alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi (140KM)

Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi (140KM)Wyświetleń: 8768

Honda Civic VIII 2.2 i-CTDi (140KM)

Okres produkcji: 2005-2011

Wersje nadwozia: hatchback sedan coupe

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2204
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna205
Przyspieszenie (0-100km/h)8.7
Spalanie - miasto [l/100km]6.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak może po 2006r
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.9

Trasa: 4.8

Średnie: 6.2

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

29.04.2013Tak

Posiadam Hondę Accord Tourer 2.2 i-ctdi i jest to mój pierwszy diesel. Na razie przejechałem nią dopiero 3.5 tys. mil i do tej pory wszystko działa. Na początku jak przesiadłem się do Hondy z dużo gorszego samochodu pomyślałem sobie gdzie ja wykorzystam taką moc, ale teraz już się przyzwyczaiłem i przydałoby się trochę więcej koni i większy moment obrotowy.


30.03.2013Tak

Mam Honde Accord z 2002, kupiłem sprowadzoną pięć lat temu,przy przebiegu około 230tyś, zacząłem mieć problemy ze spadkiem mocy,okazało się,że winna jest temu turbosprężarka, naprawa wyniosła około 2tyś. zł. Póki co nie ma nawrotów choroby,moc auta w normie,spalanie też przyzwoite,największym plusem w tym dieslu co go odróżnia od innych jest praca silnika, naprawdę cicha bez charakterystycznego klekotu


01.01.2014MarianTak

Bardzo dobry silnik jestem mechanikiem i muszę stwierdzić, że wspólczynnik awaryjności jest niski. Dobre osiągi, dobra dynamika i niskie spalanie to największe atuty. Ponadto rozrząd oparty o łańcuch.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8
Średnia (głosów 3):
(8.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

Kamil 13.04.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
"Bardzo dobre auto z dynamicznym silnikiem. Niskie spalanie jak na tą pojemność. Przebieg to już ponad 280 tys."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Bezproblemowy, oszczędny
Wady:brak
civic 2006 285 tys.
Krzysztof 08.03.2016
Średnia:
(6.75)
Tak
"Polecam auto super się prowadzi . Droga wymiana dwumasy i sprzegła ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:Super przyspiesza
Wady:Dużo pali jak mocno się ciśnie
Honda Civic 2.2 i-CTDi
Alex 01.02.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"Jak na razie same plusy zero problemów z silnikiem,zawieszeniem i elektroniką.Auto idealne pod każdym względem,przede wszystkim silnik nie wiarygodnie mocny jak na ten samochód to nawet za mocny,przyspieszenie kosmiczne,dobra elastyczność,niskie spalanie.Przebieg 145tys po za serwisem żadnych problemów.To auto to bardziej dla kierowcy o charakterze sportowym ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:nisamowita dynamika,przyspiesznie,spalanie,wyposażenie,prowadzenie auta jak po szynach
Wady:nie znalazłem
UFO 2008r 145tys