alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Primera P12  2.2 dCi (138KM)

Nissan Primera P12 2.2 dCi (138KM)Wyświetleń: 6641

Nissan Primera P12  2.2 dCi (138KM)

Okres produkcji: 2002-2007

Wersje nadwozia: liftback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2184
Moc [KM]138
Moment obrotowy [Nm]314
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna203
Przyspieszenie (0-100km/h)10.2
Spalanie - miasto [l/100km]8.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W40
LIlość oleju5.4L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9dCi1202701955.7
2.2 DTI1262801986.1

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.7

Trasa: 5.3

Średnie: 6.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 4):
(9.63)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 8

Głosy według opinii:

40

Opinie użytkowników

Lukasz 12.09.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Zajebisty silnik, ekonomiczny trwały zero problemów. Moj nissan jest juz troche poobijany ale jezdze nim do konca. sprzegło mialo wysiasc 15000km temu, poprostu takie jest w tym modelu. Wymieniam plyny jak nalezy, zero problemow, zadnych wyciekow. super auto!!! polecam kazdemu. Mialem juz kilka VW itp, są daleko daleko z niezawodnościa za Nissanem!!!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:duze auto, duzo miejsca
Wady:wyglad nie powala
2.2 dci 2004
Adam 03.07.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Rocznik 2004 kupiłem z przebiegiem 245 tys jeżdżę już 2 rok do tej pory nie narzekam. nie bierze oleju nawet po tylu kilometrach a co was czeka to standardowe obsługi czyli wymiana oleju, płynów, klocków hamulcowych. Większy wydatek to tarcze przód i amortyzatory, trzeba było wymienić bo jeszcze były oryginalne. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:niezawodny, komfortowy, dobra dynamika polecam jak najbardziej
Wady:
kombi/2004/270tys
Artur 06.09.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"rewelka"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:
Wady:
primera 2002 260tys
Szymon 11.03.2015
Średnia:
(9.00)
Tak
"dobre auto silnik japoński na łańcuchu nie do zdarcia,ludzie myslą że to silnik renówki i to jego bul.Ja kupiłem go z przebiegiem 190tys teraz ma 250 tys i zamiata jak nowy.Możecie wierzyć lub nie ale nic przy nim nie robiłem tylko tankuję i jazda.Kultura pracy na bardzo dobrym poziomie,dynamika i przyspieszenie bardzo dobre,nie ma co szukać złego w tym modelu.Auto jest bardzo wygodne dobrze wyposażone dobre na trasy.Polecam "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:pozytywne odczucia z jazdy,komfort na dobrym poziomie,silnik dynamiczny z dobrym przyspieszeniem
Wady:nie ma
2007r 250tys

Komentarze użytkowników

0 #2 Daniel 02.10.2017
Witam mam Primerę P12 2.2 dci [łańcuch] polecam auto bez awaryjne przyprowadziłem z Francji z przebiegiem 157 tyś wymieniam olej co 10tyś filtry i w drogę.POLECAM
0 #1 Dewey 29.07.2017
Hi admin, i must say you have high quality
articles here. Your website should go viral. You need initial traffic
only. How to get it? Search for; Mertiso's tips go viral

Feel free to surf to my web site: 94Harrison: https://JacobBigg.blogspot.com

06.11.2013KonradTak

Dobry japoński silnik bez wad .Nissan X-Trial auto pół terenowe spisuje sie dobrze njedynym mankamentem jest spalanie niestety bardzo wysoki nawet 13 L przy krótkich odcinkach ,jak ktoś szuka auta na dojazdy kilkukilometrowe to nie polecam ,ja kupiłem dlatego że mam teren górski i chodziło mi o wyższy prześwit i napęd na cztery koła .Pod tym względem spisuje się bardzo dobrze ,barak awarii silni dynamiczny dobrze się zbiera .Coś za coś ,jestem zadowolony


28.02.2014MarianTak

Bardzo dynamiczny i mocny silnik ,co do awaryjności ja osobiście nie miałem , ale użytkuję go 4 rok zrobiłem 70 tyś obecnie przebieg 196 tyś .Spalanie niskie tylko na trasie 6L miasto można czasami dostać szoku nawet 11 L to zdecydowanie za dużo .Potwierdzam silnik trwały ,mocny idealny na trasy do szybszej jazdy na 6-biegu .


04.09.2013SebaTak

Primera przebieg 195 tys i zero problemów ,trochę wycieków oleju ale nie groźnych .Problem wystąpił z pompą wtryskową przy 156 tys okazało się że to wina paliwa była regenerowana. Do dziś tylko olej i filtry wymieniam .Silnik bardzo dynamiczny zdecydowanie lepszy na dłuższych odcinkach niż do miasta .Spalanie na dobrym poziomie średnio 6.5


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Daniel
02.10.2017
0
Witam mam Primerę P12 2.2 dci [łańcuch] polecam auto bez awaryjne przyprowadziłem z Francji z przebiegiem 157 tyś wymieniam olej co 10tyś filtry i w drogę.POLECAM
Dewey
29.07.2017
0
Hi admin, i must say you have high quality
articles here. Your website should go viral. You need initial traffic
only. How to get it? Search for; Mertiso's tips go viral

Feel free to surf to my web site: 94Harrison: https://JacobBigg.blogspot.com

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.