:
(8.75)
Tak
Opinia: Nie maiłem nigdy żadnego problemu z silnikiem! Rok produkcji 2003. Chodzi bardzo równo, nie kopci i nie hałasuje. Jego moc jest odpowiednia do masy samochodu. Co się tyczy spalania to raczej nie zaskakuje, pali tyle ile musi czasami tyle ile mu się da. Warto zwrócić uwagę na termostat układu chłodzenia. Jest to element bardzo często się psujący co przejawia się w zużyciu paliwa (wzrasta ono o 1/3). W zimie żadnych problemów z rozruchem. Łatwy w konserwacji, konstrukcja pozwala na dojście do większości elementów. Podstawą dobry olej i wymiana filtrów - staje się pewny i niezawodny.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:Niezawodny i pewny, Duża moc przy pewnej ekonomi, Żadnych problemów z rozruchem w zimie, Niewiele elektroniki
Wady:Części droższe niż do wersji bęzynowej, Często psuje się termostat
Rocznik / Przebieg:Jeep Cherokee KJ Sport 2,5 CRD 2003 r. 125 tyś. km
Sławek 22.03.2013
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: żadnych problemów z silnikiem, pali nawet przy minus 30 st.C ale wymaga dobrego akumulatora (ciężki rozruch), trochę mi już kopci ale mój jest z 2001 r i km już trochę ma. Mój egzemplarz jest liftowany 2 cale i opony AT
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:12l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:pali zawsze i wszędzie, temperatury minus 30 to nie problem
Wady:kopci w lecie przy dużym obciążeniu, ciężki rozruch wymagający dobrego akumulatora, silnik nie toleruje złej jakości paliwa
Rocznik / Przebieg:jeep KJ 2001 r 2,5 CRD 140 tys km