alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Primera P12  2.2 dCi (138KM)

Nissan Primera P12 2.2 dCi (138KM)Wyświetleń: 6063

Nissan Primera P12  2.2 dCi (138KM)

Okres produkcji: 2002-2007

Wersje nadwozia: liftback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2184
Moc [KM]138
Moment obrotowy [Nm]314
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna203
Przyspieszenie (0-100km/h)10.2
Spalanie - miasto [l/100km]8.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W40
LIlość oleju5.4L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9dCi1202701955.7
2.2 DTI1262801986.1

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.7

Trasa: 5.3

Średnie: 6.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 4):
(9.63)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Głosy według opinii:

40

Opinie użytkowników

Lukasz 12.09.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Zajebisty silnik, ekonomiczny trwały zero problemów. Moj nissan jest juz troche poobijany ale jezdze nim do konca. sprzegło mialo wysiasc 15000km temu, poprostu takie jest w tym modelu. Wymieniam plyny jak nalezy, zero problemow, zadnych wyciekow. super auto!!! polecam kazdemu. Mialem juz kilka VW itp, są daleko daleko z niezawodnościa za Nissanem!!!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:duze auto, duzo miejsca
Wady:wyglad nie powala
2.2 dci 2004
Adam 03.07.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Rocznik 2004 kupiłem z przebiegiem 245 tys jeżdżę już 2 rok do tej pory nie narzekam. nie bierze oleju nawet po tylu kilometrach a co was czeka to standardowe obsługi czyli wymiana oleju, płynów, klocków hamulcowych. Większy wydatek to tarcze przód i amortyzatory, trzeba było wymienić bo jeszcze były oryginalne. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:niezawodny, komfortowy, dobra dynamika polecam jak najbardziej
Wady:
kombi/2004/270tys
Artur 06.09.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"rewelka"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:
Wady:
primera 2002 260tys
Szymon 11.03.2015
Średnia:
(9.00)
Tak
"dobre auto silnik japoński na łańcuchu nie do zdarcia,ludzie myslą że to silnik renówki i to jego bul.Ja kupiłem go z przebiegiem 190tys teraz ma 250 tys i zamiata jak nowy.Możecie wierzyć lub nie ale nic przy nim nie robiłem tylko tankuję i jazda.Kultura pracy na bardzo dobrym poziomie,dynamika i przyspieszenie bardzo dobre,nie ma co szukać złego w tym modelu.Auto jest bardzo wygodne dobrze wyposażone dobre na trasy.Polecam "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:pozytywne odczucia z jazdy,komfort na dobrym poziomie,silnik dynamiczny z dobrym przyspieszeniem
Wady:nie ma
2007r 250tys

Komentarze użytkowników

0 #1 Dewey 29.07.2017
Hi admin, i must say you have high quality
articles here. Your website should go viral. You need initial traffic
only. How to get it? Search for; Mertiso's tips go viral

Feel free to surf to my web site: 94Harrison: https://JacobBigg.blogspot.com

06.11.2013KonradTak

Dobry japoński silnik bez wad .Nissan X-Trial auto pół terenowe spisuje sie dobrze njedynym mankamentem jest spalanie niestety bardzo wysoki nawet 13 L przy krótkich odcinkach ,jak ktoś szuka auta na dojazdy kilkukilometrowe to nie polecam ,ja kupiłem dlatego że mam teren górski i chodziło mi o wyższy prześwit i napęd na cztery koła .Pod tym względem spisuje się bardzo dobrze ,barak awarii silni dynamiczny dobrze się zbiera .Coś za coś ,jestem zadowolony


28.02.2014MarianTak

Bardzo dynamiczny i mocny silnik ,co do awaryjności ja osobiście nie miałem , ale użytkuję go 4 rok zrobiłem 70 tyś obecnie przebieg 196 tyś .Spalanie niskie tylko na trasie 6L miasto można czasami dostać szoku nawet 11 L to zdecydowanie za dużo .Potwierdzam silnik trwały ,mocny idealny na trasy do szybszej jazdy na 6-biegu .


04.09.2013SebaTak

Primera przebieg 195 tys i zero problemów ,trochę wycieków oleju ale nie groźnych .Problem wystąpił z pompą wtryskową przy 156 tys okazało się że to wina paliwa była regenerowana. Do dziś tylko olej i filtry wymieniam .Silnik bardzo dynamiczny zdecydowanie lepszy na dłuższych odcinkach niż do miasta .Spalanie na dobrym poziomie średnio 6.5


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Dewey
29.07.2017
0
Hi admin, i must say you have high quality
articles here. Your website should go viral. You need initial traffic
only. How to get it? Search for; Mertiso's tips go viral

Feel free to surf to my web site: 94Harrison: https://JacobBigg.blogspot.com

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.