alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B5 FL 2.5 V6 TDI 180KM (BDH/BAU)

Volkswagen Passat B5 FL 2.5 V6 TDI 180KM (BDH/BAU)Wyświetleń: 2840

Volkswagen Passat B5 FL 2.5 V6 TDI 180KM (BDH/BAU)

Okres produkcji: 2000-2005

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2496
Moc [KM]180
Moment obrotowy [Nm]370
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna226
Przyspieszenie (0-100km/h)8.7
Spalanie - miasto [l/100km]10.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]7.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju8.5 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI10125012.45.4
2.0 TDI1363359.86.1
2.5 TDI1503109.96.8

25.02.2017JacekTak

"Silnik z samej końcówki produkcji. Jeżdżę nim od 10 lat. Wymiana oleju co 15tys - brak dolewek pomiędzy wymianami, w Tiptronicu co 60tys. Używany glownie do jazdy miejskiej spalanie śr. 10,5 samo miasto ok.13,5 trasa 9l


09.02.2016Nie

2.5 V6 audi a6 silnik i samochód to totalne gówno zwłaszcza te audi części strasznie drogie a co do awaryjności to jest bardzo wysoka nie polecam Audi i ich V6


07.02.2014Vitek78Tak

Zgadzam się z kolegą poniżej JAK DBASZ TO MASZ jeżdzę tym autem juz 4 rok śmiga jak burza.Auto takiej klasy niestety wymaga nakładów finansowych:)AUDI NIE NAPRAWIAMY NA CHIŃSKICH ZAMIENNIKACH !!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii