alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI (115KM)

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI (115KM)Wyświetleń: 10280

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI (115KM)

Okres produkcji: 1997-2006

Wersje nadwozia: hatchback kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]115
Moment obrotowy [Nm]285
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna195
Przyspieszenie (0-100km/h)10.3
Spalanie - miasto [l/100km]6.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduco 90.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.5

Trasa: 6

Średnie: 6.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI902101805.5
1.9 TDI1102351855.2

10.03.2016A6 C5Tak

Świetny silnik


08.06.2013HubertTak

Mam ten silnik w audi 80 . przebieg 267 000 tys km Jestem bardzo zadowolony, auto kupiłem w Niemcach od jednego właściciela , rocznik 44 :) Przejechałem już ok 30 tyś , jestem bardzo zadowolony z eksploatacji tego motoru. Ojciec były mechanik mówi ,że spokojnie przy regularnych wymianach oleju co 10 - 15 tysięcy i ogólnej dbałości przejadę jeszcze ponad 200 000 tyś km. Polecam ten silnik


22.07.2016GrzesiekNie

nie polecam 1.9 130km w wolksawgen Passat. bardzo przeciętne auto a tle dzisiejszej konkurencji.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 36
Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 42

Opinie użytkowników

Piotr 15.04.2018
Średnia:
(9.00)
Tak
"Świetny samochód tani w utrzymaniu i dość wystarczająco wyposażony jak na samochód produkowany masowo"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:
Wady:
Golf 4 2000r 262428km