Volkswagen  Transporter T4 1.9 D 60KM

Volkswagen Transporter T4 1.9 D 60KM Wyświetleń: 890

Volkswagen  Transporter T4 1.9 D 60KM

Okres produkcji: 1990-2003

Wersje nadwozia: Furgon Van

Dane techniczne

Pojemność [cm3] 1896
Moc [KM] 60
Moment obrotowy [Nm] 127
Doładowanie -
Skrzynia biegów 5
Prędkość maksymalna 115
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ oleju 5W40
LIlość oleju 4.5 L
Wymiana oleju co 8000 lub 1rok
Wymiana rozrządu co 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Nie
Dwumasa Nie
Turbina Geometria stała
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 6

Średnie: 7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(10)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 10/10
Spalanie
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Rafał 06.01.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Miałem VW transporter platforma z roku 1993, silnik 1,9 D, bez turbiny, bez wspomagania, a mimo to miło go wspominam. Silnik bardzo oszczędny, jak jest dobra bateria i świece żarowe - zapali zawsze. Idealne auto do pracy - z obsługi - tylko materiały eksploatacyjne. Polecam."
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (10/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:niskie spalanie, dobrze zestrojona manualna skrzynia biegów, doskonały skręt,
Wady:brak
T4 platforma, 1,9d, rok pr.1993

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.