alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Avensis T25 2.0 D-4D 126KM (1AD-FTV)

Toyota Avensis T25 2.0 D-4D 126KM (1AD-FTV)Wyświetleń: 12490

Toyota Avensis T25 2.0 D-4D 126KM (1AD-FTV)

Okres produkcji: 2003-2008

Wersje nadwozia: liftback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]126
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)10.6
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30
LIlość oleju6.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.7

Trasa: 6.2

Średnie: 7.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 D-4D1774008.66.2
2.0 D-4D11628011.25.8
2.2 D-4D1503109.26.0

15.05.2016ArturTak

"Naprawdę polecam, mój ma 385 tyś. i wszystko orginalne i niewymieniane - wtryski, turbo i nawet dwumasa"


17.10.2013Sebastian Tak

"Rewelacyjny silnik ,bardzo dobra dynamika ,niskie spalanie ,co najważniejsze kompletnie bez awarii.Wcześniej maiłem też Corolle w dieslu i nigdy mnie nie zawiodła .Obecnie przebieg 86 tyś i tylko leje paliwo .Średnie spalanie ie 5.5-6 L to bardzo dobry wynik mając na uwadze silnik 2.0 126 KM "


23.03.2018mirNie

nie polecam, własnie mam awarię silnika i jestem poza kampanią, koszt naprawy przewyższa wartość auta, masakra, toyota może pomóc ale muszę wykonać badanie w ich serwisie, pomoc wyniesie tyle ile muszę zapłacić za diagnozę ok 2000zł, a naprawa w moim zakresie ok 30 000zł


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 18
Średnia (głosów 3):
(8.58)
Trwałość silnika
 9.33/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 7.33/10
Koszty utrzymania
 7.67/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 26

Opinie użytkowników

Martinevil 21.06.2018
Średnia:
(8.50)
Tak
"Nie wiem dlaczego po mieście Wam tak mało pali... U mnie jak jade normalnie czyli cisnę to mam średnie 9.9 a jak nie ciśnie to 9.2... Trasa średnia prędkość 148.8 a spalanie 6.7(4 oby i bagażnik prawie pod dach). W porównaniu do D4D 2.0 90 KM pracuje ciszej ale o niebo lepiej się zbiera za to mógłby być bardziej elastyczny jak 90 KM ale wszytkiego naraz to nigdzie nie ma... Zdecydowanien polecam.;-)"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.9l/100km

Spalanie - trasa:6.7l/100km

Spalanie - średnie:8.8l/100km

Zalety:Spalanie w trasie Cichy
Wady:Spalanie w miescie
Avensis kombi 2006
Tomasz 20.02.2015
Średnia:
(7.75)
Tak
"Przesiadlem się z Corolli E12 1.4 D4D 90KM na Avensisa 2.0 D4D 126KM kombi z 2007r. z przebiegiem 180000km. Widać że to auto było produkowane pod prezesa tyłek heheh :) ale poważnie mówiąc jest bardzo komfortowe, wygodne, ciche i bezpieczne. Silnik pracuje równo i przy takim przebiegu nie daje oznak zużycia aczkolwiek mam na uwadze ze jest drogi w utrzymaniu i wszystko może się przydazyc tak samo teraz jak z nowymymi autami z salonu ale z takim wyposazeniem to komfortem jazdy wybacze wsyzstkie usterki, prawie wszystkie :) . Polecam Avensisa dla kogos kto wie ze go stac utrzymac taki samochód."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.3l/100km

Zalety:przestrzen, komfort jazdy, solidna jakosc marki
Wady:narazie brak
Avensis T25 2.0 D4D 126KM 2007
Motofan 24.07.2013
Średnia:
(9.50)
Tak
"Silnik jest po prostu świetny. Posiadam Avensisa combi z 2007 roku i przejechałem nim 159tys. kilometrów bez ani jednej awarii "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.6l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:niskie spalanie, bardzo dobra elastycznosc, dobre wyciszenie
Wady:silnik bierze olej - 1L/10000km, na 1. i 2. biegu silnikowi brakuje mocy, podczas dużych mrozów problemy z odpaleniem
Toyota Avensis/2007/159000km