alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)

Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)Wyświetleń: 10202

Toyota Avensis III 2.0 D-4D (126KM)

Okres produkcji: 2009-2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]126
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)9.7
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]5.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30 C2
LIlość oleju6.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 D4D1503402105.5
2.2 D4D1774002205.9

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 15

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

31.05.2014Andrzej Tak

Silnik bardzo przyzwoity przede wszystkim bezawaryjny i mało palący ,jego słabym punktem jest mała moc i przez to słaba dynamika.Jeżeli ktoś szuka trwałej jednostki która nie przysparza problemów to jest godny polecenia.Auto Rav 4 silnik 116KM średnie spalanie 7L.Pozdrawiam


07.06.2013ĆWIREKTak

Witam. Mam Toyotę Auris 2008r. silnik 2.0 D4D 126km. Kupiłem używane jako roczne z przebiegiem 7000km. Obecnie ma 52000km. Silnik rewelacyjny. Bardzo dynamiczny, mocny. Mało pali bo w mieście mieszczę się w granicach 5,8l/100km. Jeżdżę sam bez pasażerów i bagażu, noga średniociężka. Spalanie zawsze takie samo czy to lato czy zima, cały czas włączona klimatyzacja. Jak na razie jestem bardzo zadowolony bo to mój pierwszy diesel. Benzyna nie umywa się do dynamiki tego silnika. Jedynie co mnie mierzi to silnik jest trochę głośny jak się dobrze nie rozgrzeje no ale cóż coś za coś. Polecam tego diesla ale jak kupić to w miarę nowe auto a nie po sporym przebiegu bo może się ktoś rozczarować. Wyznaję zasadę "jak dbasz tak masz". Zawsze leje olej przypisany do danego silnika i wymieniam go na czas z dobrym filtrem. Auta nie serwisuje bo wiadomo - koszty.


15.02.2014xoxoxoTak

Mam Avensis z silnikiem 2.0 116 koni, auto ma przejechane 200 tys i nie było z nim żadnych problemów! Polecam!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 23

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.