alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Bora  1.9 TDI (110KM)

Volkswagen Bora 1.9 TDI (110KM)Wyświetleń: 5157

Volkswagen Bora  1.9 TDI (110KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]235
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna193
Przyspieszenie (0-100km/h)11.0
Spalanie - miasto [l/100km]6.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski pompa Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1002401885.6
1.9 TDI1152851955.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

30.09.2015AdrianTak

Silnik 1Z. Pancerna jednostka. przebieg 360tkm i nie zapowiada się że nagle się zepsuje. najlepsze spalanie... przy mojej jeździe trasa przy 2000obr/min prędkość jakieś 95km/h mój rekord 4,6l/100 z klimą.


26.01.2016TomNie

Silnik model BXE niestety przy 168 tys. mnie zawiódł - przekręciły się panewki,urwały dwa korbowody i wyskoczyły bokiem. Podobno taka już przypadłość tego silnika.


01.06.2017Rychu LondynTak

golfem mk4 z 2003 roku z śilnikiem 1.9 tdi 130 km 6 biegów zrobiłem 1 200 000 , Tak Tak jeden milon dwieście kilometrów , co nabrawiałem 3 razy dwumasa komplet, 2 razy linka recznego, klocki pagd co 150km i tarcze co 300 tyś km przednie, amory tylne raz , amory przednie dwa rzzy , wachacze przednie ze względu na tulejki raz , końcówki drążka nigdy sprężyny tył i przód nigdy, klima nigdy , rozrząd z pompa wody co 150 tyś km więc niezlicze, olel i filtry co 15 tyś km jak w zegarku , cześci tylko orginały. jak sprzedawałem auto nic nie kopciło praca idealna, no i raz wodzik w skrzyni od jazdy po mieście i zmiany biegów . kupiłem teraz drugiego z przebiegiem 150 tyś km na kilklka lat wystarczy. Jak dbasz o golfa to przejedziesz wiele, mam drugiego z 2010 roku 1.6 td 650 tyś km pali tyle samo ale wiecej wydatków przez ekologię, zaśmiecam swiat częściam poserwisowymi. Polecam golfa to samochód na lata .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.