alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)

Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)Wyświetleń: 7640

Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)

Okres produkcji: 2009-2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]126
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9.7
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30 C2
LIlość oleju6.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 D4D1503402105.5
2.2 D4D1774002205.9

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

24.01.2016JózekTak

ok


17.10.2013SebastianTak

Rewelacyjny silnik ,bardzo dobra dynamika ,niskie spalanie ,co najważniejsze kompletnie bez awarii.Wcześniej maiłem też Corolle w dieslu i nigdy mnie nie zawiodła .Obecnie przebieg 86 tyś i tylko leje paliwo .Średnie spalanie ie 5.5-6 L to bardzo dobry wynik mając na uwadze silnik 2.0 126 KM


23.09.2014BartekTak

Moja Corolla ma przebieg 211 tys. świeżo po wymianach oleju kompletu filtrów, rozrządu- koszt w ASO niezależnym 1500 PLN:). auto niezawodne, spalanie w trasie przy średniej 60-90km/h wynosi 4-4,5 l w mieście +1L.jak najbardziej polecam.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 12

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.