alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B5 FL 2.5 V6 TDI 180KM (BDH/BAU)

Volkswagen Passat B5 FL 2.5 V6 TDI 180KM (BDH/BAU)Wyświetleń: 3263

Volkswagen Passat B5 FL 2.5 V6 TDI 180KM (BDH/BAU)

Okres produkcji: 2000-2005

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2496
Moc [KM]180
Moment obrotowy [Nm]370
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna226
Przyspieszenie (0-100km/h)8.7
Spalanie - miasto [l/100km]10.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]7.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrola 5W40/505.00
LIlość oleju5.5 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI10125012.45.4
2.0 TDI1363359.86.1
2.5 TDI1503109.96.8

14.05.2013Nie

Nie kupujcie tego silnika, bo się zadłużycie. Chociaż zdarzają się wyjątki. Znajomy 2.5 TDI ma ponad 400 tyś. najechane. Ale nie wiem może te wersje ABT (200km) były jakieś mniej wadliwe.


25.02.2017JacekTak

"Silnik z samej końcówki produkcji. Jeżdżę nim od 10 lat. Wymiana oleju co 15tys - brak dolewek pomiędzy wymianami, w Tiptronicu co 60tys. Używany glownie do jazdy miejskiej spalanie śr. 10,5 samo miasto ok.13,5 trasa 9l


09.02.2016Nie

2.5 V6 audi a6 silnik i samochód to totalne gówno zwłaszcza te audi części strasznie drogie a co do awaryjności to jest bardzo wysoka nie polecam Audi i ich V6


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii