alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota RAV4 IV  2.2 D-4D (150KM)

Toyota RAV4 IV 2.2 D-4D (150KM)Wyświetleń: 1866

Toyota RAV4 IV  2.2 D-4D (150KM)

Okres produkcji: od 2013

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2231
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna190
Przyspieszenie (0-100km/h)9.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30 C2
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D4D1243101804.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.3

Trasa: 7

Średnie: 7.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Orest Jan 03.01.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"2.2 D4D 150 KM - pracuje bez zarzutów "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:Duży bagażnik i wyśmienity napęd na cztery koła zimą
Wady:Nie wykryto żadnych jak na razie .
RAV4 2013 50.000
Piotr 16.03.2016
Średnia:
(9.50)
Tak
"silnik pracuje bez zarzutów"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:auto sprawdza się w każdych warunkach
Wady:brak
RAV-4

Komentarze użytkowników

0 #1 Orest Jan 03.01.2017
Auto kupione w Niemczech w salonie Toyota 10.2016 z przebiegiem 50.000 km od pierwszego właściciela . Jak na razie przejechane 2.000 km i 0 problemów . Po odpaleniu samochodu na zimnym silniku obroty wzrastają powyżej 1100 na włączonym dmuchawie , ale jak się wyłączy to spadają do normalnych obrotów . Filtr DPF jak na razie nie sprawia najmniejszych problemów . Auto jest codziennie używane do pracy 20km w jedna i 20km w drugą . P.S - sprzedawca Toyoty zalecał mi dwa razy do roku zakupienia dodatkowego środka do oczyszczenie filtra DPF , którego wlewa się do baku , niestety nie stosuje . Napęd 4x4 na śniegu i na lodzie działa wyśmienicie .

15.01.2014Tak

Świetny silnik mam go Toyocie Verso ,przebieg 140 tys nigdy nie wracał na lawecie .Bardzo dobra dynamika ,dużo mocy ,spalanie jak najbardziej adekwatne do auta i pojemności Miasto 8L Trasa 5,5 Średnie 6.5L .Nie na darmo mówią że silniki Toyoty są najlepsze na rynku ,ja też podpisuje się pod tym .Polecam


17.06.2015edekNie

w lipcu minie rok jak kupilem avensis z poczotku bylo wszystko ok do niedawna. mianowicie padla mi uszczelka pod glowica koszt naprawy szacuje sie na okol 5 tys zl !!!!!! pan w serwisie powiedzial ze to wada fabryczna tych silnikow i czeka mnie najprawdopodobniej wymiana calego silnika koszt w serwisie okolo 10 tysiecy.


15.02.2015KarolTak

same plusy dla tej jednostki,bardzo dobre osiągi przy niskim spalaniu średnio 6L a dodam że mam wersję 150KM Kombi ,można zejść po niżej 5L na trasie przy jeździe 120-130KM/H ,co tu dużo pisać jak ktoś się przejedzie to już nie będzie szukała żadnego innego diesla.Zero AWARYJNOŚCI to jest Toyota.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Orest Jan
03.01.2017
0
Auto kupione w Niemczech w salonie Toyota 10.2016 z przebiegiem 50.000 km od pierwszego właściciela . Jak na razie przejechane 2.000 km i 0 problemów . Po odpaleniu samochodu na zimnym silniku obroty wzrastają powyżej 1100 na włączonym dmuchawie , ale jak się wyłączy to spadają do normalnych obrotów . Filtr DPF jak na razie nie sprawia najmniejszych problemów . Auto jest codziennie używane do pracy 20km w jedna i 20km w drugą . P.S - sprzedawca Toyoty zalecał mi dwa razy do roku zakupienia dodatkowego środka do oczyszczenie filtra DPF , którego wlewa się do baku , niestety nie stosuje . Napęd 4x4 na śniegu i na lodzie działa wyśmienicie .

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.