Renault Trafic II 1.9 dCi 100KM

Renault Trafic II 1.9 dCi 100KM Wyświetleń: 1262

Renault Trafic II 1.9 dCi 100KM

Okres produkcji: 2001-2006

Wersje nadwozia: Furgon Van

Dane techniczne

Pojemność [cm3] 1870
Moc [KM] 100
Moment obrotowy [Nm] 240
Doładowanie turbo/sp
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna 155
Przyspieszenie (0-100km/h) 16
Spalanie - miasto [l/100km] 9.1
Spalanie - trasa [l/100km] 6.6
Spalanie - średnie [l/100km] 7.8

Zalecane przez serwis

?Typ oleju Elf 5W40
LIlość oleju 4.8 L
Wymiana oleju co 30.000 lub 2 lata
Wymiana rozrządu co 120.000 tys lub 5 lata

Osprzęt silnika

DPF/FAP Nie
Dwumasa Nie
Turbina Geometria stała
Wtryski elektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 dCi80190207.7
2.5 dCi13531015.18.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 0

Trasa: 0

Średnie: 0

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(0)
Żywotność
 0/10
Awaryjność
 0/10
Spalanie
 0/10
Koszty utrzymania
 0/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Kajetan 11.09.2017
Średnia:
(0.00)
Tak
"Auto uważam za bardzo udane ładna sylwetka, skrzynie mam 6 biegową. Bardzo dynamiczne, leci jak osobowka. Prędkość max większą niż w opisie. Do końca nie dusiłem ale 160 idzie bez trudu. Mam nakulane 215 tys silnik chodzi idealnie i rzadnej korozji (12lat)"
Żywotność
 (0/10)
Awaryjność
 (0/10)
Spalanie
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Ładny i dynamiczny
Wady:Póki co nie widzę
Trafic/2005/215000

Kod antyspamowy
Odśwież

03.02.2016tomekTak

w opisie jest błąd to jest silnik 8 ZAWOROWY ;a z mojego doświadczenia SUPER silnik,mimo 387tyś na liczniku a tak na prawdę kto wie ile 'auto sprowadzone od turka z placu w 2009r.


03.01.2015JanuszTak

Nie wiem kto puścił famę że ten silnik to porażka ,ja mam na stukane 285tys i po za normalnym serwisowaniem auto jeździ jak nowe.Do rzeczy auto przyjechało do kraju przy przebiegu 185tys wykonano serwis i do przebiegu 235tys po za wymianą sprzęgła nic się działo.Ja kupiłem przy 255tys zrobiłem duży serwis za 2800zł sprzęgło,przegub,oleje filtry i wymiana jednego wtrysku.Koszt wtryskiwacza po regeneracji 200zł plus jego wyciągnięcie 300zł to największe koszty .Spalanie średnio 7L ,MaX 9.5 w mieście w korkach z towarem ,nie stwierdziłem po takim przebiegu jakieś problemów z jego pracą ,pali na dotyk w zimie .Dla mnie silnik super a miałem kilka ,VW,Fiata i ten jest zdecydowanie lepszy.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.