alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Seat Exeo 2.0 TDI CR 170KM (CAHA/CGLB)

Seat Exeo 2.0 TDI CR 170KM (CAHA/CGLB)Wyświetleń: 4721

Seat Exeo 2.0 TDI CR 170KM (CAHA/CGLB)

Okres produkcji: 2008-2013

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]350
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna229
Przyspieszenie (0-100km/h)8.4
Spalanie - miasto [l/100km]7.8
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4-4.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.8

Trasa: 5

Średnie: 6.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI12029010.55.5
2.0 TDI1433209.25.5

02.04.2018WojtekNie

"Jednostka CBBB, 170KM Common Rail. Mam od nowości. przebieg 300k, Przy 120k padł sterownik przy turbinie( wymiana całej na gwarancji), 130k czujnik różnicy ciśnien DPF. Dwumas po 200 000 padł(2300zł wraz ze sprzęgłem, pompa oleju przy 150k rozebrana, nadawała się do wymiany na poprawioną w 2010r(1500zł), Między 160 - 250k padł dwa razy egr, chłodnica spalin, przepustnica powietrza pod egr(3000zł), silniczek klap gaszenia( cały kolektor koszt 1800zł), Uszczelke wydmuchało przy 270k(2800zł), wentylatory padły przy 260k i lambda przed dpf.( 800zł), teraz poszła przekładnia kierownicza(2500zł) ale to już nie silnik.


23.01.2015DarekTak

"przebieg 147 tys rok 2012 serwisowany żadnych problemów,jak czytam te opinie to mi sie przypomina moje A4 wcześniejsze same problemy,ale obecnie złego słowa nie mogę powiedzieć.Silnik 177KM to nie 140KM i tu jest ogromna różnica pod względem dynamiki,elastyczności i komfortu jazdy.Super silnik ale w tej wersji."


17.07.2018Stefan Tak

Passat b6 2010 r 215 tyś oryginalny przebieg zero problemu z czym kolwiek oczywiscie olej maks co 15 tyś i paliwo non stop shell v power diesel mam vcdsa i nawet zero błędów i tak od 4 lat spalanie male a dynamika super aha silnik cbbb 170km common email polecam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 1):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Sławek 08.10.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Zakup auta kontrolowany przed zakupem przeczytane opinie informację,teraz stwierdzam jednoznacznie że niektórzy mieli pecha albo kupili auto z przebiegiem 300 tys.Auto mam od nowości zakupione w salonie i świadomie rocznik 2009r.Jestem bardzo zadowolony z całokształtu wspaniały silnik bardzo dynamiczny i przy tym oszczędny,świetne zawieszenie może twarde ale za to bardzo dobrze się prowadzi auto.Przebieg auta mam 195 tys i do tej pory żadnych problemów,chciałem zaznaczyć że na własną rękę serwis zmieniłem do 15 tys km lub rok.Auto ma charakter sportowy zdecydowanie począwszy od środka auta po przez silnik i zawieszenie.Co do silnika jest wręcz idealny ,świetna dynamika,przyspieszenie auto zbiera każdego biegu ma bardzo dobrą elastyczność.Ogromnym plusem jest spalanie jak na pojemność i moc to ideał średnio 6.2L.miasto to różnie ale tak na granicy 8l.Jak ktoś szuka auta o sportowym charakterze to zdecydowanie polecam,jednak dla osób szukajacych dużego komfortu to nie specjalnie,na dłuższych trasach trochę męczy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.8l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:świetny silnik o bardzo dobrych osiągach,zawieszenie trwałe i dobrze zestrojone,dobre wyposażenie,co do awaryjności jest praktycznie zerowa,niskie spalanie
Wady:twarde fotele na dłuższych trasach trochę męczące
Exeo Kombi 2.0 170KM 195.000Km