alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Boxer II FL 2.2 HDi (110KM)

Peugeot Boxer II FL 2.2 HDi (110KM)Wyświetleń: 623

Peugeot Boxer II FL 2.2 HDi (110KM)

Okres produkcji: 2011-2014

Wersje nadwozia: furgon skrzynia podwozie

Dane techniczne

Pojemność [cm3]
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]
Doładowanie
Skrzynia biegów
Prędkość maksymalna
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 11

Trasa: 7.5

Średnie: 9

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(7.5)
Żywotność
 10/10
Awaryjność
 10/10
Spalanie
 10/10
Koszty utrzymania
 0/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Boxer 07.07.2019
Średnia:
(7.50)
Tak
"Bardzo dobry silnik, bardzo wytrzymały i do tego ekonomiczny."
Żywotność
 (10/10)
Awaryjność
 (10/10)
Spalanie
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:9l/100km

Zalety:Dobra kultura pracy Trwałość Niskie spalanie Mała usterkowość
Wady:Trochę słaba dynamika
2015/305000