alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 180KM (N22B2)

Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 180KM (N22B2)Wyświetleń: 6158

Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC 180KM (N22B2)

Okres produkcji: 2008-2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2199
Moc [KM]180
Moment obrotowy [Nm]380
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna220
Przyspieszenie (0-100km/h)8.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuHonda SAE 0W-30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.5

Trasa: 6

Średnie: 6.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 i-DTEC1503509.75.6

04.04.2017ArekTak

"Super auto !!! Bardzo dobre przyśpieszenie,znakomite zawieszenie-samochód w zakrętach trzyma się jak przyklejony[kosztem komfortu-jest twarde],przyzwote spalanie - jazda mieszana 7,0 L .Wysoka kultura pracy silnika,wygodne wnętrze. Najlepszy diesel jakim jeżdziłem ! DPF-wymiana przy 210 tys,docisk sprzęgła 240 tys. Honda Accord 2,2 i-DETC 180KM 240 tys. "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 1):
(9)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 41

Opinie użytkowników

Krzysiek 28.03.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"lakier podatny na uszkodzenia np kamyki maska zderzak a później rdza w tych miejscach wychodzi przebieg 170tys km"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:Niezawodny,ekonomiczny,dynamiczny
Wady:lakier delikatny podatny na uszkodzenia
2009