alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Exeo 2.0 TDI CR 143KM (CAGA/CJCA)

Seat Exeo 2.0 TDI CR 143KM (CAGA/CJCA)Wyświetleń: 12699

Seat Exeo 2.0 TDI CR 143KM (CAGA/CJCA)

Okres produkcji: 2008-2013

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]143
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna215
Przyspieszenie (0-100km/h)9.2
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.3

Trasa: 5.5

Średnie: 6.1

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI12029010.55.5
2.0 TDI1703508.45.7

09.12.2017HubertTak

"Jetta 5 2,0 TDI BKD z pompowtryskami bez słynnego wałka napędu pompy oleju. Do 240 tys km bez żadnych awarii. Użytkowana od 77 tys km i zakupiona z tymże pewnym na 100 % przebiegiem. Przy przebiegu 240 tys km dopiero pierwsze awarie. Czujnik położenia wału korbowego, lekko przycinające się sterowanie zmienną geometrią. Dwie spalone świece żarowe. Koszt naprawy 600 zł z częściami i robocizną. 100 % polecam tylko nie rzęcha z połową tego co faktycznie na liczniku. Pewne i zadbane auto to prawdziwy wół roboczy. Nie sprawiający najmniejszych problemów. Auto dość małe i lekkie auto ciągnie dobrze jak na tę moc."


16.03.2015KarolekTak

Przebieg 80 tys. Rocznik 2009. Na razie spokojnie. Bierze olej co 5 tys. muszę dolać ćwiartkę. Spalanie miasto 8/9. Trasa można i 5 ale na autostradzie przy 170 pali fantastyczne 8 l. Sprinterem na światłach nie jest ale ta elastyczność , wyjazd na wakacje to jego żywioł


01.03.2015piotrTak

"Auto z przebiegiem 240000 zero problemow dynamiczne, spalanie w normie okolo 8 litrow miasto okolo 5.5 na trasie tempomat predkosc 120km/h .polecam warte polecenia swietnie trzyma sie drogi kompromis auta sportowego z komfortem felgi 18 cali i profil 40 .przy tym przebiegu brak problemow z dwumasa,zawieszenie orginalne auto z 2009 roku .przebieg orginalny a nie zmniejszany o polowe a pozniej zdziwienie ze auto ma na liczniku niecale 200k na kolach 500k i sie psuje dziekuje."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 19
Średnia (głosów 3):
(9.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8.33/10
Koszty utrzymania
 8.67/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 18

Opinie użytkowników

zbyslaw 01.02.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"70 tys przebiegu, zdecydowana większość jazdy w terenie zabudowanym "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.7l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety: 6-latek. Doskonały w wprowadzeniu,serwisowany przez SO seat ,w seacie od 15-lat
Wady:bez wad i oby tak dalej
seat exso 2.0 170 km
Jarek 09.09.2015
Średnia:
(8.75)
Tak
"45 tyś. kilometrów i w zasadzie wymieniałem tylko oleje i filtry w ciągu 3 lat eksploatacji. Auto ciche i komfortowe. Dość wysoka kultura pracy silnika CR. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.8l/100km

Spalanie - trasa:5.3l/100km

Spalanie - średnie:6.3l/100km

Zalety:Wygląd, elastyczność, stosunek jakości do ceny
Wady:Niewygodny podłokietnik
Seat Exeo 2009r., 156 tyś. przebiegu
Mac 16.02.2014
Średnia:
(9.00)
Tak
"Jeździ bez zarzutu. Co bedzie dalej ???"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Cichy, elastyczny.
Wady:wymiana oleju tylko co 15.000
108.000