alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC (150KM)

Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC (150KM)Wyświetleń: 8513

Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC (150KM)

Okres produkcji: 2008-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2199
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]350
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna212
Przyspieszenie (0-100km/h)9.7
Spalanie - miasto [l/100km]7.3
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSAE 0W-30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejupo 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 DTEC1803802205.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9.1

Trasa: 6.4

Średnie: 7.1

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 6):
(9.42)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 8.67/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 142

Głosy według opinii:

60

Opinie użytkowników

Krzysztof 07.09.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Kupiłem Hondę Accord diesel w roku 2008 w salonie, fabrycznie nowa. Samochód bezawaryjny. Serwis w Gliwicach beznadziejny. Spalanie jak na tak ciężki wóz rewelacyjne: trasa przy szybkości / autostrada/ 200km/godz 7 litrów, przy 170-180 -6litrów, w mieście 7,1litra. Przy wysokich prędkościach fantastycznie trzyma się drogi, na zakrętach także. Najlepiej się czuje zawieszenie przy szybkości 180, wtedy jazda przypomina jazdę pulmanem. W samochodzie nie trzęsie, nic nie skrzypi.Bajka, kocham go za to. Za nic bym się nie zamienił na inny. W górach śmiga po zakrętach, patelniach jak rasowy koń, przy tym mało pali. Dziękuję konstruktorom HONDY, za tak wspaniały samochód!!!!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.1l/100km

Spalanie - trasa:6-7l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:Samochód bezawaryjny, mało pali, bezpieczny
Wady:Brak
Sedan, 2008, 66000
Jan 04.06.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Uzytkuje Accorda VIII 2,2 diesel automat,150KM, przebieg 140 tys. km i musze powiedzieć, ze auto jest rewelacyjne. Przede wszystkim bezawaryjne, oszczędne, dynamiczne i wygodne. Poprzednio jeździłem Accordem VIII napedzanego silnikiem benzynowym o pojemności 2.0 156KM, który był rowniez bezawaryjny, ale w mojej ocenie silnik diesla jest przyjemniejszy w eksploatacji."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:7.0l/100km

Spalanie - średnie:l/100km

Zalety:Trwałość,niezawodność
Wady:Praktycznie brak
Accord/2009/140tys.km
Piotrek 25.09.2015
Średnia:
(9.25)
Tak
"Accord z 2009 roku, przebieg 148 tyś km. Zakup tego modelu był świadomy z uwagi na bardzo dobre opinie innych użytkowników oraz bardzo wysokie oceny w rankingach niezawodności. Po za tym Honda w przeciwieństwie do samochodów z grupy VW (które są nudne aż do bólu), ma swój niepowtarzalny czytaj drapieżny wygląd. W środku wszystko idealnie spasowane i rozmieszczone intuicyjnie, jedynie mogło by być więcej miejsca w drugim rzędzie. Przez 2-miesiące przejechałem 3000 km i mogę stwierdzić, że jest to właśnie auto jakiego szukałem. Spalanie w trasie (trasa Warszawa-Kraków) stała prędkość 130 km/h na tempomacie 2-osoby dorosłe + 2 dzieci 6,0 l/100km. Jazda mieszana (Milanówek - Warszawa 30km- z czego 20 km autostradą) 6,2 l/100km. Dodam, że nie jeżdżę agresywnie i staram się przewidywać sytuację na drodze."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:komfrot jazdy, niepowtarzalny wygląd, niezawodność, niska utrata wartości
Wady:wysoki koszt zakupu
Accord/2009/148000
Darek 11.01.2015
Średnia:
(9.00)
Tak
"Jak dla mnie to auto i silnik NR1 na rynku wśród konkurencji,jeździłem kilkoma autami Mondeo,Laguna,508 i ten bije na głowę konkurencję.Co do silnika świetna kultura pracy,bardzo dobra dynamika przyspieszenie .Zero awarii tylko serwis w ASO i tankowanie to koszty które są ponoszone.Auto ma DPF ale nie widać jakiś problemów,więc nie taki diabeł straszny jak go malują .Auto raczej na trasy niż do miasta wtedy można poczuć siłę silnika i przyjemność z jazdy."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:7.0l/100km

Zalety:silnik ,,dynamika,brak awarii,komfort
Wady:drogi serwis
Honda Accord 2.2 i-DETC 150KM 2011r 147tys
Rafał 03.04.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
"Wysoka kultura pracy jak na diesla, spalanie mam takie samo co w 407 1.6hdi mimo że Hondą jeżdże szybciej :) Bardzo przyjemnie się prowadzi, obsługe można robić samemu a teraz minusy: Tarcza sprzęgła która sie ślizga na wysokich biegach, przebieg 160tyś km. Ale to być może wina użytkowania, auto kupiłem od starszego Pana 4msc temu :) Skrzynia biegów ładnie pracuje, ale bardziej bym tu widział 5cio biegową, mniej wajchowania a 6y bieg pełni tu i tak funkcje piątego, albo zrobić 6tke która ma ok 1500obr przy 100km/h Trudny dostęp do żarówek przednich świateł No i jeszcze troche koni więcej by mu sie przydało :) Poza tymi drobnostkami autko to mnie naprawde pozytywnie zaskoczyło, i bez dwóch zdań lepsze od Europejskiej konkurencji"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Kultura pracy, spalanie, przyjemnie się prowadzi, łatwa obsługa
Wady:Dostęp do żarówek przednich reflektórów
Accord 2.2 i-dtec 150km 2009
Bolo 10.03.2014
Średnia:
(8.25)
Tak
"bardzo komfortowy samochód ,silnik dynamiczny mocy jest pod dostatkiem ,nie mam żadnego problemu z nagłym przyspieszeniem ciągnie na każdym biegu .Zawieszenie bardzo dobre auto trzyma się rewelacyjnie na zakrętach przy większych prędkościach ,we wnętrzu cicho przyjemnie ,spalanie takie sobie ,to chyba jego minus ale auto jest naprawdę duże i ciężki ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.2l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:8.7l/100km

Zalety:wyposażenie, komfort jazdy, dobre zawieszenie, silnik dynamiczny i mocny, brak awarii
Wady:duże spalanie, drogi serwis
Accord 2009 rok 137 tyś

Kod antyspamowy
Odśwież

04.04.2017ArekTak

Super auto !!! Bardzo dobre przyśpieszenie,znakomite zawieszenie-samochód w zakrętach trzyma się jak przyklejony[kosztem komfortu-jest twarde],przyzwote spalanie - jazda mieszana 7,0 L .Wysoka kultura pracy silnika,wygodne wnętrze. Najlepszy diesel jakim jeżdziłem ! DPF-wymiana przy 210 tys,docisk sprzęgła 240 tys. Honda Accord 2,2 i-DETC 180KM 240 tys.


11.01.2015DarekTak

Nie wiem czy ktoś kiedyś jeździł takim dieslem,silnik najnowszej generacji świetna dynamika i przyspieszenie spalanie bardzo przyzwoite jak na takie duże auto Honda Accord ,miasto 9.0.l średnie 7.0L trasa 5.8. Auto ma przebieg 147 tys po za serwisem żadnych problemów.Posiada DPF ale nic się nie dzieje,oby tak dalej bo części do tego auta kosmicznie drogie.Frajda z jazdy tym autem niesamowita.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 11

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.