alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Golf III  1.9 SDI (64KM)

Volkswagen Golf III 1.9 SDI (64KM)Wyświetleń: 4443

Volkswagen Golf III  1.9 SDI (64KM)

Okres produkcji: 1991-1999

Wersje nadwozia: hatchback kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]64
Moment obrotowy [Nm]125
Doładowanie-
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna156
Przyspieszenie (0-100km/h)17.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrząduco 90.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 D641241546.1
1.9 TD751401656.2

21.06.2016młody Nie

Prawda jest taka "kupując TDI-ka osiedlasz mechanika" myślę że to w 100% realne stwierdzenie. A zwłaszcza teraz kiedy jest pełno egzoplazmy zajeżdżonych i zakatowanych na śmierć.Mam znajomego mechanika i przechodząc koło jego warsztatu nie ma dnia by nie miał jakiegoś wv z TDI , zawsze się jakiś znajdzie.


01.05.2018MariuszNie

niestety te silniki mają już swoje lata i jak ktoś przekroczył 400 tys km to zaczyna się sypać wszystko po kolei: węże, zawory-głowica, turbo, wycieki płynów...


26.04.2016SebastianTak

1.9 tdi asv 110 km + chip ( 130km) super się zbiera, spalanie naprawdę w porządku trasa 120- 140 5L, 170- 200 8- 8,5L (oczywiście komplet pasażerów) sprawdzone bo latam co tydzień na Niemcy i jestem bardzo zadowolony ze spalanie. Polecam w 100%. Koszty utrzymania na każda kieszeń części z wyższych półek .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4
Brak opinii