alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Cordoba II  1.4 TDI (80KM)

Seat Cordoba II 1.4 TDI (80KM)Wyświetleń: 4080

Seat Cordoba II  1.4 TDI (80KM)

Okres produkcji: 2002-2008

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1422
Moc [KM]80
Moment obrotowy [Nm]195
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna177
Przyspieszenie (0-100km/h)13.2
Spalanie - miasto [l/100km]5.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]4.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrola edge 5w40
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduco 90.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI701951744.6
1.9 SDI641251654.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

11.01.2016AleksanderTak

Mam polo 2002 1.4 tdi 75 koni, ogolnie jezeli chodzi o bezawaryjnosc to jest na bardzo wysokim poziomie poniewaz robi sie tylko regularny serwis i nic wiec, przy przebiegu prawie 300 tys km auto nie pali grama oleju a jest zalane syntetykiem 5w40 spelniajacym specyfikacje vw z PD. Silnik ogolnie chodzo podobnie do silnika wartburga 2 suwowego miedzy 1800 a 2500 obrotow. Jest w miare dynamicznym silniczkiem i bez problemu osiaga 130 km/h. Jezeli chodzi o spalanie to u mnie srednia wychodzi 7 litrow, ale autem dojezdzam tylko do pracy. Powiem tak, jezeli komus nie przeszkadza dzwiek tego silnika i chce nim jezdzic po miescie to nie ma lepszego silnika, nie ma dpf ani dwumasy a i turbawka jest zwykla bez udziwnien.


12.04.2016AdamTak

Trochę głośny ale nie przeszkadza mi to. Chciałbym doświadczonych użytkowników zapytać o technikę jazdy. Przy jakiś obrotach należy zmienić bieg. Jeżdżę jednostajnie 2000-2500 biegi zmieniam powyżej 2500. Proszę o poradę. Naczytałem się naprawdę mnóstwa o obrotach w tym silniku a opinie były czasem tak sprzeczne że można zgłupieć.


22.04.2013Nie

Tym się nie da jeździć. Silnik głośny i mało dynamiczny. Chociaż spalanie małe. Silnik dla dusigroszy.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.