alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Skoda Fabia II 1.4 TDI (80KM)

Skoda Fabia II 1.4 TDI (80KM)Wyświetleń: 6685

Skoda Fabia II 1.4 TDI (80KM)

Okres produkcji: 2007-2010

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1422
Moc [KM]80
Moment obrotowy [Nm]195
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna172
Przyspieszenie (0-100km/h)13.2
Spalanie - miasto [l/100km]5.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipompowtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI701551634.8
1.9 TDI1052401904.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 4.9

Trasa: 3.9

Średnie: 4.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(8.25)
Trwałość silnika
 7/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Głosy według opinii:

11

Opinie użytkowników

tomek 14.11.2016
Średnia:
(6.50)
Nie
"brak mi słów na ten silnik "
Trwałość silnika
 (4/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.5l/100km

Spalanie - trasa:3.7l/100km

Spalanie - średnie:4l/100km

Zalety:mało pali
Wady:zatarcie się silnika przy 200 tysiącach km
skoda fabia ii
asdasd 04.10.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Super silnik "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.2l/100km

Spalanie - trasa:4.1l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:elegancko się zbiera.
Wady:narazie nie zauważyłem
Fabia 1/ 2007/ 149 tyś.

Kod antyspamowy
Odśwież

18.03.2016DarekTak

Jeżdze polóweczką od 6 lat,na chwile obecną jedyne co wymieniałem to pompowtryskiwacz. Dynamika dobra,moc dopasowana do masy.Co do hałasu to fakt,jest trochę głośny.


22.12.2014KrystekTak

spalanie naprawde imponujace ponizej 5 jak ktos chce mocy to 1.9 130km jak na 70km przyspieszenie naprawde robi wrazenie praca silnika przy przeciaganiu na biegach jak w benzynie na zimnym silniku (zima) troche szarpniecie przy odpalaniu po rozgzaniu jest duzo lepiej wersja 70 km jest duzo cichsza niz 80 km lecz nie cicha ale to w koncu 3 gary kultura pracy silnika wiadomo moglo byc lepiej ucieta wersja silnika 1.9 po za tym wszystko to samo


05.12.2014AndrzejNie

Silnik zatarł się przy przebiegu 217 tyś km. Pękł łańcuch od pompy olejowej i motor się zatarł. Moim zdanie VW powinien wstydzić się tego silnika. Odradzam wszystkim zainteresowanym tym motorem. 1,4 TDI to po prostu szmelc. Dlatego nie ma go już w sprzedaży było bardzo dużo usterek i problemów. VW wprowadził jednostkę 1,6TDI i wycofał 1,4tdi żeby całkowicie nie stracić wiarygodności


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.