alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi 80 B3 1.9 D 68KM (1Y)

Audi 80 B3 1.9 D 68KM (1Y)Wyświetleń: 4067

Audi 80 B3 1.9 D 68KM (1Y)

Okres produkcji: 1986-1991

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1896
Moc [KM]68
Moment obrotowy [Nm]127
DoładowanieBrak
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna165
Przyspieszenie (0-100km/h)16.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju4.2L
Wymiana olejuco .10.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaBrak
Wtryski Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.8

Trasa: 5.2

Średnie: 5.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 D54100225.4
1.6 TD8015514.65.3

22.12.2018ŠKODA FELICIA 1,9D Tak

Mam skoda felica 1,9D GLX . Ten Silnik 1,9d jest bezawaryjny .Pali tyle co nic. Polecam wszystkim od serca . Nic sie nie psuje , mam 190.000 km i ZERO USTEREK .Bylem tym autem w grecji , bulgari itp.. koszty eksploatacji smieszne . Moge do tylko polecic . To zloty silnik dla tych co musza duzo jezdzic . Oczywiscie po starcie silnika polecam poczekac 5-10 minut a dopiero potem jechac to raz i wymieniac olej co 15.000km , polecam tez lac olej 10/60 castrol. I to wszystko , jezdzicie i jezdzicie .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 2):
(7)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 6/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

Kamil 14.12.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto nie zawodne i bardzo ekonomiczne.Na swoje lata trzyma się bardzo ładnie, bez jakichkolwiek śladów korozji ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:
Wady:
1,9D/1991/380000KM
Zadowolony 20.01.2014
Średnia:
(4.00)
Tak
"mimo 308000 km dobrze się zbiera moje b3 1.9d"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (2/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:trwałe auto
Wady:dla mnie nie praktyczny bagażnik
audi B3 1991r.1.9D