alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Skoda Fabia II 1.4 TDI (80KM)

Skoda Fabia II 1.4 TDI (80KM)Wyświetleń: 9477

Skoda Fabia II 1.4 TDI (80KM)

Okres produkcji: 2007-2010

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1422
Moc [KM]80
Moment obrotowy [Nm]195
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna172
Przyspieszenie (0-100km/h)13.2
Spalanie - miasto [l/100km]5.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrola edge 5w40
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI701551634.8
1.9 TDI1052401904.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 4.9

Trasa: 3.9

Średnie: 4.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4
Średnia (głosów 2):
(8.25)
Trwałość silnika
 7/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

11

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 15

Opinie użytkowników

tomek 14.11.2016
Średnia:
(6.50)
Nie
"brak mi słów na ten silnik "
Trwałość silnika
 (4/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.5l/100km

Spalanie - trasa:3.7l/100km

Spalanie - średnie:4l/100km

Zalety:mało pali
Wady:zatarcie się silnika przy 200 tysiącach km
skoda fabia ii
asdasd 04.10.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Super silnik "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.2l/100km

Spalanie - trasa:4.1l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:elegancko się zbiera.
Wady:narazie nie zauważyłem
Fabia 1/ 2007/ 149 tyś.

Kod antyspamowy
Odśwież

10.01.2015maxTak

glowna zaleta to niskie spalanie ,koszt przejazdu 100 km podobny do jazdy skuterem ,dynamika wystarczajaca chociaz turbina moglaby zbierac sie nizej jedyny silnik do auta miejskiego ktore nadaje sie do jazdy po autostradach jak narazie kompletnie bezawaryjny i niezawodny bez przesadnego dbania o eksploatacje


28.02.2016KrzysztofTak

Dojezdzam autem codziennie 60km do pracy. Ergonomia jest bardzo slaba. Autem zrobiłem jak dotąd 14tys km. W tym okresie wymieniłem uszczelniacze pompowtryskiwaczy oraz uszczelke pompy VACUM. Bardzo ekonomiczny silnik. Do pracy silnika można sie przyzwyczaić. Jest naprawdę tanio, ale dość mało komfortowo. Po passacie b5 i astrze H chciałem auto, które będzie mnie mało kosztować i naprawdę mało kosztuje eksploatacja tego małego traktorka. Polecam jeżeli, ktoś nie chce wydawać fortuny na utrzymanie auta.


24.05.2013DaroTak

Witam... Posiadam ten silnik w Audi A2 org. o mocy 75 kucy po zwiekszeniu mocy 96 kucykow i moment obrotowy 276 nm , swietne do tuningu , przejechalem 100 tys, na dzien dzisiejszy 312 tys , od zmiany do zmiany nie dolewam oleju , spalanie srednie w miescie do 4.5 literka i jeszcze jedno niesamowita dynamika , pomaga w tym oczywiscie nadwozie tego modelu ....aluminium.....


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.