alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Lupo 1.7 SDI (60KM)

Volkswagen Lupo 1.7 SDI (60KM)Wyświetleń: 11290

Volkswagen Lupo 1.7 SDI (60KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1716
Moc [KM]60
Moment obrotowy [Nm]115
Doładowanie-
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna157
Przyspieszenie (0-100km/h)16.0
Spalanie - miasto [l/100km]5.9
Spalanie - trasa [l/100km]3.6
Spalanie - średnie [l/100km]4.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W40
LIlość oleju4.7 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 TDI611401653.0
1.4 TDI751951704.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.5

Trasa: 3.9

Średnie: 5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 10
Średnia (głosów 2):
(9.88)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9.5/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 24

Opinie użytkowników

piter 04.06.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
"good"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5 l/100km

Spalanie - trasa:3.8l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:spalanie
Wady:alarm sie chrzani
lupo 1999 250000
Mariusz 07.05.2013
Średnia:
(9.75)
Tak
"Wytrzymała konstrukcja silnika. Przejechałem 190000 km bez najmniejszej awarii silnika."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:4l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:Niskie spalanie oleju napędowego.
Wady:Bardzo niska jakość i wytrzymałość wewnętrznego uchwytu zamykania drzwi. 3 razy wumieniałem.
Lupo/2000/190000

Kod antyspamowy
Odśwież

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.