Volkswagen Lupo 1.2 TDI (61KM) - dane techniczne
alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Lupo 1.2 TDI (61KM)

Volkswagen Lupo 1.2 TDI (61KM)Wyświetleń: 7097

Volkswagen Lupo 1.2 TDI (61KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1191
Moc [KM]61
Moment obrotowy [Nm]140
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna165
Przyspieszenie (0-100km/h)14.3
Spalanie - miasto [l/100km]3.7
Spalanie - trasa [l/100km]2.7
Spalanie - średnie [l/100km]3.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak - może występować od 2003r
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 3.9

Trasa: 2.6

Średnie: 3.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI751951704.3
1.7 SDI601151574.4

03.12.2013Chłopak Tak

Auto mojej dziewczyny ,co do silnika to dla mnie nic specjalnego ,taki pyrkac .Ale to ma być obiektywna ocena co do jej użytkowania .Ona jest zadowolona jeździ nic do pracy nie maiła do tej pory żadnych problemów ,spalanie niskie o to jej najbardziej chodziło ,mało dynamiczny trochę się obawia jak ma wyprzedzać .Jest zadowolona bardzo i mówi że nie zamieniłaby Polo na żadne inne auto i to jest całe podsumowanie .


30.04.2014Żaba Tak

Lupo mojego taty ma ten silnik,auto ma 12 lat przebieg 180tyś i nigdy przy silniku nie było nic robione.Spalanie bardzo niskie nawet 3.4L to na dzisiejsze czasy super sprawa.Wadą jest to że silnik nie pracuje równo i jest głośny ale auto służy na dojazdy do pracy i zakupy więc nie ma co narzekać .


31.05.2016PiotrTak

Dynamika - jak na wyścigach ciężarówek, trzeba bardzo uważać na autostradzie, aby ktoś Cię nie przejechał. Kultura pracy - głośny na wolnym biegu, w trasie może być. Bezawaryjność - był OK, dopóki pracował (ok.180.000 wg. licznika, pewnie był kręcony). Spalanie - średnio 4.4 l /100 km.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 2):
(9.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 8

Opinie użytkowników

Marsel 30.11.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Jest świetny"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.5l/100km

Spalanie - trasa:2.3l/100km

Spalanie - średnie:4l/100km

Zalety:Niskie koszty utrzymania Łatwe naprawy we własnym garażu
Wady:Słabiutkie zawieszenie i oryginalne magnezówki
Lupo/2000/150000
Bartek 03.04.2014
Średnia:
(9.25)
Tak
"ma 14 lat mamy go 10. orginalny przebieg 293 tys skrzynia walnela przy 245. koszty jej sa zajebiscie drogie ale poza tym nigdy mnie nie zawiodl. olej sprawdzac regularnie(choć i tak nie pije:)) i zawsze do celu.:) z zalem go sprzedaje:(..oplaty niewielkie spalanie po tylu latach i kilometrach jest:miasto Lato 3.3 zima 4.2( ogrzewanie caly czas na full bo to taka mala puszka jest ktora szybko traci temperature:)) Ogolnie polecam tylko sprawdzie skrzynie! jedyny minus tego auta. poza tym 10/10:) teraz za 156 na stacji do pelna i po miescie 780km minimum! zalezy od jazdy.. trasa teraz 900 na bide. przyjechal z pod holenderskiej granicy na jednym baku 34 litry. to tyle..:P"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:3.3l/100km

Spalanie - trasa:2.8l/100km

Spalanie - średnie:3.5l/100km

Zalety:oszczednosc, bezawaryjnosc.
Wady:droga skrzynia.
Lupo 1.2 tdi 2000r. 293tys