alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Jeep Compass I FL 2.2 CRD (163KM)

Jeep Compass I FL 2.2 CRD (163KM)Wyświetleń: 5849

Jeep Compass I FL 2.2 CRD (163KM)

Okres produkcji: 2011-2016

Wersje nadwozia: suv

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2143
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna202
Przyspieszenie (0-100km/h)10.6
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.6

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju-
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9

Trasa: 5.8

Średnie: 6.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 CRD13632010.96.1

04.05.2019Infiniti q50 2.2d 170kmTak

Po 2 latach użytkowania tego silnika w Infiniti q50 i obecnie przebiegu 70tyś km muszę przyznać że nadal jestem zadowolony ze spalania które przy ekonomicznej jeździe na trasie 350km wyniosło 4,8l/100km to mój rekord. Przy standardowym użytkowaniu 6-7l/100km. Minus to dźwięk który jest okropny. Coś za coś. Póki co standardowa wymiana oleju i filtrów w ASO.


08.07.2019W212Nie

Silnik wspaniały ale do pierwszej awarii. Mi zapchał się DPF, od zapchanego DPF uszkodziły się turbosprężąrki (biturbo) a od uszkodzonych turbosprężarek nazbierał się olej w intercoolerze i silnik się rozbiegał. Jednostka do wymiany. Zdecydowanie odradzam kupowania aut z tym silnikiem. Chyba, że komuś nie przeszkadza "jeden właściciel - jeden silnik".


08.07.2019S212Nie

Silnik bardzo awaryjny jeśli dojdzie do zapchania filtra cząstek stałych. Gdy na trasie z gór na pomorze zapaliło mi się Check Engine zajechałem do ASO BMG Goworowski - kazali mi wymienić filtr DPF (że zapchany). Powiedziałem by znaleźli przyczynę dlaczego zapchał się filtr na długiej trasie - stwierdzili, ze najpierw muszę wymienić filtr za... 8500 zł. Jeździłem z zapychajacym się filtrem od warsztatu do warsztatu - w końcu znaleziono problem - czujnik różnicy ciśnień DPF. Auto samo zregenerowało filtr DPF i... po 2 tygodniach zrobiło dziurę w tłoku. Naprawa prawie 20.000 zł. Zatem jeśli posiadacie OM651 z DPFem to jak najszybciej sprzedawajcie auto - to wielki niemiecki bubel!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 1):
(8.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Alek 11.02.2015
Średnia:
(8.75)
Tak
Opinia: Auto jak najbardziej godne polecenia,wszystko chodzi jak należy,silnik bardzo dynamiczny i oszczędny nie sprawia żadnych problemów .Auto praktycznie do wszystkiego miasto,trasa,wakacje,teren duża wszechstronność. Bardzo przypadł mi do gustu i silnik spełnił moje oczekiwania,auto mam 4-lata i nie robiłem przy nim nic po za serwisowanie.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:wszechstronność ,dobre wyposażenie,spalanie,silnik mocny i bezawaryjny,dobra widocznosć,super pozyca za kierownicą
Wady:cena serwisu
Rocznik / Przebieg:2011r 140tysy