alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Cordoba II 1.4 TDI (70KM)

Seat Cordoba II 1.4 TDI (70KM)Wyświetleń: 5155

Seat Cordoba II 1.4 TDI (70KM)

Okres produkcji: 2002-2008

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1422
Moc [KM]70
Moment obrotowy [Nm]195
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna174
Przyspieszenie (0-100km/h)14.2
Spalanie - miasto [l/100km]5.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduco .90.000 Km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipompowtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI801951774.7
1.9 SDI641251654.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Komentarze użytkowników

+1 #1 Robert 11.01.2017
Seat Cordoba 1,4 2008r, 70 KM, przebieg 104000km. Samochód zwinny, dobrze sie prowadzi w mieście, posiadam do od 4 lat wymieniałem w nim poza co roczna obsługa, napinacz paska osprzetu, sprężyny z przodu, rozrząd po 60 0000km. Na długie dystansy męczący, spalanie w granicach srednie 4,5l. obszerny bagaznik, praca silnika nie zabardzo , ale siedząc w środku samochodu nie słychacz tej pracy.Ogólnie polecam do jazdy wokół tzw. komina.

14.01.2014ZIBITak

A ja mam francuski pojazd na dwóch nogach hdi i nadaje się jedynie do łóżka. TDI to marzenie każdego faceta.


15.01.2017Janek Tak

Silnik booster bardzo różni się spalaniem od pozostałych 1.4TDi polecam, trudno dostać tą wersję przyjemne przyśpieszenie, obniżone zawieszenie Na mieście nie przekracza 4l/100km


24.05.2013DaroTak

Witam... Posiadam ten silnik w Audi A2 org. o mocy 75 kucy po zwiekszeniu mocy 96 kucykow i moment obrotowy 276 nm , swietne do tuningu , przejechalem 100 tys, na dzien dzisiejszy 312 tys , od zmiany do zmiany nie dolewam oleju , spalanie srednie w miescie do 4.5 literka i jeszcze jedno niesamowita dynamika , pomaga w tym oczywiscie nadwozie tego modelu ....aluminium.....


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Robert
11.01.2017
+1
Seat Cordoba 1,4 2008r, 70 KM, przebieg 104000km. Samochód zwinny, dobrze sie prowadzi w mieście, posiadam do od 4 lat wymieniałem w nim poza co roczna obsługa, napinacz paska osprzetu, sprężyny z przodu, rozrząd po 60 0000km. Na długie dystansy męczący, spalanie w granicach srednie 4,5l. obszerny bagaznik, praca silnika nie zabardzo , ale siedząc w środku samochodu nie słychacz tej pracy.Ogólnie polecam do jazdy wokół tzw. komina.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów