alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Golf V 2.0 TDI PD 140KM (BKD/BMM)

Volkswagen Golf V 2.0 TDI PD 140KM (BKD/BMM)Wyświetleń: 11554

Volkswagen Golf V 2.0 TDI PD 140KM (BKD/BMM)

Okres produkcji: 2003-2008

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna205
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 6

Średnie: 6.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI9021012.95.4
1.9 TDI10525011.35.2
2.0 TDI1703508.26.4

16.11.2014MaciekNie

"witam kupiłem passata z silnikiem 2.0tdi rok prdukcji 2007 auto okazało się największym blendem mojego życia szmelc nad szmelcem po prostu syf na naprawy łącznie wydalaniem 18 tys zloty tka wiec silnik elektronika można wymieniać bez końca . dziś jest francuskie auto nie będę pisał jakie ale jest znakomite przejechałem 90 tys 3 lata żadnych usterek pozdrawiam "


26.05.2015RobertTak

"Jeżdżę autem od 5 lat i po części zgodzę się z opisanymi usterkami. Przy 150 tys. miałem problem z głowicą ale po zrobieniu nie miałem żadnych problemów z tym autem. Dwómas poleciał koło 270 tys. ale była to jak dla mnie naturalna rzecz że trzeba ją zrobić po tylu tysiącach km. Turbina - raz na jakiś czas trzeba ja przeczyścić i jest jak nowa na kolejne tysiące km. Plusy ?? idealne zawieszenie (chodź twarde), idealne prowadzenie auta, wysoka kultura pracy silnika jak i skrzyni. Bardzo dobre wytłumienie w środku. Wysokiej jakości materiały. Zero rdzy !! Na trasie potrafiłem zejść poniżej 5 l/100. Zero korozji pod spodem po 12 latach auta. "


15.01.2018AndrzejTak

"Golf V 2.0 TDI 140 km (BKD). 230000 km. Autem zrobiłem 80000 km. Do tej pory przy silniku wymieniłem czujnik doładowania turbiny (300zł) po za tym olej, filtry i wio. Auto bardzo dynamiczne,oszczędne. Gorąco polecam!!"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 25
Średnia (głosów 2):
(6.38)
Trwałość silnika
 6/10
Niezawodność auta
 6.5/10
Spalanie ON
 7.5/10
Koszty utrzymania
 5.5/10

Głosy według opinii:

11

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 47

Opinie użytkowników

GOLF 5 19.05.2019
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Golf V 2.0 TDI BMM, silnik 8v z pompo-wtryskiwaczami boscha. Jednostka bardzo dynamiczna, a zarazem oszczędna. Jednostka nie zachwyca kulturą pracy, nie jest to co prawda stary 1.9 TDI 1Z/ASV ale w porównaniu z silnikami na CR bardziej go słychać co mi osobiście zupełnie nie przeszkadza. Przebieg 250 tyś, jedyna awarja to uszczelniacze między turbo a kolektorem i świece żarowe tak po za tym zero problemów z wtryskami, DPF, EGRem, turbo itp. Jak ktoś kupi trupa z półmilionowym przebiegiem w dodatku po wypadku to się nie dziwie że ma problemy. Polecam pod warunkiem że znamy przebieg i wiemy na sto procent że jest to 8-zaworowa wersja na pompowtryskach boscha. PS: w opisie jest błąd, 2.0 tdi o oznaczeniu bmm to wersja 8 zaworowa a nie 16.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:dynamiczny silnik, niskie spalanie, brak awarii
Wady:kultura pracy, drogie części eksploatacyjne
Rocznik / Przebieg:2008/250000
Paweł 22.02.2017
Średnia:
(3.25)
Nie
Opinia: niestety zawiodłem się na marce WV kupując golfa słabe zawieszenie, rdza, problemy z motorem 2.0 tdi o ktorych wszędzie głośno....... i auto kosztuje tyle kasy.. przyspieszenie ogólnie fajne spalanie bez szału no ale trwałym to auto ciężko nazwać.
Trwałość silnika
 (2/10)
Niezawodność auta
 (3/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (3/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:przyspieszenie
Wady:komfort,silnik,rdza,cena
Rocznik / Przebieg:Golf 5 Goal