Popularne na rynku

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D 140KM (BSY)

59488

Dane techniczne

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D 140KM (BSY)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 310
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 187
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.8

Lata produkcji: 2006-2010

Nadwozie: suv

Segment: I (średniej klasy SUV)

Spalanie

Miasto 8.8L

Średnie 6.9L

Trasa 5.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju
Ilość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu po. 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Pompowtryski Bosch/Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.2 DI-D 156KM 8.3 1 0 8.4 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 15) (8.3)
Trwałość silnika 8.4/10
Niezawodność auta 8.6/10
Spalanie ON 8.4/10
Koszty utrzymania 7.9/10
Głosy według opinii użytkowników: 15 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.6L

Średnie 7.9L

Trasa 7.0L

Najbardziej awaryjna część

74%
1%
4%
8%
0%
0%
3%
3%
8%
Suma głosów: 77

Opinie użytkowników

18.12.2018 Kajetan Outlander 2008r. 210tys km
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.8L

Trasa 7.2L

Opinia: Jezdze Outlanderem 2008 z 2.0DID Wszedzie gdzie widze opinie o tych silnikach to ze zla Niestety ludzie sie nie znaja i wszytkie TDI 2.0 wrzucaja do 1 worka a to blad Fakt w Outlanderze silniki sa glosne i trzesa ale to wina a wlasciwie dobroc producenta
Zalety: dosc niskie zuzycie paliwa tanie czesci zamienne Auto wygodne (brakuje tylko regulacji przod-tyl kierownicy)
Wady: glosny niska kultura pracy brak blokady tylnego mostu odsloniete progi auta o ktore mozna sie pobrudzic przy wsiadaniu bardzo slabej jakosci plastiki w srodku-latwo sie rysuja malo schowkow z tylu auta z 3 rzedem siedzen
Polecam
29.01.2018 Wojtek 2,0 DiD
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 10.0L

Trasa 10.0L

Opinia: od 2010, pierwszy właściciel, 300 000 km, bezawaryjny, super wygodny, pojemny. Bywał zimą w górach, latem w Grecji - super dzielny.Długie przebiegi , regularne wymiany rozrządu, oleju, płynów itp. Trochę głośny i nie jest samochodem wyścigowym. Polecam każdemu dobremu kierowcy, który dba o silnik i eksploatacje.
Zalety: Wygodny,oszczędny,niezawodny
Wady: Głośny
Polecam
21.06.2017 Marek MO II 2000DiD/2008/180000 km
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 8.0L

Trasa 7.5L

Opinia: Polecam rodzinne autko, super ładowne na wakacje i dzielne.
Zalety: uniwersalne i niezawodne
Polecam
16.04.2017 Dawid 2.0 did 2007r 220 000
Średnia ocena: (7.3)
Trwałość silnika 6.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.0L

Trasa 7.0L

Opinia: daje rade. chodz ceny niektorych czesci kosmos
Zalety: Pojemny bagażnik, wygodny, dość dużo schowków
Wady: Geometria turbiny, dość głośno w środku
Polecam
14.03.2017 Szczepan 2.0 DID 80 000
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.0L

Trasa 6.5L

Opinia: 9 lat użytkowania w lecie z kempingiem bez żadnych problemów polecam silnik 2 .O DID
Zalety: duża przestronna bryka od kiede nim jeżdżę nie mam problemów z kręgosłupem
Wady: cofanie- dlatego zamontowałem za 250 zł kamerkę
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

74%
1%
4%
8%
0%
0%
3%
3%
8%
Suma głosów: 77