alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)

Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)Wyświetleń: 12446

Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)

Okres produkcji: 2009-2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]126
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9.7
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30 C2
LIlość oleju6.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 D4D1503402105.5
2.2 D4D1774002205.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.9

Trasa: 5.2

Średnie: 6.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 29
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

Marek 17.12.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto godne polecenia jak narazie wszystko jest w porządku,jestem drugim właścicielem wiem że poprzedni kuipł auto nowe i miał na gwarancji poważną awarię uszczelki pod głowicą.Podobno te model tak miały została wymieniona i jest OK obecnie przebieg to 217tys osobiście zrobiłem 60 tys bez żadnych awarii.Silnik jest wyważony ani za słaby ani za mocny taki w sam raz,typowe auto rodzinne.Jak dla mnie jest super niskie spalanie i bezawaryjność to podstawa takiego auta szukałem.Silnik ładnie pracuje czy to w domu czy na autostradzie nawet po wyżej 160km/h.Serwis u mojego mechanika praktycznie to tylko wymiany filtrów oraz oleju żadnych rzeczy przy silniku nie było robione.Auto bardzo obszerne ,komfortowe miejsca dla rodziny czteroosobowej pod dostatkiem,bagażnik wielki na wczasy idealny ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.9l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:bardzo dobry samochód,bezawaryjny jak to w Toyocie ma miejsce,dużo miejsca,silnik bardzo dobry oszczędny i dynamiczny.Idealne auto rodzinne .
Wady:niema
Avensis 2009 rok

Kod antyspamowy
Odśwież

10.05.2014lukasTak

corolla 2.0 D4D 116 KM przebieg 370 tys km. mój przebieg 200 tys. nie słuchajcie bzdur o awaryjności toyoty, bo wypuszczają je koncerny dla których toyota jest zagrożeniem na rynku. moja z tym przebiegiem ma wszystko w oryginale i śmiga rewelacyjnie. kilku moich znajomych ma te silniki i jeszcze nikt nie trafił na minę.na takich stronach opinie publikują często laicy niemający często nawet prawka i własnego auta, tylko zbierają po necie jakieś syfiaste informacje.zapytajcie mechanika, nikt nie powie złego słowa na corolle


07.01.2014JarekTak

Witam, mam Toyotę Avensis z 2002 r. z tym silnikiem, przebieg 350 tys, ja zrobiłem ok. 60 tys. km. Spalanie ok. 6 l, z klimą trochę więcej. Na razie problemów brak, olej półsyntetyk, paliwo tylko premium.


31.05.2014Andrzej Tak

Silnik bardzo przyzwoity przede wszystkim bezawaryjny i mało palący ,jego słabym punktem jest mała moc i przez to słaba dynamika.Jeżeli ktoś szuka trwałej jednostki która nie przysparza problemów to jest godny polecenia.Auto Rav 4 silnik 116KM średnie spalanie 7L.Pozdrawiam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.