alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Crafter I 2.5 TDI PD 136KM (BJL)

Volkswagen Crafter I 2.5 TDI PD 136KM (BJL)Wyświetleń: 2420

Volkswagen Crafter I 2.5 TDI PD 136KM (BJL)

Okres produkcji: 2006-2012

Wersje nadwozia: furgon platforma

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2461
Moc [KM]136
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna154
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]14.7
Spalanie - trasa [l/100km]9.3
Spalanie - średnie [l/100km]11.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju9.0.L
Wymiana olejuco 40.000 lub 2 lata
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 12

Trasa: 8

Średnie: 10

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(2.75)
Żywotność
 2/10
Awaryjność
 2/10
Spalanie
 5/10
Koszty utrzymania
 2/10

Głosy według opinii:

01

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Crafter 27.11.2019
Średnia:
(2.75)
Nie
"Jednym słowem mina to już nie to samo co stary LT Miałem LT z 96r teraz żałuje że go sprzedałem"
Żywotność
 (2/10)
Awaryjność
 (2/10)
Spalanie
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:12l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:Ładnie wygląda i jest wygodny
Wady:Że jest cienki jak leszcz
2007