alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Corolla E11 FL 2.0 D-4D 90KM (1CD-FTV)

Toyota Corolla E11 FL 2.0 D-4D 90KM (1CD-FTV)Wyświetleń: 4480

Toyota Corolla E11 FL 2.0 D-4D 90KM (1CD-FTV)

Okres produkcji: 2000-2002

Wersje nadwozia: hatchback liftback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]215
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna180
Przyspieszenie (0-100km/h)12.9
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.8
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40 - 10W40
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.105.000 km lub 7 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.3

Trasa: 4.5

Średnie: 6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 D7012715.56.7

08.10.2018KarolTak

Przy około 270 tyś wymieniłem zaworki w pompie i to wszystko. Lać czystą ropę. Wymieniać filtr paliwa i jeździć w nieskończoność.


21.06.2015PiotrekTak

"jak ktoś kupuje auto z cofniętym licznikiem o 200tyś i pisze że turbina mu padła przy 180tyś to poco zdziwienie albo 6l średnie spalanie to dużo wiec może kupić ropke z tira za 3zł a potem wtryski mi padły co za złom! Kupiłem krajową corolle i miała 137 tyś więc wszystko przedemną bo robię miesięcznie 3500-4000 tys km wcześniej auto jeździło tylko po warszawie z tąd taki przebieg olej pełen syntetyk plus płukanka co 15tyś ibardzo dobry dodatek do paliwa co 15tyś dodam że paliwo kupuje od hurtownika"


23.04.2018KubaTak

Fenomenalny. Dynamiczny, elastyczny i pije tyle co komar.Wiem, że jak wsiądę do dojadę gdzie chcę.Auto bez marudzenia rozpędza się do tego co obiecuje fabryka pomimo objechania Ziemi kilka razy.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(8.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 7/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

Stanisław 15.04.2018
Średnia:
(8.75)
Tak
"Silnik godny polecenia. Pancerna jednostka jak odpowiednio dbasz "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.3l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Trwała turbina
Wady:Mała moc, wrażliwy na paliwo słabej jakości
E11 2000r. 380 tys.