alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Scirocco III 2.0 TDI CR 170KM (CBBB/CFGB)

Volkswagen Scirocco III 2.0 TDI CR 170KM (CBBB/CFGB)Wyświetleń: 6072

Volkswagen Scirocco III 2.0 TDI CR 170KM (CBBB/CFGB)

Okres produkcji: 2008-2014

Wersje nadwozia: coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]350
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6/ DSG
Prędkość maksymalna222
Przyspieszenie (0-100km/h)8.1
Spalanie - miasto [l/100km]7.0
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4-4.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1403209.35.1

02.04.2018WojtekNie

"Jednostka CBBB, 170KM Common Rail. Mam od nowości. przebieg 300k, Przy 120k padł sterownik przy turbinie( wymiana całej na gwarancji), 130k czujnik różnicy ciśnien DPF. Dwumas po 200 000 padł(2300zł wraz ze sprzęgłem, pompa oleju przy 150k rozebrana, nadawała się do wymiany na poprawioną w 2010r(1500zł), Między 160 - 250k padł dwa razy egr, chłodnica spalin, przepustnica powietrza pod egr(3000zł), silniczek klap gaszenia( cały kolektor koszt 1800zł), Uszczelke wydmuchało przy 270k(2800zł), wentylatory padły przy 260k i lambda przed dpf.( 800zł), teraz poszła przekładnia kierownicza(2500zł) ale to już nie silnik.


06.09.2017KasperTak

"posiadałem 2 lata samochód z tym silnikiem. Jednostka genialna, dopóki nie zacznie sprawiać problemów. zrobiłem nim 40k kilometrów (stan przy zakupie 120k). niesamowita dynamika i kultura działania, podatność na chip tuning (ze 140 do 170KM), oszczędny (średnio 7L, w trasie potrafił zejść poniżej 5L/100). Niestety po przekroczeniu 140 tyś. km zaczęły pojawiać się pewne problemy. Zaczęło się od wymiany wtrysków, następnie doszedła uszkodzona turbina, zapchany dpf i w końcu wykryto pęknięcie głowicy przy 160tys. km. regeneracja nie była możliwa, a koszt wymiany wysoki. Ciężko mi było się rozstać z tym samochodem."


20.08.2015GrzegorzTak

"Skoda superb 2010 170KM DSG CFGB 82000km. Silnik dynamiczny,przyspiesza dobrze.Wadą można nazwać wyczuwalną tzw.turbodziurę (zawsze miałem auta z silnikami benzynowymi i trochę mi to przeszkadza).Jedynym problemem jaki do tej pory wystąpił to awaria turbosprężarki (wyciek oleju).Spalanie jak na tak duże auto super (poza miastem można zejść nawet do 4.5l).Zawieszenie świetrnie tłumi nierówności jak dotąd jeszcze nic nie siadło."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii