alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Lancer VIII 2.0 DID (140KM)

Mitsubishi Lancer VIII 2.0 DID (140KM)Wyświetleń: 6144

Mitsubishi Lancer VIII 2.0 DID (140KM)

Okres produkcji: 2007-2011

Wersje nadwozia: hatchback sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna207
Przyspieszenie (0-100km/h)9.6
Spalanie - miasto [l/100km]8.0
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch/Siemens

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 DiD1503002075.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.4

Trasa: 5.1

Średnie: 6.1

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 3):
(8.42)
Trwałość silnika
 9.67/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 7/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11

Głosy według opinii:

30

Opinie użytkowników

Grzegorz 02.06.2015
Średnia:
(8.75)
Tak
"Przejechane 25 tys."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:Dynamiczny, niskie spalanie,sportowe zacięcie, przyśpieszenie
Wady:-
Lancer/2009/sportback
Madar 23.05.2015
Średnia:
(8.25)
Tak
"Użytkuję samochód 2 lata, przez ten czas zrobiłem 40 tys km, żadnych usterek jeśli chodzi o silnik, był mały problem z filtrem cząstek stałych który został rozwiązany w ASO za 150 zł ( przyczyna to zbyt częste użytkowanie w mieście, filtr nie miał kiedy się wypalić) bardzo przyjemna reakcja na gaz podczas wyprzedzania nawet bez redukcji biegu. jedyne czego mi brakuje to lepszego wygłuszenia silnika :)"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.1l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:dynamiczny, niskie spalanie,
Wady:głośny silnik na postoju
sedan/2008/134000
Marek 14.06.2014
Średnia:
(8.25)
Tak
"rocznik 2008 do dnia dzisiejszego żadnych awarii,dla mnie trwała jednostka.Spalanie oceniam średnio przy spokojnej jeździe jest OK ale jak się przyciśnie znacznie wzrasta .Auto raczej dla osób lubiących dynamiczną jazdę niż wolniejszą ,lepiej sprawdza się na trasie niż w mieście.W mieście ten silnik się morduje nie jest elastyczny i trzeba się na machać biegami ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:dynamika, przyspieszenie, zawieszenie, sportowe zacięcie
Wady:spalanie wysokie w mieście, głośna praca, słaba elastyczność
Lancer 2008r 160tys

Kod antyspamowy
Odśwież

20.01.2014MarcinTak

Outlander 2.0DID 140KM przebieg 147 tys bez problemów ,silnik dość dynamiczny jak nawagę auta 1700kg to nieźle sobie daje rady również spalanie w normie średnio 7.5L.Jestem drugim właścicielem osobiście zrobiłem autem 40 tyś i na ten moment jest OK .Do minusów można zapisać głośna pracę silnika .


21.01.2016marek Tak

witam mam lancera od ponad roku kupiłem z przebiegiem 140 k jeżdźę codziennie ok 50 km srednio 1200-1300 miesięcznie zero problemów a pełno inf.o tym ze coś obsiada czy pęka ludzie ile jest silników WV w autach 100,000-500,000 moze milion a opinie idą że się zepsuł z 10-20 szt bo nikt nie pisze o tym ze jest cudnie i nic się nie psuje. Fakt że silnik za głośny jak na diesla mógł by tak o połowę ciszej pracować nie było by to grzechem spalanie miasto 8,5L trasa 5,5 L (autostrada 5,7L jadąc do 140km /h) mieszane 6,5L wnętrze no tu dali ciała plastiki jak z demobilu twarde jak kamień stylistyka fajna prosta i to super czerwone podświetlenie .


12.06.2013ZibiTak

"Jeżdżę 2.0 DID (TDI) w M grandis, sygn BSY -zrobiłem 40k km - żadnych mikropęknięć - nikt z eksploatujących Mitsubishi nie zgłaszał takich awarii. Ten model BSY montowany jest także w VW Touran. Blok silnika jest robiony w Niemczech (żeliwo z niemieckiej huty). Gorzej z tymi z Polkowic! Jak na razie nie mogę narzekać. Bierze 1l oleju na 12-15k km -to jak na diesla niedużo. parametry lepsze od 1,9TDI i ciszej pracuje"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 20

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.