alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi (140KM)

Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi (140KM)Wyświetleń: 11073

Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi (140KM)

Okres produkcji: 2005-2011

Wersje nadwozia: hatchback sedan coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2204
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna205
Przyspieszenie (0-100km/h)8.7
Spalanie - miasto [l/100km]6.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak może po 2006r
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.4

Trasa: 4.9

Średnie: 6.1

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

07.11.2018MaxTak

z grubszych awarii to przy 110 000 km wymienione sprzęgło w aso przez poprzedniego właciciela, w moich rękach honda bez awaryjna,auto mam fabrycznie bez dpf z polskiego salonu z historią serwisową prowadzoną do końca, niektórzy piszą w opiniach że mają auto z 2011 roku i kłopoty z silnikiem przez dpf, a w 2011 roku ni było już w hondach silnika i-ctdi tylko był jego następca i-dtec i to jest całkiem inny silnik, więc ludzie ogarnijcie sie trochę.


03.11.2017JadziaNie

Najgorszy samochód jakim jeździliśmy, filtr cząstek stałych przepuścił paliwo do miski olejowej, uszkodzeniu uległ cały silnik. Nie polecam CRV 2,2 diesel 2011 rok.


19.12.2013Zbyszek Tak

Jak poprzednicy jestem na Tak , zrobiłem osobiście 135 tyś km tym autem ,zero problemów ,dobry Japoński silnik śmiem twierdzić że nie ma sobie równego .Silnik bardzo dynamiczny dużo mocy ,spalanie dobre oczywiście jak się dociśnie na trasie to wzrasta nawet powyżej 7 L ale to przy prędkościach po wyżej 160km/h .Obecnie stan licznika 175 tyś ja nic nie robiłem przy nim ,piszę tu oczywiście o silniku i jego podzespołach . Wymieniam regularnie oleje filtry , również tarcze ,zawieszenie raz było robione . Dobre auto ,bardzo wygodne ,nie przysparza żadnych problemów .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 11
Średnia (głosów 5):
(9.05)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9.4/10
Spalanie ON
 8.2/10
Koszty utrzymania
 8.6/10

Głosy według opinii:

50

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 18

Opinie użytkowników

Bartek 19.11.2018
Średnia:
(9.00)
Tak
" Przez 3 lata użytkowania, zrobiłem ok50 tys km bez awarii. Auto nigdy nie sprawiło mi żadnego problemu (trasy ok 7000tys km w tydzień). Na dłuższe trasy jest dość uciąliwe ze wzgedu na hałaś od nadkoli. Silnik bardzo dynamiczny i nigdy nie brakowało mi mocy. Ślizgające się sprzęgło pojawiło się przy ok 120tys km nie spowodowało to utraty funkcjonalności auta, trzeba było tylko jeździć na wyższych obrotach silnika aby uślizg nie występował."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:zero poważnych awarii, słabe hamulce,
Wady:ślizgające sie sprzęgło na 5 i 6 biegu, głośno przy autostradowych prędkościach dość sztywne zawieszenie
Civic Ex, 180tys km
Adrian 13.05.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik bardzo przyjemny, bardzo dobrze oddaje moment, będąc czepliwym poza tym że na postoju nie jest cichutki jak benzyna, ale to szukanie czegoś na siłę bo w końcu to diesel, nie ma się do czego przyczepić, leje się paliwo i jeździ, najlepszy diesel jakim jeździłem i jak na moją nogę... ekonomiczny, jadąc po trasie da się osiągnąć spalanie na poziome 3,5-3,7 ale auto kusi żeby jechać szybciej niż te 90..."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:Trwałość Serwis to głównie olej, filtry, klocki, tarcze... (średnio co 20-25 tyś. km poleci pojedynczy element poza eksploatacyjnym końcówka drążka, albo czujnik ABS'u, ale nic co by unieruchomiło auto) Ciuchy przy prędkościach autostradowych nawet przy
Wady:Wyciszenie na postoju (jak każdy diesel)
Civic(UFO)/2007/232000
Kamil 13.04.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
"Bardzo dobre auto z dynamicznym silnikiem. Niskie spalanie jak na tą pojemność. Przebieg to już ponad 280 tys."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Bezproblemowy, oszczędny
Wady:brak
civic 2006 285 tys.
Krzysztof 08.03.2016
Średnia:
(6.75)
Tak
"Polecam auto super się prowadzi . Droga wymiana dwumasy i sprzegła ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Super przyspiesza
Wady:Dużo pali jak mocno się ciśnie
Honda Civic 2.2 i-CTDi
Alex 01.02.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"Jak na razie same plusy zero problemów z silnikiem,zawieszeniem i elektroniką.Auto idealne pod każdym względem,przede wszystkim silnik nie wiarygodnie mocny jak na ten samochód to nawet za mocny,przyspieszenie kosmiczne,dobra elastyczność,niskie spalanie.Przebieg 145tys po za serwisem żadnych problemów.To auto to bardziej dla kierowcy o charakterze sportowym ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:nisamowita dynamika,przyspiesznie,spalanie,wyposażenie,prowadzenie auta jak po szynach
Wady:nie znalazłem
UFO 2008r 145tys