alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Honda Civic VI 2.0i TD (105KM)

Honda Civic VI 2.0i TD (105KM)Wyświetleń: 3108

Honda Civic VI 2.0i TD (105KM)

Okres produkcji: 1995-2001

Wersje nadwozia: liftback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1994
Moc [KM]105
Moment obrotowy [Nm]210
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna185
Przyspieszenie (0-100km/h)14.0
Spalanie - miasto [l/100km]7.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju5.L
Wymiana olejuco.10.000 km
Wymiana rozrządupo.100.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5.2

Średnie: 5.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(6.75)
Trwałość silnika
 7/10
Niezawodność auta
 6/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 6/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 17

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

adam 23.03.2013
Średnia:
(6.75)
Tak
"Opinia do opisu pod zdjeciem: "Wnętrze pojazdu jak przystało na samochód z lat 90tych ascetyczne wykonane przy użyciu kiepskiej jakości materiałów" Kiepskiej jakości materiałów??? Co jak co, ale wnetrza civicow 6 generacji sa bardzo trwale i wygladaja wysmienicie i swiezo nawet w 15-letnich egzemplarzach..."
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.0l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:-, dobre parametry jezdne, mało pali, silnik zrywny
Wady:-, drogie części jak na auto 15 letnie
22

Kod antyspamowy
Odśwież

29.08.2017MateuszTak

Stary diesel na zwykłej turbinie po za wyciekami tylko lać i jeździć,mam go 4-ro jeżdżę do pracy na budowę wożę nim materiał i pracuje jak wół.Ja dla mnie jest OK słaba dynamika ale jak się rozchula to idzie jak burza.Tanie koszty utrzymania jak coś pierdyknie to kupisz używkę za parę groszy i dalej śmiga .Duży plusik za spalanie średnio 6.5L na trasie 5L super .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.