alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Note I 1.5 dCi (86KM)

Nissan Note I 1.5 dCi (86KM)Wyświetleń: 7178

Nissan Note I 1.5 dCi (86KM)

Okres produkcji: 2005-2013

Wersje nadwozia: minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]86
Moment obrotowy [Nm]200
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna168
Przyspieszenie (0-100km/h)13
Spalanie - miasto [l/100km]5.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.120.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi681601555.2
1.5 dCi902001684.2

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.8

Trasa: 4

Średnie: 4.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.63)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 9.5/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Jerzy 11.01.2014
Średnia:
(9.25)
Tak
"Wyjątkowo trafiony model. Rocznik 2008, kupiony w styczniu 2009. Aktualnie przebieg 130 tkm. Srednie spalanie 3.8 l/100km, średnie do osiągnięcia 3,5 l (prędkość 70-90 km. Najniższe uzyskane spalanie na trasie 130 km wyniosło 2,8 l/100km. Oczywiście była to toczanka a nie jazda - ale tyle udało się osiągnąć! Zmiana oleju po gwarancji co 15 tkm "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:3.5l/100km

Spalanie - średnie:3.8l/100km

Zalety:bdb !!!
Wady:nie widze
Nissan Note 1.5 dci 86 KM
Filip 22.10.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Bardzo fajne auto do miasta ,szczerze polecam .Autem jeździmy z żona na przemian od 4 lat zrobiliśmy nie wiele bo około 40 tys km to wychodzi 10 tys na rok ale autem poruszamy się głównie po mieście czasami mały wypad gdzieś na weekend.Auto spełnia nasze oczekiwania ,najważniejsze bardzo mało pali a w wbrew pozorom nie jest w cale taki mały .Dobra widoczność co ułatwia parkowanie w mieście .Przed zakupem dowiedzieliśmy się prawie wszystko o wadach i zaletach ,auto posiada silnik Renaulta jedni go chwalą inni nie ,jak dotąd nie mieliśmy kompletnie żadnych awarii ani silnika ani innych podzespołów .Auto godne polecenia "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.0l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:niskie spalanie, brak awarii, zero kosztów obsługi, dora widocznosć, dobra cena zakupu
Wady:nie znaleźlismy
Nissan Note 2008 r 78 tys

Kod antyspamowy
Odśwież

27.05.2014Sławek Tak

Witam wszystkich ! Silnik 1.5 dCi 106 KM mam w Nissan Qashqai od nowości,jest bardzo mile zaskoczony .Do dnia dzisiejszego tylko serwis ASO -wymiany olejów,filtrów,klima ,żadnych awarii(a podobno to silnik Renaulta). Auto nie małe a spalanie bardzo niskie na trasie nawet 4.2L a miasto to ciężko przekroczyć 7L do tego silnik bardzo dynamiczny .


03.02.2015FaxTak

145tys zero problemów,żadnych awarii,silnik bardzo ładnie wchodzi na obroty i zbiera się z niskich obrotów jest elastyczny.Bardzo cicha praca ,niskie spalanie,brak awarii .


05.01.2014mateusz Tak

To silnik Reno ale jest też stosowany w Nissanach ja właśnie go posiadam w swoje Micrze .Silanik pierwsza klasa ,spalanie dosłownie wącha ropę ,w mieście potrafię zejść do poziomu 5 L a na trasie przy prędkości 80km/H 3.6 L.Żadnych problemów z uruchamianiem ,pali od przysłowiowego kopa zima /mróz lato itd.Obecnie przejechane 137 tyś i kompletnie brak jakichkolwiek usterek .Silnik jest bardzo elastyczny ładnie wchodzi na obroty ,ma dość dobre przyspieszenie . Dla mnie silnik jak również auto oceniam na 5!!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 15

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.