alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen Jumper II 2014 2.0 BlueHDi (163KM)

Citroen Jumper II 2014 2.0 BlueHDi (163KM)Wyświetleń: 544

Citroen Jumper II 2014 2.0 BlueHDi (163KM)

Okres produkcji: od 2014

Wersje nadwozia: furgon

Dane techniczne

Pojemność [cm3]
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów
Prędkość maksymalna
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W-30
LIlość oleju5.0 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 12

Trasa: 10

Średnie: 11

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(4)
Żywotność
 0/10
Awaryjność
 8/10
Spalanie
 8/10
Koszty utrzymania
 0/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Citroen Jumper 07.07.2019
Średnia:
(4.00)
Tak
"Trochę głośny powyżej 2 tyś obrotów, na wolnych pracuje bardzo ładnie i cicho, spalanie według mnie adekwatne do osiągów, wersja blaszak podwyższana, najdłuższa i masa własna na poziomie 2 ton, wyprzedzanie bez jakiegokolwiek stresu że nie zdążysz. Co do żywotności to się nie wypowiadam bo auto ma bardzo mały przebieg."
Żywotność
 (0/10)
Awaryjność
 (8/10)
Spalanie
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:12l/100km

Spalanie - trasa:10l/100km

Spalanie - średnie:11l/100km

Zalety:Bardzo dobra dynamika Kultura pracy na wolnych obrotach Dosyć niskie spalanie
Wady:Trochę głośny powyżej 2000 obr
2018/139000