alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Cordoba II 1.4 TDI (70KM)

Seat Cordoba II 1.4 TDI (70KM)Wyświetleń: 4586

Seat Cordoba II 1.4 TDI (70KM)

Okres produkcji: 2002-2008

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1422
Moc [KM]70
Moment obrotowy [Nm]195
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna174
Przyspieszenie (0-100km/h)14.2
Spalanie - miasto [l/100km]5.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduco .90.000 Km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipompowtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI801951774.7
1.9 SDI641251654.8

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Komentarze użytkowników

+1 #1 Robert 11.01.2017
Seat Cordoba 1,4 2008r, 70 KM, przebieg 104000km. Samochód zwinny, dobrze sie prowadzi w mieście, posiadam do od 4 lat wymieniałem w nim poza co roczna obsługa, napinacz paska osprzetu, sprężyny z przodu, rozrząd po 60 0000km. Na długie dystansy męczący, spalanie w granicach srednie 4,5l. obszerny bagaznik, praca silnika nie zabardzo , ale siedząc w środku samochodu nie słychacz tej pracy.Ogólnie polecam do jazdy wokół tzw. komina.

05.12.2014AndrzejNie

Silnik zatarł się przy przebiegu 217 tyś km. Pękł łańcuch od pompy olejowej i motor się zatarł. Moim zdanie VW powinien wstydzić się tego silnika. Odradzam wszystkim zainteresowanym tym motorem. 1,4 TDI to po prostu szmelc. Dlatego nie ma go już w sprzedaży było bardzo dużo usterek i problemów. VW wprowadził jednostkę 1,6TDI i wycofał 1,4tdi żeby całkowicie nie stracić wiarygodności


02.02.2014IGNACYTak

bardzo udany i trwały przejechane ma już 400000 km wcześniej robiłem tylko turbinę w silniku ,nic nawet świece chyba jeszcze oryginalne i w mrozy odpala bez problemu do jazdy w mieście pierwsza klasa


09.05.2014Tak

Mam Ibize z tym silnikiem, rocznik 2006. Kupiona w 2008 z przebiegiem 54000, obecnie przebieg 237000. W tym czasie zero poważnych awarii, tylko drobne wycieki. Spalanie na bardzo niskim poziomie, sporo poniżej 5 l/100. Kultura pracy jak w Kamazie ale wiedziałem co kupuje. Dynamika, rzecz gustu dla mnie trochę za słaba. Auto ogólnie sprawuje się bardzo dobrze. Smarować, lać, jechać.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Robert
11.01.2017
+1
Seat Cordoba 1,4 2008r, 70 KM, przebieg 104000km. Samochód zwinny, dobrze sie prowadzi w mieście, posiadam do od 4 lat wymieniałem w nim poza co roczna obsługa, napinacz paska osprzetu, sprężyny z przodu, rozrząd po 60 0000km. Na długie dystansy męczący, spalanie w granicach srednie 4,5l. obszerny bagaznik, praca silnika nie zabardzo , ale siedząc w środku samochodu nie słychacz tej pracy.Ogólnie polecam do jazdy wokół tzw. komina.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.