Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM)

Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM) Wyświetleń: 529

Fiat Doblo I Cargo 1.9 JTD (101KM)

Okres produkcji: 2001-2005

Wersje nadwozia: furgon

Dane techniczne

Pojemność [cm3] 1910
Moc [KM] 101
Moment obrotowy [Nm] 205
Doładowanie turbo/sp
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna 165
Przyspieszenie (0-100km/h) 12.3
Spalanie - miasto [l/100km] 7.8
Spalanie - trasa [l/100km] 5.1
Spalanie - średnie [l/100km] 6.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju Selenia 5W40
LIlość oleju 4.5 L
Wymiana oleju co 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu po .120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Nie
Dwumasa Tak
Turbina Geometria stała
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 8

Średnie: 8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(8.75)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 5/10
Spalanie
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Radek 06.01.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
"nie oszczedzam go dynamicznie się poruszam miasto 8 trasa jak porzycza ojciec to cuda się dzieją poniżej 5L , autostrada to 7l nie wyjęte, brak 6 biegu. generalnie jest jak czołg silnik nie do zdarcia turbina pada co 200tys wymiana i nic wiecej!, wtrysków nie wymieniałem ! przebieg 890tys na dzień dzisiejszy auto kupione w Polskim salonie, jestem 3 włascicielem. Podejżewam że wiekszość sciągnietych z UE mają podobny przebieg, tylko odkręcone..."
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (5/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:8/l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:psuje się jak każdy, ale śmieszne ceny części zamiennych w porównaniu do konkurencji .
Wady:głośny na autostradzie uciążliwy wręcz.
doblo/2004/884000

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.