alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)

Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)Wyświetleń: 9092

Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)

Okres produkcji: 2009-2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]126
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9.7
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30 C2
LIlość oleju6.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 D4D1503402105.5
2.2 D4D1774002205.9

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 13

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

22.12.2014JanNie

Corolla 2007 E15. Silnik 2.0 D4D. Po 140 tyś km uszczelka pod głowicą. Przy 280 tyś km uszczelka pod głowicą i informacja że jest kilka typów silnika AD1, AD2 oraz 2.2 177KM które mają tą przypadłość stale bo są źle skonstruowane. Podobno pomaga szlif nie tylko głowicy ale też bloku... Niestety Toyota miga się od odpowiedzialności wymieniając tylko te silniki które są ma gwarancji i tylko wtedy gdy są przeglądy w ASO no i oczywiście gdy problem wystąpi.


26.05.2017RafałTak

Od 2 lat bujam się z usterką tego silnika do 2 tys nic zero przyspieszenia nawet na pierwszym biegu powyżej reaguje z opużnieniem i jak odpuszczasz gaz tez przyspiesza jeszcze sek. Auto było u 5 polecanych mechaników i w auroryzowanym serwisie wygenerował 5 tys kosztów i jest bez zmian. na ta chwila 3 razy sprzawdzanie wtryski, czyszczenie i sprawdzanie EGR-a, turbiny i całego dolotu wymiana zaworu SCV oraz ciesnienia doładowania. Silnik jest nie naprawialny Fakt że po 30tys km nie ma zmian to 3/5 za twałosć Brak zamienników i ceny w ASO przyprawiają o zawrót głowy może to być wina usterki ale dynamika przecietna a spalanie prawie 7 l to naprawde szału nie ma NIE POLECAM


23.09.2014BartekTak

Moja Corolla ma przebieg 211 tys. świeżo po wymianach oleju kompletu filtrów, rozrządu- koszt w ASO niezależnym 1500 PLN:). auto niezawodne, spalanie w trasie przy średniej 60-90km/h wynosi 4-4,5 l w mieście +1L.jak najbardziej polecam.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 16

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.