alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Jeep Patriot FL 2.2 CRD (163KM)

Jeep Patriot FL 2.2 CRD (163KM)Wyświetleń: 4660

Jeep Patriot FL 2.2 CRD (163KM)

Okres produkcji: 2011-2015

Wersje nadwozia: suv

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2143
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna202
Przyspieszenie (0-100km/h)10.6
Spalanie - miasto [l/100km]7.9
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.6

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju-
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

26.04.2020Mercedes-Benz W212 Tak

Auto jest z nami dopiero rok, ale narazie wszystko jest ok. Jestem drugim wlascicielem i musze dodac ze zostalo kupione w Belgii i takze tu jest uzytkowane. Mialo 61000 km gdy zostalo kupione, teraz ma 125000 takze troche nim jezdze (do pracy mam 51km w jedna strone no i wyjazdy do Polski). I jak wspominalem wszystko jest ok. Wymienialem tylnia lampe bo cos tam sie spalilo w niej,ale nawet tego nie licze do wad tego auta no i komplet hamulcow na tyle i przodzie... Wiadomo ze czesci troche kosztuja jak i filtry, ale jak ktos chce tanio serwisy robic to polecam jakiegos opla albo cos podobnego. Ja polecam serdecznie!!!!


17.05.2020W212Nie

Bardzo awaryjny silnik. 3 lata użytkowania, 20 tysięcy wydane na naprawy w ASO. Kto chce jeździć autem a nie podziwiać je na lawecie czy w serwisie to zdecydowanie powinien omijać auta z tym silnikiem. Zapchany DPF oznacza jedno - albo 5 cyfrowe wydatki albo nowe auto.


08.07.2019S212Nie

Silnik bardzo awaryjny jeśli dojdzie do zapchania filtra cząstek stałych. Gdy na trasie z gór na pomorze zapaliło mi się Check Engine zajechałem do ASO BMG Goworowski - kazali mi wymienić filtr DPF (że zapchany). Powiedziałem by znaleźli przyczynę dlaczego zapchał się filtr na długiej trasie - stwierdzili, ze najpierw muszę wymienić filtr za... 8500 zł. Jeździłem z zapychajacym się filtrem od warsztatu do warsztatu - w końcu znaleziono problem - czujnik różnicy ciśnień DPF. Auto samo zregenerowało filtr DPF i... po 2 tygodniach zrobiło dziurę w tłoku. Naprawa prawie 20.000 zł. Zatem jeśli posiadacie OM651 z DPFem to jak najszybciej sprzedawajcie auto - to wielki niemiecki bubel!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 8
Brak opinii