alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Jeep Cherokee KL 2.0 Multijet 16V (140KM)

Jeep Cherokee KL 2.0 Multijet 16V (140KM)Wyświetleń: 1706

Jeep Cherokee KL 2.0 Multijet 16V (140KM)

Okres produkcji: 2013-2018

Wersje nadwozia: suv

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]350
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna187
Przyspieszenie (0-100km/h)10.9
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia WR (5W-30)
LIlość oleju4.9 L
Wymiana olejupo 35.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 140.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 Multijet1854408.85.6
2.2 Multijet2004408.55.6

21.12.2017RomekTak

Silnik rewelka pod każdym względem szybki,mocny i mało palący a co ważne nie psuje się w nim nic.Autko gonine praktycznie po trasach trochę w mieście ale to tak po kilkanaście kilometrów.Spalanie na trasie około 6litrów i to bez jakiegoś oszczędzania może to nie jakiś wielki rekord ale to autko sobie waży.W mieście się ciężko jeździ słabo się zbiera bo trzeba cisnąć i spalanie to prawie 10 l,tak że nie polecam na krótkie trasy i do miasta.Po za tym jest super,ładnie pracuje jest elastyczny i nie brakuje mocy.


21.03.2014MikserTak

"Moc połączona z elegancją ,jak dla mnie auto i silniki Super .Silnik bardzo dynamiczny świetnie współpracuje z 6-biegowoą skrzynia bardzo elastyczny na wyższych biegach .Co do spalania to średnio 5.5L to rewelacyjny wynik ."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii