alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota RAV4 IV  2.2 D-4D (150KM)

Toyota RAV4 IV 2.2 D-4D (150KM)Wyświetleń: 3136

Toyota RAV4 IV  2.2 D-4D (150KM)

Okres produkcji: od 2013

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2231
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna190
Przyspieszenie (0-100km/h)9.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30 C2
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D4D1243101804.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.3

Trasa: 7

Średnie: 7.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Orest Jan 03.01.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"2.2 D4D 150 KM - pracuje bez zarzutów "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:Duży bagażnik i wyśmienity napęd na cztery koła zimą
Wady:Nie wykryto żadnych jak na razie .
RAV4 2013 50.000
Piotr 16.03.2016
Średnia:
(9.50)
Tak
"silnik pracuje bez zarzutów"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:auto sprawdza się w każdych warunkach
Wady:brak
RAV-4

Komentarze użytkowników

0 #1 Orest Jan 03.01.2017
Auto kupione w Niemczech w salonie Toyota 10.2016 z przebiegiem 50.000 km od pierwszego właściciela . Jak na razie przejechane 2.000 km i 0 problemów . Po odpaleniu samochodu na zimnym silniku obroty wzrastają powyżej 1100 na włączonym dmuchawie , ale jak się wyłączy to spadają do normalnych obrotów . Filtr DPF jak na razie nie sprawia najmniejszych problemów . Auto jest codziennie używane do pracy 20km w jedna i 20km w drugą . P.S - sprzedawca Toyoty zalecał mi dwa razy do roku zakupienia dodatkowego środka do oczyszczenie filtra DPF , którego wlewa się do baku , niestety nie stosuje . Napęd 4x4 na śniegu i na lodzie działa wyśmienicie .

28.05.2017AugustTak

Posiadam ten samochód od 6 lat. Sprawuje się bez problemów. Przebieg 250 tys i zero problemów z uszczelką pod głowicą czy tym bardziej zużyciem oleju. Olej oczywiście zmieniany co 15 tys km, lub co rok. Co do zużycia paliwa w mieście - na zimnym silnku kilka krótkich 3-4 km przejazdów i 8 ltrów a nie 10/100km. Trasa od 5-6.5.


11.12.2016KojakTak

Mój kolega kupił ją z przebiegiem 180000 km i do tej pory nic się nie dzieje. Ale dba o serwis bo serwisuje nie u ,,Heńka za Rogiem,, tylko w ASO , leje super paliwo Shell, serwis silnika wykonuje co 12000, 15000 km lepiej szybciej, dzięki czemu nie ma z nim problemu. Uważał bym na wersje D-Cat bo w nich była wada fabryczna.


09.01.2017sitTak

Mam Toyotę Avensis już 10 lat 170 000 tys.od nowości silnik 2.2 150 km silnik zero awarii , owszem nie korzystam z serwisu bo to mit , że oni lepiej to zrobią zawsze coś znajdą , pali mało polecam tylko z dobrych rąk .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Orest Jan
03.01.2017
0
Auto kupione w Niemczech w salonie Toyota 10.2016 z przebiegiem 50.000 km od pierwszego właściciela . Jak na razie przejechane 2.000 km i 0 problemów . Po odpaleniu samochodu na zimnym silniku obroty wzrastają powyżej 1100 na włączonym dmuchawie , ale jak się wyłączy to spadają do normalnych obrotów . Filtr DPF jak na razie nie sprawia najmniejszych problemów . Auto jest codziennie używane do pracy 20km w jedna i 20km w drugą . P.S - sprzedawca Toyoty zalecał mi dwa razy do roku zakupienia dodatkowego środka do oczyszczenie filtra DPF , którego wlewa się do baku , niestety nie stosuje . Napęd 4x4 na śniegu i na lodzie działa wyśmienicie .

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.