alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD 140KM (BKP/BMP)

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD 140KM (BKP/BMP)Wyświetleń: 26671

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI PD 140KM (BKP/BMP)

Okres produkcji: 2005-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna209
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować po 2007 roku
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski Bosch lub Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.4

Trasa: 5.6

Średnie: 6.6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI10525012.15.6
2.0 TDI11025011.85.7
2.0 TDI170350

19.06.2014WojtekNie

Turan 2.0 tdi 2007r najgorszy silnik diesla!!!! nikomu nie polecam przy 56tyskm poszła glowica 68tyskm siadła turbina spalanie 9.5l miasto 6.5 trasa z klima 110-120kmh"


08.09.2015PETERTak

"MA SAMOCHODÓW IDEALNYCH, WYGODNY AUTO, KOMFORT, DOBRE OSIĄGI I SILNIK. "


02.06.2014PIOTRNie

odradzam przy 80tyś padło turbo i pompa olejowa po kolejnych 20 przepływomierz i koło zamachowe. wersja 138 km"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 72
Średnia (głosów 5):
(7.6)
Trwałość silnika
 7.8/10
Niezawodność auta
 7.8/10
Spalanie ON
 8.6/10
Koszty utrzymania
 6.2/10

Głosy według opinii:

32

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 173

Opinie użytkowników

Andrzej 04.11.2018
Średnia:
(9.25)
Tak
"Silnik ok Oprócz zbieraka (imbus) pompy olejowej wszystko ok."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7do7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Wygoda, bezawaryjnosc, wyposazenie
Wady:Elektryka może zaskoczyc.Silniczki od klapek nawiewu klimatyzacji,przycisk hamulca recznego. Gabarytowo auto duze,dla 2 osob za duze.
sedan 2006 296tys.
Sławek 17.04.2018
Średnia:
(3.50)
Nie
"Padł silnik po przekroczeniu 250 tys kupiony od handlarza napewno był kręcony wsadziłem kupę kasy a i tak poszedł na części plbo już miałem dosyć spalanie i komfort ok ale jak już to albo cr albo 1.9 105 "
Trwałość silnika
 (2/10)
Niezawodność auta
 (2/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Wsumie ich brak no może komfort w srodku
Wady:Pompowtryski turbina głowica i blacharka
Passat b6 2.0 PD 250tys
Kris 29.10.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
"Tylko CR 170 koni "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Cicha praca silnika CR w porównaniu z poprzednikiem, 170 koni w połączeniu z dsg daje frajdę Małe spalanie
Wady:Na razie nie zauważyłem
Passat b6 2009 170 koni dsg
Arek 28.03.2017
Średnia:
(6.50)
Nie
"Autko fajne komfortowe, ale nawet przepalona żarówka (żarnik) to wyzwanie dla mechanika i te hamulce pompa turbina blacharka po 230 tyś. To już wrak, ale to chyba zmora współczesnych produktów - (po 2000r) - jednorazówki... co prawda ma już 10 lat a na tak długo nie był przewidziany..."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.7l/100km

Spalanie - trasa:5.9l/100km

Spalanie - średnie:6.6l/100km

Zalety:ergonomia komfort podrużowania
Wady:koszty eksploatacji awaryjność
Passat B6 2.0 TDI 140 KM Kombi
arek 15.06.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"p0lecam ale nie na pompowtryskach tylko comonrlaj mam ijestem bardzo zadowolony "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:
Wady:
b6 2008