alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 3 E30 324td (116KM)

BMW Seria 3 E30 324td (116KM)Wyświetleń: 1355

BMW Seria 3 E30 324td (116KM)

Okres produkcji: 1982-1991

Wersje nadwozia: sedan kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2443
Moc [KM]116
Moment obrotowy [Nm]220
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna187
Przyspieszenie (0-100km/h)11.9
Spalanie - miasto [l/100km]-
Spalanie - trasa [l/100km]-
Spalanie - średnie [l/100km]-

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski pompa Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

02.12.2013rafalTak

osobiscie zrobilem na tym silniku 107 tys km,calkowity jego przebieg to 327 tys km,jak dotej pory wykonalem tylko regulacje slizgow lancucha rozrzadu i czyszczenie EGR , zero ,,brania,,oleju,pekanie glowicy mozna miedzy bajki wlozyc ,jest to efekt przegrzania silnika na wlasne zyczenie .


08.06.2016TOMEKTak

głowica 12 ZAWOROWA,wtrysk POŚREDNI.


12.05.2016Nie

ten silnik to złom!!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów