alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi 80 B3 1.9 D (68KM)

Audi 80 B3 1.9 D (68KM)Wyświetleń: 3565

Audi 80 B3 1.9 D (68KM)

Okres produkcji: 1986-1991

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]68
Moment obrotowy [Nm]127
DoładowanieBrak
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna165
Przyspieszenie (0-100km/h)16.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.2L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
Turbina
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.8

Trasa: 5.2

Średnie: 5.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 TD801551725.3
1.6 D541001535.4

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 2):
(7)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 6/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Kamil 14.12.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto nie zawodne i bardzo ekonomiczne.Na swoje lata trzyma się bardzo ładnie, bez jakichkolwiek śladów korozji ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:
Wady:
1,9D/1991/380000KM
Zadowolony 20.01.2014
Średnia:
(4.00)
Tak
"mimo 308000 km dobrze się zbiera moje b3 1.9d"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (2/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:trwałe auto
Wady:dla mnie nie praktyczny bagażnik
audi B3 1991r.1.9D