alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Exeo 2.0 TDI CR 170KM (CAHA/CGLB)

Seat Exeo 2.0 TDI CR 170KM (CAHA/CGLB)Wyświetleń: 4365

Seat Exeo 2.0 TDI CR 170KM (CAHA/CGLB)

Okres produkcji: 2008-2013

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]350
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna229
Przyspieszenie (0-100km/h)8.4
Spalanie - miasto [l/100km]7.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4-4.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.8

Trasa: 5

Średnie: 6.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI12029010.55.5
2.0 TDI1433209.25.5

06.09.2017KasperTak

"posiadałem 2 lata samochód z tym silnikiem. Jednostka genialna, dopóki nie zacznie sprawiać problemów. zrobiłem nim 40k kilometrów (stan przy zakupie 120k). niesamowita dynamika i kultura działania, podatność na chip tuning (ze 140 do 170KM), oszczędny (średnio 7L, w trasie potrafił zejść poniżej 5L/100). Niestety po przekroczeniu 140 tyś. km zaczęły pojawiać się pewne problemy. Zaczęło się od wymiany wtrysków, następnie doszedła uszkodzona turbina, zapchany dpf i w końcu wykryto pęknięcie głowicy przy 160tys. km. regeneracja nie była możliwa, a koszt wymiany wysoki. Ciężko mi było się rozstać z tym samochodem."


20.08.2015GrzegorzTak

"Skoda superb 2010 170KM DSG CFGB 82000km. Silnik dynamiczny,przyspiesza dobrze.Wadą można nazwać wyczuwalną tzw.turbodziurę (zawsze miałem auta z silnikami benzynowymi i trochę mi to przeszkadza).Jedynym problemem jaki do tej pory wystąpił to awaria turbosprężarki (wyciek oleju).Spalanie jak na tak duże auto super (poza miastem można zejść nawet do 4.5l).Zawieszenie świetrnie tłumi nierówności jak dotąd jeszcze nic nie siadło."


01.03.2015piotrTak

Auto z przebiegiem 240000 zero problemow dynamiczne, spalanie w normie okolo 8 litrow miasto okolo 5.5 na trasie tempomat predkosc 120km/h .polecam warte polecenia swietnie trzyma sie drogi kompromis auta sportowego z komfortem felgi 18 cali i profil 40 .przy tym przebiegu brak problemow z dwumasa,zawieszenie orginalne auto z 2009 roku .przebieg orginalny a nie zmniejszany o polowe a pozniej zdziwienie ze auto ma na liczniku niecale 200k na kolach 500k i sie psuje dziekuje


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 1):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Sławek 08.10.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Zakup auta kontrolowany przed zakupem przeczytane opinie informację,teraz stwierdzam jednoznacznie że niektórzy mieli pecha albo kupili auto z przebiegiem 300 tys.Auto mam od nowości zakupione w salonie i świadomie rocznik 2009r.Jestem bardzo zadowolony z całokształtu wspaniały silnik bardzo dynamiczny i przy tym oszczędny,świetne zawieszenie może twarde ale za to bardzo dobrze się prowadzi auto.Przebieg auta mam 195 tys i do tej pory żadnych problemów,chciałem zaznaczyć że na własną rękę serwis zmieniłem do 15 tys km lub rok.Auto ma charakter sportowy zdecydowanie począwszy od środka auta po przez silnik i zawieszenie.Co do silnika jest wręcz idealny ,świetna dynamika,przyspieszenie auto zbiera każdego biegu ma bardzo dobrą elastyczność.Ogromnym plusem jest spalanie jak na pojemność i moc to ideał średnio 6.2L.miasto to różnie ale tak na granicy 8l.Jak ktoś szuka auta o sportowym charakterze to zdecydowanie polecam,jednak dla osób szukajacych dużego komfortu to nie specjalnie,na dłuższych trasach trochę męczy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.8l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:świetny silnik o bardzo dobrych osiągach,zawieszenie trwałe i dobrze zestrojone,dobre wyposażenie,co do awaryjności jest praktycznie zerowa,niskie spalanie
Wady:twarde fotele na dłuższych trasach trochę męczące
Exeo Kombi 2.0 170KM 195.000Km