alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Golf V 1.9 TDI (105KM)

Volkswagen Golf V 1.9 TDI (105KM)Wyświetleń: 35247

Volkswagen Golf V 1.9 TDI (105KM)

Okres produkcji: 2003-2008

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]105
Moment obrotowy [Nm]250
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna187
Przyspieszenie (0-100km/h)11.3
Spalanie - miasto [l/100km]6.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]5.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.9

Trasa: 5.2

Średnie: 6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1403209.85.4
2.0 SDI7514016.75.4
1.9 TDI9021012.95.4

04.03.2014SławomirTak

jeżdżę moim passatem b5 fl 2003 rok i mimo ze to mój pierwszy diesel to muszę szczerze powiedzieć ze jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i jeżeli może to komuś pomóc w dokonaniu zakupu dobrego samochodu to jak najbardziej polecam vw passata


01.04.2014AlojzyTak

1.9 AVF 130 HP w Passacie B5FL 2005r. Znakomita dynamika (mieszkam w górach), bezproblemowe palenie na każdym mrozie, warunek dbanie o układ paliwowy i akumulator, na 190 tys. czyszczenie turbiny (zaklejona).Wady: burcząca osłona plastikowa nad silnikiem i "traktor", przy skrzyni 6 straszna turbodziura na niskich obrotach na 2 biegu(zejście do dwójki, zejście z obrotów i start pod górę - jest rzeźnia). Z niepokojących objawów to leje dość mocno z okolicy nad kolektorem dolotowi a pokrywą zaworów. Temat do uszczelnienia. Zuzycie paliwa: jeżdżę głównie po Nowym Sączu: 6,5-6.8 lato. Zimą do 7,5 l/100. Trasa do 5.5-8l przy super ciśnięciu w okolicach 160-180km/h. Inaczej na 55 litrów przelatuję 1100 trasa długa i 780-870 miasto.


26.12.2015MarianTak

Posiadam silnik AXR w jednych rękach od 10 lat i zrobione prawie 200 tyś km.... tylo wymiany oleju obowiązkowo co 15 tyś - odpowiedni do pompowtrysków i rozrząd kompletny w ASO co 60 tyś km i żadnych innych napraw !!!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 86
Średnia (głosów 6):
(8.83)
Trwałość silnika
 9.17/10
Niezawodność auta
 8.67/10
Spalanie ON
 8.5/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

51

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 211

Opinie użytkowników

Marcin 30.10.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Silnik bardzo dobry, polecam wersję BLS czyli tą z filtrem cząstek stałych DPF, przebieg 210 tyś nigdy nie było z nim problemów, nie puszcza najmniejszej chmurki dymu. Spalanie rozsądne, jednak 170km/h+ pali około 9L ropy. Dynamika bardzo dobra, zastanawiam się nad chipem. jest wrażliwy na paliwo, leje tylko shella"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Silnik Elastyczność Spalanie
Wady:
Golf 5/2007/213000
Dawid 25.10.2017
Średnia:
(8.25)
Tak
"Jedno z lepszych aut jakimi jeździłem po za drobnymi usterkami nic sie nie popsuło dobra ropa i smigać :D"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Dobre przyspieszenie, układ kierowniczy bardzo precyzyjny, mocne zawieszenie, duzo miejsca nad głową jak na wzrost 192 Silnik BKC najbardziej udany w tym aucie
Wady:Głośna praca silnika, słabe plastiki na drzwiach szybko sie wycierają
Golf V 1.9TDI 105 BKC/2004/220000
dariusz 03.05.2016
Średnia:
(6.25)
Nie
"Golf 5 ogólnie fajny samochód do jazdy niezłe wykończenie i ergonomia no ale niestety nie jest idealny za tą cene są dużo lepsze autka np Peugeot czy Fiat Bravo z rerwelacyjnym JTDm. miałem problemy z turbo i wtryskiwaczami a poza tym jakies drobne awarie."
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (5/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Tanie częsci, moc ,przyspieszenie,
Wady:Wtryski, głośna praca silnika
wv golf 5
jan 22.01.2016
Średnia:
(9.50)
Tak
"Rewelacyjny silnik"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:bezawaryjny
Wady:
Golf V 120 tys km
26.07.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Regularny serwis, dobry jakościowo ON gwarantuje bezawaryjne użytkowanie."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.6l/100km

Spalanie - trasa:4.9l/100km

Spalanie - średnie:5.3l/100km

Zalety:
Wady:
Golf V
<<<12>>>