alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota RAV4 IV  2.2 D-4D (150KM)

Toyota RAV4 IV 2.2 D-4D (150KM)Wyświetleń: 1956

Toyota RAV4 IV  2.2 D-4D (150KM)

Okres produkcji: od 2013

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2231
Moc [KM]177
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna190
Przyspieszenie (0-100km/h)9.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuToyota 5W30 C2
LIlość oleju5.9 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D4D1243101804.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.3

Trasa: 7

Średnie: 7.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 9/10
Koszty utrzymania
 9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Orest Jan 03.01.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"2.2 D4D 150 KM - pracuje bez zarzutów "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:Duży bagażnik i wyśmienity napęd na cztery koła zimą
Wady:Nie wykryto żadnych jak na razie .
RAV4 2013 50.000
Piotr 16.03.2016
Średnia:
(9.50)
Tak
"silnik pracuje bez zarzutów"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:auto sprawdza się w każdych warunkach
Wady:brak
RAV-4

Komentarze użytkowników

0 #1 Orest Jan 03.01.2017
Auto kupione w Niemczech w salonie Toyota 10.2016 z przebiegiem 50.000 km od pierwszego właściciela . Jak na razie przejechane 2.000 km i 0 problemów . Po odpaleniu samochodu na zimnym silniku obroty wzrastają powyżej 1100 na włączonym dmuchawie , ale jak się wyłączy to spadają do normalnych obrotów . Filtr DPF jak na razie nie sprawia najmniejszych problemów . Auto jest codziennie używane do pracy 20km w jedna i 20km w drugą . P.S - sprzedawca Toyoty zalecał mi dwa razy do roku zakupienia dodatkowego środka do oczyszczenie filtra DPF , którego wlewa się do baku , niestety nie stosuje . Napęd 4x4 na śniegu i na lodzie działa wyśmienicie .

15.02.2015KarolTak

same plusy dla tej jednostki,bardzo dobre osiągi przy niskim spalaniu średnio 6L a dodam że mam wersję 150KM Kombi ,można zejść po niżej 5L na trasie przy jeździe 120-130KM/H ,co tu dużo pisać jak ktoś się przejedzie to już nie będzie szukała żadnego innego diesla.Zero AWARYJNOŚCI to jest Toyota.


01.09.2014Nie

Witam posiadam Rav4 z 2007r 2.2 136km jak kupilem miała przejechane 100 tys po przejechaniu 10 tyś silnik zacząć głośno pracować I tzw kopcić okazało się że padły wtryskiwacze po kolejnych 6 tyś okazało się że jest problem korbowodem i trzeba wymienić silnik na nowy :( wiec nie wiadomo czy poprzedni właściciel nie dbał o niego czy serwis który robił przegląy ich nie robił czy wina serwisu który wymieniał wtryskiwacze. Jedna dobra rzecz jak narazie to że samochód jest na gwarancji i na razie jeszcze nic nie zapłaciłem za to :)


27.01.2014Radek Tak

Mam go w Avensisie 2.2 150 KM ,wszystko na miejscu ,dużo mocy ,niskie spalanie ,przede wszystkim w aucie nie słychać klekotu .Auto zdecydowanie na autostrady ,jedzie jak po szynach .Auto z 2010 roku przebieg 128 tyś o awariach i usterkach można tylko pomarzyć .Autostrada spalanie przy prędkości 150-6.5L normalnie 5.5 Miasto to nawet 9 L !!! duży ciężki samochód .Moim zdaniem to jeden z lepszych silników na rynku .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Orest Jan
03.01.2017
0
Auto kupione w Niemczech w salonie Toyota 10.2016 z przebiegiem 50.000 km od pierwszego właściciela . Jak na razie przejechane 2.000 km i 0 problemów . Po odpaleniu samochodu na zimnym silniku obroty wzrastają powyżej 1100 na włączonym dmuchawie , ale jak się wyłączy to spadają do normalnych obrotów . Filtr DPF jak na razie nie sprawia najmniejszych problemów . Auto jest codziennie używane do pracy 20km w jedna i 20km w drugą . P.S - sprzedawca Toyoty zalecał mi dwa razy do roku zakupienia dodatkowego środka do oczyszczenie filtra DPF , którego wlewa się do baku , niestety nie stosuje . Napęd 4x4 na śniegu i na lodzie działa wyśmienicie .

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.