alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Infiniti Q70 2.2d 16V (170KM)

Infiniti Q70 2.2d 16V (170KM)Wyświetleń: 345

Infiniti Q70 2.2d 16V (170KM)

Okres produkcji: od 2014

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2143
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]400
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów7 automat
Prędkość maksymalna220
Przyspieszenie (0-100km/h)8.9
Spalanie - miasto [l/100km]5.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]4.9

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju6.5 L
Wymiana olejuco 25.000 km lu 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

23.06.2018pawelTak

motor ma biturbo i rewelacyjnie sprawuje sie w klasie e mercedesa z 2011 roku.przy 199 tys przytkał się dpf.koszt czyszczenia,wyminy czujnika i diagnozy 1 tyś zl.średnie spalanie 6.1 l/100 ,w górach 8,w mieście 9-10.z wiekim robi sie troche glosny i słabszy,ale na brak mocy trudno narzekać.skrzynia 7 g tronic,biturbo-silnik rzadko dobija do 2000 obrotów.mam jeszcze oryginalny akumulator.


05.09.2018maciejTak

mam 220 cdi 170km w glk. Silnik dynamiczny 400nm i bardzo oszczędny. Skrzynia manualna, felgi 19 a spalanie z 5tys.km to 5,7. Jak na mase i aerodynamike bylem w szoku. 290tys.km i zero poboru oleju. Bezobsługowy silnik


15.10.2018MarcinTak

W212 po lifcie ( ostatni model W212), data produkcji 2014.01. , silnik om 651.924 , skrzynia aut. 7G Tronic plus Przebieg 310 000,0 km bez żadnej awarii. Do dziś świetna dynamika, spalanie średnie 8,0 l/100. Eksploatacja głownie autostradowa Warszawa Paryż Frankfurt n M. Nie zauważyłem spadku mocy i jakichś niepożądanych elementów. Szczerze polecam.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii