alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Golf III  1.9 SDI (64KM)

Volkswagen Golf III 1.9 SDI (64KM)Wyświetleń: 3562

Volkswagen Golf III  1.9 SDI (64KM)

Okres produkcji: 1991-1999

Wersje nadwozia: hatchback kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]64
Moment obrotowy [Nm]125
Doładowanie-
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna156
Przyspieszenie (0-100km/h)17.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrząduco .90.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 D641241546.1
1.9 TD751401656.2

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

26.01.2016TomNie

Silnik model BXE niestety przy 168 tys. mnie zawiódł - przekręciły się panewki,urwały dwa korbowody i wyskoczyły bokiem. Podobno taka już przypadłość tego silnika.


11.04.2015Marek WrocławTak

Bardzo Polecam Autko !! Moje ma już 19 lat karoseria się trzyma i nie będę go zmieniał. Znajomych jak wożę są zachwyceni bo dbam o estetykę i wygląda dalej jak z salonu mimo tego ze przejechane ma 350 tyś km. Jedyne co muszę zrobić to po tak dużym przebiegu założyć pokrowce na siedzenie bo już troszkę się wytaly.


25.02.2015AdamoTak

1.9 TDI w wersji AFN z turbiną ze zmienną geometrią. Moc 110 km ( wg mnie mocniejszy). Silnik pracował kulturalnie i bezawaryjnie, jak dla mnie miał aksamitne brzmienie. Teraz jeżdzę Focusem z 2006 roku 1.8 TDCI (115 km) z 2006 i moje stare Audi A4 B5 jawi mi się jako limuzyna.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.