alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Cordoba II  1.9 TDI (130KM)

Seat Cordoba II 1.9 TDI (130KM)Wyświetleń: 3201

Seat Cordoba II  1.9 TDI (130KM)

Okres produkcji: 2002-2008

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]130
Moment obrotowy [Nm]310
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna206
Przyspieszenie (0-100km/h)9.7
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W-30
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 TDI701951744.6
1.4 TDI801951774.7

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

21.02.2015danielTak

"spalanie wroclaw 8-9l trasa 7.auto kupilem bo jest sporych rozmiarow,traktuje go jak wola roboczego,jak zapakuje zone 2 dzieci,2 psy mozliwie wygodnie sie przemieszczam.to co trzeba to wymieniam olej filtry czyli zwykle sprawy eksploatascyjne,jedyna usterkaktora mnie nieodmiennie irytuje to przepalajace sie zarowki h7.wczesniej mialem sharana 1 i nic sie nie dzialo tylko strasznie rdzewial:(pozdrawiam"


10.03.2016A6 C5Tak

"Świetny silnik"


03.12.2017JackTak

Swietny silnik ale kupno takiego z przebiegiem niższym niz 300tys jest obecnie nie możliwe. Na ogół maja 450-500tys oczywiscie skrecone na 220tys... Sam silnik jak sie dba wytrzyma i 800tys km. Moj ma 301tys i jest w super stanie pompowtryski korekcje jak nowe , turbo nie ma żadnego luzu, Trzeba uważac w tych silnikach na olej ma byc 5w40/5w30 z norma 505.01 pod pompowtryski! wymiana co max 15tys km inaczej siadaja wałki rozrzadu i popychacze. Zeby pompki działały długo lac dobre paliwo (i olej) oraz stosować cos do ich smarowania olej 2T lub specjalne preparaty ja stosuje Kleen flo smar do ropy, wymieniac filtr paliwa co 40tys km, nie jezdzic na rezerwie, nie katować na zimnym a wytrzyma naprawde długo. Czesci dosc tanie: dwumas 1450zł, rozrzad z pompa 430zł. Podatny na chip tuning wersja AVF z 6b skrzynia (ma mocniejsze sprzegło niz 5b) kreci sie na 165KM/370nm


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.