alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Golf III 1.9 TDI (110KM)

Volkswagen Golf III 1.9 TDI (110KM)Wyświetleń: 3332

Volkswagen Golf III 1.9 TDI (110KM)

Okres produkcji: 1991-1999

Wersje nadwozia: hatchback kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]235
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna193
Przyspieszenie (0-100km/h)10.5
Spalanie - miasto [l/100km]6.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrząduco .90.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski pompa Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 D641241546.1
1.9 SDI641251565.2

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.8

Trasa: 4.5

Średnie: 5.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 3):
(9.92)
Trwałość silnika
 9.67/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 27

Głosy według opinii:

30

Opinie użytkowników

richard 07.11.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"bardzo fajne auto "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:pojemny bagaznik
Wady:zadnych
golf 3 1996 282 000
Karol 03.09.2014
Średnia:
(9.75)
Tak
"Krótko mówiąc, niezniszczalny, zrobiłem gofrem 250tkm. Jedyna rzecz, która nie wytrzymała tego przebiegu to sprzęgło i głupi króciec wody (w zamienniku za 15pln)"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.4l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:4.9l/100km

Zalety:Małe spalanie, dość dobra dynamika
Wady:tu jest problem :-P
Golf III hb/ 420tkm (tak mówi licznik)
Rafał 30.12.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Jeden z lepszych silników montowanych w golfie III. Najmocniejsze TDI :D"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Dynamiczny, oszczędny, prosty w naprawie
Wady:długo sie gdzieje w okresie zimowym
Golf III Variant1996280tys km

Kod antyspamowy
Odśwież

22.01.2016AndrzejTak

Polecam


21.02.2017CssTak

Posiadam go już prawie 4 lata. Nie jest pierwszej nowości, ale na silnik nie mogę narzekać. W ciągu czterech lat przy silniku wymieniane przewody paliwowe (rozpadły się ze starości) i nic więcej. Polecam


25.02.2015AdamoTak

1.9 TDI w wersji AFN z turbiną ze zmienną geometrią. Moc 110 km ( wg mnie mocniejszy). Silnik pracował kulturalnie i bezawaryjnie, jak dla mnie miał aksamitne brzmienie. Teraz jeżdzę Focusem z 2006 roku 1.8 TDCI (115 km) z 2006 i moje stare Audi A4 B5 jawi mi się jako limuzyna.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.