alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Cordoba II 1.4 TDI (70KM)

Seat Cordoba II 1.4 TDI (70KM)Wyświetleń: 6747

Seat Cordoba II 1.4 TDI (70KM)

Okres produkcji: 2002-2008

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1422
Moc [KM]70
Moment obrotowy [Nm]195
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna174
Przyspieszenie (0-100km/h)14.2
Spalanie - miasto [l/100km]5.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrola edge 5w40
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduco 90.000 Km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipompowtryski -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI801951774.7
1.9 SDI641251654.8

25.07.2013wojtekTak

Seat Ibiza 1.4 tdi 2006 r 141 tys km. troszkę głośny jak zimny, pozatym same zalety, bardzo ekonomiczny


10.01.2015maxTak

glowna zaleta to niskie spalanie ,koszt przejazdu 100 km podobny do jazdy skuterem ,dynamika wystarczajaca chociaz turbina moglaby zbierac sie nizej jedyny silnik do auta miejskiego ktore nadaje sie do jazdy po autostradach jak narazie kompletnie bezawaryjny i niezawodny bez przesadnego dbania o eksploatacje


22.12.2014KrystekTak

spalanie naprawde imponujace ponizej 5 jak ktos chce mocy to 1.9 130km jak na 70km przyspieszenie naprawde robi wrazenie praca silnika przy przeciaganiu na biegach jak w benzynie na zimnym silniku (zima) troche szarpniecie przy odpalaniu po rozgzaniu jest duzo lepiej wersja 70 km jest duzo cichsza niz 80 km lecz nie cicha ale to w koncu 3 gary kultura pracy silnika wiadomo moglo byc lepiej ucieta wersja silnika 1.9 po za tym wszystko to samo


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 4

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5
Brak opinii