alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota RAV4 IV  2.2 D-4D (150KM)

Toyota RAV4 IV 2.2 D-4D (150KM)Wyświetleń: 2744

Toyota RAV4 IV  2.2 D-4D (150KM)

Okres produkcji: od 2013

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2231
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna190
Przyspieszenie (0-100km/h)9.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30 C2
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D4D1243101804.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.3

Trasa: 7

Średnie: 7.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Orest Jan 03.01.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"2.2 D4D 150 KM - pracuje bez zarzutów "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:Duży bagażnik i wyśmienity napęd na cztery koła zimą
Wady:Nie wykryto żadnych jak na razie .
RAV4 2013 50.000
Piotr 16.03.2016
Średnia:
(9.50)
Tak
"silnik pracuje bez zarzutów"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:auto sprawdza się w każdych warunkach
Wady:brak
RAV-4

Komentarze użytkowników

0 #1 Orest Jan 03.01.2017
Auto kupione w Niemczech w salonie Toyota 10.2016 z przebiegiem 50.000 km od pierwszego właściciela . Jak na razie przejechane 2.000 km i 0 problemów . Po odpaleniu samochodu na zimnym silniku obroty wzrastają powyżej 1100 na włączonym dmuchawie , ale jak się wyłączy to spadają do normalnych obrotów . Filtr DPF jak na razie nie sprawia najmniejszych problemów . Auto jest codziennie używane do pracy 20km w jedna i 20km w drugą . P.S - sprzedawca Toyoty zalecał mi dwa razy do roku zakupienia dodatkowego środka do oczyszczenie filtra DPF , którego wlewa się do baku , niestety nie stosuje . Napęd 4x4 na śniegu i na lodzie działa wyśmienicie .

15.01.2014Tak

Świetny silnik mam go Toyocie Verso ,przebieg 140 tys nigdy nie wracał na lawecie .Bardzo dobra dynamika ,dużo mocy ,spalanie jak najbardziej adekwatne do auta i pojemności Miasto 8L Trasa 5,5 Średnie 6.5L .Nie na darmo mówią że silniki Toyoty są najlepsze na rynku ,ja też podpisuje się pod tym .Polecam


09.01.2017sitTak

Mam Toyotę Avensis już 10 lat 170 000 tys.od nowości silnik 2.2 150 km silnik zero awarii , owszem nie korzystam z serwisu bo to mit , że oni lepiej to zrobią zawsze coś znajdą , pali mało polecam tylko z dobrych rąk .


26.04.2013Tak

Toyota avensis 2,2D - 150KM. Podstawa to umiejętna eksploatacja, spalanie: miasto do 9/100, trasa 5,4-6,8/100.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Orest Jan
03.01.2017
0
Auto kupione w Niemczech w salonie Toyota 10.2016 z przebiegiem 50.000 km od pierwszego właściciela . Jak na razie przejechane 2.000 km i 0 problemów . Po odpaleniu samochodu na zimnym silniku obroty wzrastają powyżej 1100 na włączonym dmuchawie , ale jak się wyłączy to spadają do normalnych obrotów . Filtr DPF jak na razie nie sprawia najmniejszych problemów . Auto jest codziennie używane do pracy 20km w jedna i 20km w drugą . P.S - sprzedawca Toyoty zalecał mi dwa razy do roku zakupienia dodatkowego środka do oczyszczenie filtra DPF , którego wlewa się do baku , niestety nie stosuje . Napęd 4x4 na śniegu i na lodzie działa wyśmienicie .

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów