alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Terrano II 2.7 TDi (125KM)

Nissan Terrano II 2.7 TDi (125KM)Wyświetleń: 9633

Nissan Terrano II 2.7 TDi (125KM)

Okres produkcji: 1993-2000

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2663
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]278
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna155
Przyspieszenie (0-100km/h)16.7
Spalanie - miasto [l/100km]11.8
Spalanie - trasa [l/100km]8.6
Spalanie - średnie [l/100km]9.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W40
LIlość oleju6.2L
Wymiana olejuco.10.000 km
Wymiana rozrząduKoło zębate

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 13

Trasa: 7.2

Średnie: 8.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.7 TD10122115410.2

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8
Średnia (głosów 1):
(6.5)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 5/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Romek 30.03.2014
Średnia:
(6.50)
Tak
"Silnik w aucie spisuje się dość dobrze,nie zanotowałem żadnych awarii.Spalanie jak na gabaryty auta w normie ,słaba dynamika ale daje radę pod czas wyprzedzania .Auto niestety bardzo awaryjne są to drobne usterki ale uciążliwe.Atutem jest prosta konstrukcja silnika i całego układu samochodu.Auto nie drogie w zakupie i ekspluatacji,zdaje egzamin w trudnym terenie ."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (5/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:13l/100km

Spalanie - trasa:7.2l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:prosta konstrukcja silnika i podzespołów, tanie cześci, łatwa naprawa nie wymagająca zbędnych komputerów
Wady:słaba dynamika, drobne usterki, spalanie w mieście
Nissan Terran 2001r 190 tyś