alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Bora  1.9 TDI (110KM)

Volkswagen Bora 1.9 TDI (110KM)Wyświetleń: 4854

Volkswagen Bora  1.9 TDI (110KM)

Okres produkcji: 1998-2005

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]235
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna193
Przyspieszenie (0-100km/h)11.0
Spalanie - miasto [l/100km]6.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski pompa Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI1002401885.6
1.9 TDI1152851955.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

19.08.2016MichałTak

Genialny silnik. Mankamentem w 5-biegowej skrzyni VW (Passat 1995) przy przebiegu ~300kkm jest ciężko wskakująca jedynka. Z racji wieku wychodzą głupie rzeczy.. np popękane przewody paliwowe, urwana łapa pod poduszką. Można jednak go spokojnie rasować do 140KM bez dymienia


21.06.2016młody Nie

Prawda jest taka "kupując TDI-ka osiedlasz mechanika" myślę że to w 100% realne stwierdzenie. A zwłaszcza teraz kiedy jest pełno egzoplazmy zajeżdżonych i zakatowanych na śmierć.Mam znajomego mechanika i przechodząc koło jego warsztatu nie ma dnia by nie miał jakiegoś wv z TDI , zawsze się jakiś znajdzie.


22.05.2015Arek RokietnicaTak

1.9 TDI 110 KM AHF turbina z zmienną geometrią.Czyszczenie turbo przy 115 tyś. Silnik BARDZO DOBRY. Zimą odpala bez problemu. Moc wystarczająca do bezpiecznego wyprzedzania. bezawaryjny, wymieniam tylko części eksploatacyjne (rozrząd, filtry, olej 5w40 wymiana co 14-15 tyś, brak dolewek). Z auta też jestem zadowolony,poza wymianą żarówek nic się nie dzieje i oby tak dalej. Zdecydowanie polecam silnik i auto.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.