Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM)

Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM) Wyświetleń: 590

Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM)

Okres produkcji: 2001-2005

Wersje nadwozia: furgon

Dane techniczne

Pojemność [cm3] 1910
Moc [KM] 101
Moment obrotowy [Nm] 205
Doładowanie turbo/sp
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna 165
Przyspieszenie (0-100km/h) 12.3
Spalanie - miasto [l/100km] 7.8
Spalanie - trasa [l/100km] 5.1
Spalanie - średnie [l/100km] 6.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju Selenia 5W40
LIlość oleju 4.5 L
Wymiana oleju co 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu po .120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Nie
Dwumasa Tak
Turbina Geometria stała
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 8

Średnie: 8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(8.75)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 5/10
Spalanie
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Radek 06.01.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
"nie oszczedzam go dynamicznie się poruszam miasto 8 trasa jak porzycza ojciec to cuda się dzieją poniżej 5L , autostrada to 7l nie wyjęte, brak 6 biegu. generalnie jest jak czołg silnik nie do zdarcia turbina pada co 200tys wymiana i nic wiecej!, wtrysków nie wymieniałem ! przebieg 890tys na dzień dzisiejszy auto kupione w Polskim salonie, jestem 3 włascicielem. Podejżewam że wiekszość sciągnietych z UE mają podobny przebieg, tylko odkręcone..."
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (5/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:8/l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:psuje się jak każdy, ale śmieszne ceny części zamiennych w porównaniu do konkurencji .
Wady:głośny na autostradzie uciążliwy wręcz.
doblo/2004/884000

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.