alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Lancer VIII 2.0 DID (140KM)

Mitsubishi Lancer VIII 2.0 DID (140KM)Wyświetleń: 5530

Mitsubishi Lancer VIII 2.0 DID (140KM)

Okres produkcji: 2007-2011

Wersje nadwozia: hatchback sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna207
Przyspieszenie (0-100km/h)9.6
Spalanie - miasto [l/100km]8.0
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch/Siemens

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 DiD1503002075.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.4

Trasa: 5.1

Średnie: 6.1

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 3):
(8.42)
Trwałość silnika
 9.67/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 7/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 10

Głosy według opinii:

30

Opinie użytkowników

Grzegorz 02.06.2015
Średnia:
(8.75)
Tak
"Przejechane 25 tys."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:4.7l/100km

Spalanie - średnie:5.7l/100km

Zalety:Dynamiczny, niskie spalanie,sportowe zacięcie, przyśpieszenie
Wady:-
Lancer/2009/sportback
Madar 23.05.2015
Średnia:
(8.25)
Tak
"Użytkuję samochód 2 lata, przez ten czas zrobiłem 40 tys km, żadnych usterek jeśli chodzi o silnik, był mały problem z filtrem cząstek stałych który został rozwiązany w ASO za 150 zł ( przyczyna to zbyt częste użytkowanie w mieście, filtr nie miał kiedy się wypalić) bardzo przyjemna reakcja na gaz podczas wyprzedzania nawet bez redukcji biegu. jedyne czego mi brakuje to lepszego wygłuszenia silnika :)"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.1l/100km

Spalanie - trasa:5.0l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:dynamiczny, niskie spalanie,
Wady:głośny silnik na postoju
sedan/2008/134000
Marek 14.06.2014
Średnia:
(8.25)
Tak
"rocznik 2008 do dnia dzisiejszego żadnych awarii,dla mnie trwała jednostka.Spalanie oceniam średnio przy spokojnej jeździe jest OK ale jak się przyciśnie znacznie wzrasta .Auto raczej dla osób lubiących dynamiczną jazdę niż wolniejszą ,lepiej sprawdza się na trasie niż w mieście.W mieście ten silnik się morduje nie jest elastyczny i trzeba się na machać biegami ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.0l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:dynamika, przyspieszenie, zawieszenie, sportowe zacięcie
Wady:spalanie wysokie w mieście, głośna praca, słaba elastyczność
Lancer 2008r 160tys

Kod antyspamowy
Odśwież

23.01.2014PabloNie

Silnik jak w traktorze. Za słaby na Outlandera. Jeżdżę już 3 lata i na szczęście zamieniam na Outlandera 2014 z nowym silnikiem. Inna bajka. Ktoś napisał, że silniczek 2,0 spala 5,5 l :-) W Outku chyba w snach. Jest oszczędny ale 6,5 to min. jakie bierze.


16.06.2013ZibiTak

"Jeżdżę 2.0 DID (TDI) w M grandis, sygn BSY -zrobiłem 40k km - żadnych mikropęknięć - nikt z eksploatujących Mitsubishi nie zgłaszał takich awarii. Ten model BSY montowany jest także w VW Touran. Blok silnika jest robiony w Niemczech (żeliwo z niemieckiej huty). Gorzej z tymi z Polkowic! Jak na razie nie mogę narzekać. Bierze 1litr oleju na 12-15k km -to jak na diesla niedużo. Parametry lepsze od 1,9TDI i ciszej pracuje Co do turbosprężarki, to w każdym modelu diesla ze zmienną geometrią zachodzi zabrudzenie jej przez sadzę (węgiel) i z czasem może dojść do przycięcia (zablokowania) Dlatego ważny jest styl jazdy. Trzeba zmieniać biegi powyżej 2,5 k obr/min żeby turbo pracowało w pełnym zakresie swoich skrajnych wychyleń a od czasu do czasu pogonić silnik na wysokich obrotach 3-4 tyś. 2/3 czasu można jeździć oszczędnie na niskich obrotach 1/3 na wyższych. wtedy sadza zostanie przedmuchana z układu i jest dobre smarowanie olejem. Po odpaleniu- nie gazować, max do 2tys obr/min a po zmianie biegu dopiero przekroczyć 2,5-3.0k. Po ostrej jeździe zwolnić przed zatrzymaniem ( na luzie dojechać ) i chwile odczekać żeby turbina wyhamowała. Przy takiej technice turbina wytrzyma i 300tyś. "


31.07.2013JohanTak

Dobry silnik ,mam go w Outlanderze nie narzekam dobre spalanie ,dynamika ,na razie zero awarii .Silnik jest od VW wiec nie bedzie problemów z ewentualnymi naprawami .Spalanie na poziomie 8L Miasto trasa spokojnie do 5.5 L .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 17

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.