alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B7 2.0 TDI CR 140KM (CBAB/CFFB)

Volkswagen Passat B7 2.0 TDI CR 140KM (CBAB/CFFB)Wyświetleń: 45273

Volkswagen Passat B7 2.0 TDI CR 140KM (CBAB/CFFB)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)10.0
Spalanie - miasto [l/100km]5,6
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.6

Trasa: 5.3

Średnie: 6.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TDI10525012.54.4
2.0 TDI1703508.84.7
2.0 TDI1773808.75.9

27.04.2016Maciej Nie

"Totalny złom nie polecam , Auto ciągle stoi u mechanika w sumie najwięcej u mechaników Audi , WV i BMW "


18.03.2016EdekNie

"mam ten silnik w audi a3 i apsolutnie go nie polecam od kiedy go mam nic tylko stoi u mechanika naj więkrzą jego wadą jest napinacz rozrzadu śruba pęka rozrząd spada i i rozwala wszystko w głowicy a na dodatek wałek rozrządu się zaciera turbina siada dwumas to samo totalna kicha"


01.03.2015piotrTak

"Auto z przebiegiem 240000 zero problemow dynamiczne, spalanie w normie okolo 8 litrow miasto okolo 5.5 na trasie tempomat predkosc 120km/h .polecam warte polecenia swietnie trzyma sie drogi kompromis auta sportowego z komfortem felgi 18 cali i profil 40 .przy tym przebiegu brak problemow z dwumasa,zawieszenie orginalne auto z 2009 roku .przebieg orginalny a nie zmniejszany o polowe a pozniej zdziwienie ze auto ma na liczniku niecale 200k na kolach 500k i sie psuje dziekuje."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 104
Średnia (głosów 7):
(7.61)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 8.14/10
Spalanie ON
 7.71/10
Koszty utrzymania
 6.57/10

Głosy według opinii:

61

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 279

Opinie użytkowników

Jacob 19.02.2017
Średnia:
(1.00)
Nie
"Król lawet jeden wielki złom. Jedyny dobry niemiecki silnik to 1,9 tdi. 2,0 to jedynie ma szrot sie nadaje "
Trwałość silnika
 (1/10)
Niezawodność auta
 (1/10)
Spalanie ON
 (1/10)
Koszty utrzymania
 (1/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Wygląd
Wady:Silnik, dpf, wtryski. Ogólnie wszystko
Damian 17.09.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Bezawaryjnosc to mnie zachwyca ,nigdy nie nie zawiodl ,Passatem jezdze od 2014 r do teraz i ani grosza nie wydalem,fakt wymiana paska rozrzadu z pompą itd,to 1000 zl ale ma sie spokoj na kolejne 120 tys km,Ciche autko -tak to prawda to auto usypia gdy sie jedzie ,jest bardzo przyjemne do jazdy ,jest duzo miejsca w srodku, fotele szerokie ,bagaznik naprawde jest duzy a gdy sie rozlozy fotele za pomoca przyciskow z tylu to wszystko ladnie sie kladzie i mozna by przewiesc naprawde duzo,przyspieszenie jest bardzo dobre nie liczylem ile ogolnie ma do 100km/h ale zwija sie naprawde przyzwoicie,fakt na ta mase samochodu dodal bym troche wiecej konikow ale jesli chodzi o oszczednosc to jest ok dlatego ludzie wam polecam."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4-5l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5-6l/100km

Zalety:Ergonomia,dynamika wygoda ,bez zastrzezen,polecam kazdemu
Wady:nie ma wad puki co przez 2 lata ani grosza nie wsadzilem z usterki.
Passat 2.0TDI bluemotion tech S
Piotr 17.08.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Bardzo ładne autko, ciche, dużo miejsca w środku, polecam skrzynię DSG, nie czuć prędkości którą nabiera, wszystko na razie chodzi idealnie."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Duże, ładne, ciche, dobre i warte wydanych pieniędzy autko
Wady:
Passat B7/ 2012/170000
Marcin 19.07.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Bardzo dobry samochód,dziwią mnie negatywne opinie na temat tego samochodu,ale pewnie piszą je ludzie którzy nigdy nie mieli tego auta,lub ci którzy kupili tzw.okazję...."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.3l/100km

Zalety:układ kierowniczy,cichy,sporo miejsca w środku
Wady:system start/stop
b7 kombi/2011/185000km
Marcin 06.08.2015
Średnia:
(8.75)
Tak
"Do spokojnej jazdy 2,0 tdi bluemotion manual jest bez zastrzeżeń, na długich trasach 1500km super, wysiadam z niego jak z domowego wygodnego fotela. Kiedy trzeba ma depnięcie i umie przyspieszyć nawet przy prędkości ponad 150km/h. Następne moje auto będzie też VW tylko że CC 2015 z DSG :) bo jednak w tak wygodnym aucie warto zainwestować w dalszą wygodę - DSG w połączeniu z bardzo wygodnym tempomatem będzie strzałem w 10 :)"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:
Wady:Denerwujące START/STOP na światłach.. Zawsze staram się przed jazdą wyłączać lub stać na luzie na półsprzęgle..
sedan / 2011 / 188000km
<<<12>>>