alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B6  2.0 TDI (140KM)

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI (140KM)Wyświetleń: 24973

Volkswagen Passat B6  2.0 TDI (140KM)

Okres produkcji: 2005-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna209
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować po 2007 roku
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski Bosch lub Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.6

Trasa: 5.8

Średnie: 6.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1052501885.6
2.0 TDI1203201995.9

18.03.2016Edek Nie

mam ten silnik w audi a3 i apsolutnie go nie polecam od kiedy go mam nic tylko stoi u mechanika naj więkrzą jego wadą jest napinacz rozrzadu śruba pęka rozrząd spada i i rozwala wszystko w głowicy a na dodatek wałek rozrządu się zaciera turbina siada dwumas to samo totalna kicha


10.11.2017PiotrekTak

Samochód Audi A6C6 prowadzi się rewelacyjnie. Silnik oszczędny spalanie 5.5l trasa 7l miasto. Polecam.


05.05.2016KamilTak

Samochod spisuje się rewelacyjnie, moc podniesiona do 184km/417nm. Posiadam samochód ponad rok i nic sie z nim nie dzialo, przejechałem ponad 15000km. Dynamika przed modyfikacją bardzo dobra i spalanie w trasie poniżej 5l/100km, po chipie przyspieszenie do 100km/h ponizej 7.5s, przy bardzo dynamicznej jezdzie po miescie spalanie ok 7l


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 69
Średnia (głosów 4):
(7.19)
Trwałość silnika
 7.25/10
Niezawodność auta
 7.25/10
Spalanie ON
 8.25/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

22

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 170

Opinie użytkowników

Sławek 17.04.2018
Średnia:
(3.50)
Nie
"Padł silnik po przekroczeniu 250 tys kupiony od handlarza napewno był kręcony wsadziłem kupę kasy a i tak poszedł na części plbo już miałem dosyć spalanie i komfort ok ale jak już to albo cr albo 1.9 105 "
Trwałość silnika
 (2/10)
Niezawodność auta
 (2/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Wsumie ich brak no może komfort w srodku
Wady:Pompowtryski turbina głowica i blacharka
Passat b6 2.0 PD 250tys
Kris 29.10.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
"Tylko CR 170 koni "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Cicha praca silnika CR w porównaniu z poprzednikiem, 170 koni w połączeniu z dsg daje frajdę Małe spalanie
Wady:Na razie nie zauważyłem
Passat b6 2009 170 koni dsg
Arek 28.03.2017
Średnia:
(6.50)
Nie
"Autko fajne komfortowe, ale nawet przepalona żarówka (żarnik) to wyzwanie dla mechanika i te hamulce pompa turbina blacharka po 230 tyś. To już wrak, ale to chyba zmora współczesnych produktów - (po 2000r) - jednorazówki... co prawda ma już 10 lat a na tak długo nie był przewidziany..."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.7l/100km

Spalanie - trasa:5.9l/100km

Spalanie - średnie:6.6l/100km

Zalety:ergonomia komfort podrużowania
Wady:koszty eksploatacji awaryjność
Passat B6 2.0 TDI 140 KM Kombi
arek 15.06.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"p0lecam ale nie na pompowtryskach tylko comonrlaj mam ijestem bardzo zadowolony "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:
Wady:
b6 2008