Renault Trafic II 1.9 dCi 100KM

Renault Trafic II 1.9 dCi 100KMWyświetleń: 1398

Renault Trafic II 1.9 dCi 100KM

Okres produkcji: 2001-2006

Wersje nadwozia: Furgon Van

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1870
Moc [KM]100
Moment obrotowy [Nm]240
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna155
Przyspieszenie (0-100km/h)16
Spalanie - miasto [l/100km]9.1
Spalanie - trasa [l/100km]6.6
Spalanie - średnie [l/100km]7.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.8 L
Wymiana olejuco 30.000 lub 2 lata
Wymiana rozrząduco 120.000 tys lub 5 lata

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaNie
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 dCi80190207.7
2.5 dCi13531015.18.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 0

Trasa: 0

Średnie: 0

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(0)
Żywotność
 0/10
Awaryjność
 0/10
Spalanie
 0/10
Koszty utrzymania
 0/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Kajetan 11.09.2017
Średnia:
(0.00)
Tak
"Auto uważam za bardzo udane ładna sylwetka, skrzynie mam 6 biegową. Bardzo dynamiczne, leci jak osobowka. Prędkość max większą niż w opisie. Do końca nie dusiłem ale 160 idzie bez trudu. Mam nakulane 215 tys silnik chodzi idealnie i rzadnej korozji (12lat)"
Żywotność
 (0/10)
Awaryjność
 (0/10)
Spalanie
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Ładny i dynamiczny
Wady:Póki co nie widzę
Trafic/2005/215000

Kod antyspamowy
Odśwież

03.01.2015JanuszTak

Nie wiem kto puścił famę że ten silnik to porażka ,ja mam na stukane 285tys i po za normalnym serwisowaniem auto jeździ jak nowe.Do rzeczy auto przyjechało do kraju przy przebiegu 185tys wykonano serwis i do przebiegu 235tys po za wymianą sprzęgła nic się działo.Ja kupiłem przy 255tys zrobiłem duży serwis za 2800zł sprzęgło,przegub,oleje filtry i wymiana jednego wtrysku.Koszt wtryskiwacza po regeneracji 200zł plus jego wyciągnięcie 300zł to największe koszty .Spalanie średnio 7L ,MaX 9.5 w mieście w korkach z towarem ,nie stwierdziłem po takim przebiegu jakieś problemów z jego pracą ,pali na dotyk w zimie .Dla mnie silnik super a miałem kilka ,VW,Fiata i ten jest zdecydowanie lepszy.


03.02.2016tomekTak

w opisie jest błąd to jest silnik 8 ZAWOROWY ;a z mojego doświadczenia SUPER silnik,mimo 387tyś na liczniku a tak na prawdę kto wie ile 'auto sprowadzone od turka z placu w 2009r.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.