alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Polo IV 1.9 SDI 64KM (ASY)

Volkswagen Polo IV 1.9 SDI 64KM (ASY)Wyświetleń: 10150

Volkswagen Polo IV 1.9 SDI 64KM (ASY)

Okres produkcji: 2001-2005

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]64
Moment obrotowy [Nm]125
Doładowaniebrak
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna160
Przyspieszenie (0-100km/h)17
Spalanie - miasto [l/100km]6.2
Spalanie - trasa [l/100km]3.9
Spalanie - średnie [l/100km]4.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaBrak
Wtryski Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.8

Trasa: 4.5

Średnie: 5.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI7519514.75
1.9 TDI10124010,74.9
1.9 TDI1303109.35.0

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 13
Średnia (głosów 3):
(9.42)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 9.67/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

Polo IV 07.01.2019
Średnia:
(10.00)
Tak
"Bardzo dobre Polo polecam "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5l/100km

Spalanie - trasa:3.9l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:Bardzo niskie spalanie
Wady:Brak
2003/220000 - przebieg
Tomek 20.02.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Jeżdzę w UK tym autem do pracy codziennie około 44km w jedną i z powrotem podobnie (już po przeliczeniu z mil). Musiałem kupić 1.9SDI bo inne silniki z kołami dwumasowymi , z egr, z turbinami były strasznie zaniedbane i kopciły.. więc poszedłem w całkowicie prosty silnik. Auto spala mi 5L jeżdząc 120km/h w zimę może troszkę więcej. Nic się nie dzieje.. Części tanie. W zimę na lekkich mrozach trochę ciężko pali ale podejrzewam że świece żarowe może są od nowości, więc się nie dziwię."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.4l/100km

Zalety:prostota budowy, wiele tanich czesci, raczej nie wymaga żadnych napraw tylko doglądać.
Wady:zrywu nie ma to wcale, fotele nie są zbyt wygodne, to auto nic nie ma golas.... ale widziały gały co brały i świadomy wybór.
Polo 11/2004 przebieg 170tyś km
Marek 21.02.2014
Średnia:
(9.00)
Tak
"Auto do pracy i na zakupy ,zero problemów ,małe spalanie .Silnik głośny bez turbiny wolnossący , słabo się zbiera .Części zamiennych pod dostatkiem w dobrych pieniądzach ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.4l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.4l/100km

Zalety:spalanie bardzo niskie, brak awarii, tanie części
Wady:głośna praca silnika, bardzo nie róno pracuje jak jest zimny
VW Polo 2003 rok 195 tyś