alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)

Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)Wyświetleń: 8092

Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)

Okres produkcji: 2009-2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]126
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9.7
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30 C2
LIlość oleju6.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 D4D1503402105.5
2.2 D4D1774002205.9

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 12

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

05.02.2016JarekTak

Auto mam od 2008 jest ok zrobiłem nią ponad 100000tys. km bez większych problemów.Silnik dynamiczny,jeździ się super.


01.04.2016JarekTak

Jeżdżę Toyotą Corollą rocznik 2001 od kilku lat auto przejechało ponad 300 tys. km i z silnikiem praktycznie nic sie nie działo. Wymieniłem jedynie zawory svp w pompie po około 280 tys. km. Może trochę mało mocy, 90 KM przy jeździe z kompletem pasażerów odczuwalny. Generalnie jestem bardzo zadowolony.


07.06.2013ĆWIREKTak

Witam. Mam Toyotę Auris 2008r. silnik 2.0 D4D 126km. Kupiłem używane jako roczne z przebiegiem 7000km. Obecnie ma 52000km. Silnik rewelacyjny. Bardzo dynamiczny, mocny. Mało pali bo w mieście mieszczę się w granicach 5,8l/100km. Jeżdżę sam bez pasażerów i bagażu, noga średniociężka. Spalanie zawsze takie samo czy to lato czy zima, cały czas włączona klimatyzacja. Jak na razie jestem bardzo zadowolony bo to mój pierwszy diesel. Benzyna nie umywa się do dynamiki tego silnika. Jedynie co mnie mierzi to silnik jest trochę głośny jak się dobrze nie rozgrzeje no ale cóż coś za coś. Polecam tego diesla ale jak kupić to w miarę nowe auto a nie po sporym przebiegu bo może się ktoś rozczarować. Wyznaję zasadę "jak dbasz tak masz". Zawsze leje olej przypisany do danego silnika i wymieniam go na czas z dobrym filtrem. Auta nie serwisuje bo wiadomo - koszty.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 14

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.