alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM)

Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM)Wyświetleń: 1145

Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM)

Okres produkcji: 2001-2005

Wersje nadwozia: furgon

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]101
Moment obrotowy [Nm]205
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna165
Przyspieszenie (0-100km/h)12.3
Spalanie - miasto [l/100km]7.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia 5W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo .120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaTak
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 8

Średnie: 8

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(8.75)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 5/10
Spalanie
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Radek 06.01.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
"nie oszczedzam go dynamicznie się poruszam miasto 8 trasa jak porzycza ojciec to cuda się dzieją poniżej 5L , autostrada to 7l nie wyjęte, brak 6 biegu. generalnie jest jak czołg silnik nie do zdarcia turbina pada co 200tys wymiana i nic wiecej!, wtrysków nie wymieniałem ! przebieg 890tys na dzień dzisiejszy auto kupione w Polskim salonie, jestem 3 włascicielem. Podejżewam że wiekszość sciągnietych z UE mają podobny przebieg, tylko odkręcone..."
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (5/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:8/l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:psuje się jak każdy, ale śmieszne ceny części zamiennych w porównaniu do konkurencji .
Wady:głośny na autostradzie uciążliwy wręcz.
doblo/2004/884000