alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI PD 115KM (AJM/AUY)

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI PD 115KM (AJM/AUY)Wyświetleń: 12371

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI PD 115KM (AJM/AUY)

Okres produkcji: 1997-2006

Wersje nadwozia: hatchback kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]115
Moment obrotowy [Nm]285
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna195
Przyspieszenie (0-100km/h)10.3
Spalanie - miasto [l/100km]6.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduco 120.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.7

Trasa: 6

Średnie: 6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI9021012.25.5
1.9 TDI11023512.45.2
1.9 TDI1503208.86.2

19.06.2016SebaTak

"Długo poszukiwane audi!było warto auto zadbane i nie zniszczone!miałem starsze audi z tym silnikiem 1.9tdi nigdy mnie nie zawiódł!bez problemu mogłem pokonywać długie dystanse czy też krótkie bez mniejszych problemów!"


12.10.2018KorneliuszTak

na liczniku 315000 tys ale dodać 150000 lub więcej bo tłuczony był na taxi. Silnik naprawde pancerny. Koszty małe. Spalanie akceptowalne. Wymieniane tylko turbo i po za tym filtry oleje itp. Kultura pracy bardzo słaba wiadomo to nie CR tylko PD. Ale pozatym oceniam bardzo wysoko.


04.01.2019Seat Alhambra MK2Tak

Silnik igła, 300 tyś, wymiana turbosprężarki po 263tyś. Po wymianie turbo zużycia oleju brak od wymiany do wymiany. Olej pilnowany!!! według normy Volkswagen 506.00 5w/30 Tarcza sprzęgło w oryginale. Pompo-wtryski oryginał. Czas podawania oleju po odpaleniu do turbo 4 sekundy.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 39
Średnia (głosów 2):
(9.25)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 8.5/10
Spalanie ON
 9.5/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 44

Opinie użytkowników

Ja 21.08.2018
Średnia:
(9.50)
Tak
"Silnik rewelacja!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.8l/100km

Spalanie - trasa:6.0l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Tani w utrzymaniu i b. niezawodny.
Wady:Korozja przednich błotników - są tanie jakby co :)
golf 1.9 tdi 115 hp
Piotr 15.04.2018
Średnia:
(9.00)
Tak
"Świetny samochód tani w utrzymaniu i dość wystarczająco wyposażony jak na samochód produkowany masowo"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:
Wady:
Golf 4 2000r 262428km