alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Honda Civic VI 2.0i TD (105KM)

Honda Civic VI 2.0i TD (105KM)Wyświetleń: 3904

Honda Civic VI 2.0i TD (105KM)

Okres produkcji: 1995-2001

Wersje nadwozia: liftback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1994
Moc [KM]105
Moment obrotowy [Nm]210
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna185
Przyspieszenie (0-100km/h)14.0
Spalanie - miasto [l/100km]7.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.5

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju5.L
Wymiana olejuco.10.000 km
Wymiana rozrządupo.100.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5.2

Średnie: 5.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

29.08.2017MateuszTak

Stary diesel na zwykłej turbinie po za wyciekami tylko lać i jeździć,mam go 4-ro jeżdżę do pracy na budowę wożę nim materiał i pracuje jak wół.Ja dla mnie jest OK słaba dynamika ale jak się rozchula to idzie jak burza.Tanie koszty utrzymania jak coś pierdyknie to kupisz używkę za parę groszy i dalej śmiga .Duży plusik za spalanie średnio 6.5L na trasie 5L super .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(6.75)
Trwałość silnika
 7/10
Niezawodność auta
 6/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

adam 23.03.2013
Średnia:
(6.75)
Tak
"Opinia do opisu pod zdjeciem: "Wnętrze pojazdu jak przystało na samochód z lat 90tych ascetyczne wykonane przy użyciu kiepskiej jakości materiałów" Kiepskiej jakości materiałów??? Co jak co, ale wnetrza civicow 6 generacji sa bardzo trwale i wygladaja wysmienicie i swiezo nawet w 15-letnich egzemplarzach..."
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.0l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:-, dobre parametry jezdne, mało pali, silnik zrywny
Wady:-, drogie części jak na auto 15 letnie
22