alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B5 FL 2.5 TDI (180KM)

Volkswagen Passat B5 FL 2.5 TDI (180KM)Wyświetleń: 2503

Volkswagen Passat B5 FL 2.5 TDI (180KM)

Okres produkcji: 2000-2005

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2496
Moc [KM]180
Moment obrotowy [Nm]370
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna226
Przyspieszenie (0-100km/h)8.7
Spalanie - miasto [l/100km]10.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]7.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju8.5 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1153102005.6
1.9 TDI1303102085.8

11.03.2018Artur Tak

Od prawie dwóch lat jestem w posiadaniu A4 B6 2.5 Tdi BFC Silnik wg mnie jest godny polecenia codziennie dojeżdżam do pracy 30km w jedną stronę przez prawie dwa lata zrobiłem tym autem ogólnie 50 tyś km bez żadnej awarii, używam olej Motul 5W-40, wymieniam go co 10 000 km silnik pracuje cicho i bezproblemowo, spalanie w trybie mieszanym to ok 8 l /100km trasa to 6l - 7l/100km, miasto 10l/100km. Jeżeli chodzi o dynamikę... Wyścigówka to nie jest ale tragedii nie ma jak trzeba wyprzedzić to spokojnie daję sobie radę. Ogólnie w aucie na minus to drogie części tzn elementy zawieszenia, rozrząd itp Ludzie Każdy silnik w aucie każdej marki będzie do niczego jeśli ktoś nie dba i poprostu tylko wsiada i jedzie.


25.10.2013oba maNie

Posiaałem passata z tym silnikiem niestety nagorszy zakup w moim życiu miałem poważną awarię rozrządu, doszło do kolizji paska alternatora, który wkręcił się w rozrzą co spowodowało kolizję tłoków z zaworami, koszt takiej naprawy wyniósł mnie 5 ,5 tyś zł!!!!!!!!! Dodam również, że sama wymiana rozrządu poza aso to ponad 2 tyś zł.


23.11.2013GośćTak

Jak się dba to się ma. Moja opinia jest taka wstawiaj w piz... zimnemu a na zime ci się odegra. 2,5 v6 Bardzo fajny silnik ale nie dla dzieci. Pozdrawiam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii