alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Trafic II 1.9 dCi 100KM

Renault Trafic II 1.9 dCi 100KMWyświetleń: 1931

Renault Trafic II 1.9 dCi 100KM

Okres produkcji: 2001-2006

Wersje nadwozia: Furgon Van

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1870
Moc [KM]100
Moment obrotowy [Nm]240
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna155
Przyspieszenie (0-100km/h)16
Spalanie - miasto [l/100km]9.1
Spalanie - trasa [l/100km]6.6
Spalanie - średnie [l/100km]7.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.8 L
Wymiana olejuco 30.000 lub 2 lata
Wymiana rozrząduco 120.000 tys lub 5 lata

Osprzęt silnika

DPF/FAPNie
DwumasaNie
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 0

Trasa: 0

Średnie: 0

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 1):
(0)
Żywotność
 0/10
Awaryjność
 0/10
Spalanie
 0/10
Koszty utrzymania
 0/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Kajetan 11.09.2017
Średnia:
(0.00)
Tak
"Auto uważam za bardzo udane ładna sylwetka, skrzynie mam 6 biegową. Bardzo dynamiczne, leci jak osobowka. Prędkość max większą niż w opisie. Do końca nie dusiłem ale 160 idzie bez trudu. Mam nakulane 215 tys silnik chodzi idealnie i rzadnej korozji (12lat)"
Żywotność
 (0/10)
Awaryjność
 (0/10)
Spalanie
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Ładny i dynamiczny
Wady:Póki co nie widzę
Trafic/2005/215000