alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)Wyświetleń: 17793

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna187
Przyspieszenie (0-100km/h)10.8
Spalanie - miasto [l/100km]8.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch/Siemens

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 DiD1563802007.3
2.2 DiD1773802006.5

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.7

Trasa: 6.7

Średnie: 7.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 10):
(7.68)
Trwałość silnika
 7.9/10
Niezawodność auta
 8.1/10
Spalanie ON
 7.8/10
Koszty utrzymania
 6.9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 52

Głosy według opinii:

100

Opinie użytkowników

Marian 27.06.2016
Średnia:
(9.25)
Tak
"Tak"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.6l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:niezawodność
Wady:spala olej
Janek 06.08.2015
Średnia:
(9.25)
Tak
"po 90 tys. awaria czujnika położenia walk rozrządu - wymieniony obecnie 140 tys. innych awari brak Ważne: olej co 15 tys. - ważna specyfikacja jest VW 507.00, firma nie ma znaczenia "
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7.0l/100km

Spalanie - średnie:8.0l/100km

Zalety:niezwykle ekonomiczny i i dośc dynamiczny
Wady:głośny
Outlander II/2008
Bzik 22.08.2014
Średnia:
(5.50)
Tak
"Może być, hamuje zapęd do wyprzedzania i szaleństw w mieście, na trasy polecam!"
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:9.0l/100km

Zalety:kawał wygodnego i stabilnego auta, z dużą ilością miejsca na bagażea
Wady:głośny silnik, za słaby na auto o wadze 1700 kg
Outlander/2009/71500
greg 30.03.2014
Średnia:
(0.00)
Tak
"6 lat, 105 tys km. poza standardowymi wymianami: - turbina (po 60 tys) - audio (radio,wzmacniacz) (wadliwa seria) - przeprogramowane kluczyki (oj - ta awaria była upierdliwa..) słabo wyciszony, subwoofer daje czadu, ale plastiki słabo to znoszą "
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8.7l/100km

Zalety:pojemny, praktyczny (7 miejsc), system audio
Wady:głośny w środku
105
Roby 12.02.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
"Jestem szczęśliwym posiadaczem tego modelu od 2 lat i same pozytywy, przebieg 90000 km i brak jakichkolwiek problemów, bardzo niskie spalanie! zwłaszcza na trasie. Polecam, jazda napewno lepsza od Rav4 i CRV więcej miejsca lepsze spalanie i komfort jazdy. "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:spalanie, komfort jazdy, ilość miejsca
Wady:głosny silnik
2010
Janusz 02.12.2013
Średnia:
(8.75)
Tak
"Kupiłem nowego w 2010 i do dzisiaj 2013 GRUDZIEŃ nie miałem żadnych problemów.Jeżdzi sie i leje.Był to najlepszy mój wybór z suwów oferowanych w 2010 roku a testowałem wszystkie marki dostępne na rynku."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.8l/100km

Zalety:Duży wygodny mało pali i się nie psuje.
Wady:Lakier łatwo się rysuje, brak kamery cofania bo czujniki czasami nie wystarczają.
intense plus/2010/28000
Ralf 24.10.2013
Średnia:
(8.75)
Tak
"Mam Outlandera z 2010 roku. Kupiłem w salonie nowego. Na październik 2013 przebieg prawie 110 tyś km. W temacie awarii nic, absolutnie nic się nie dzieje (w sumie z całym samochodem). Motor od VW TDi z osprzętem Mitsubishi pracuje niezawodnie i w każdych warunkach. Spalanie wg mnie niskie bo średnio to 8 może 8,5 litra na 100 km. Kultura pracy silnika to porażka. Auto pracuje głośno zaraz po uruchomieniu, a przy prędkościach powyżej 120 km/h dźwięk silnika jest nie do zniesienia. W zeszłą zimę musiałem zostawiać auto czasem nie w garażu i przy mrozie -15 i niżej jednak długo kręciłem zanim zaskoczył. Ale nigdy nie zawiódł. W mojej ocenie to czołg nie do zdarcia. W mojej ocenie świetne, niezawodne, precyzyjne, pakowne i.... głośne auto."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Bezawaryjny, Ekonomiczny, Przestronny, Koszty serwisu bardzo rozsądne, Dobra widoczność, Świetne radio, Przestronność
Wady:Głośna praca silnika, Uruchamiania na znacznym mrozie
Outrander 2.0 DiD / 2010 / 110.000
Johan 31.07.2013
Średnia:
(9.50)
Tak
"Jestem bardzo zadowolony z mojego auta ,bardzo wygodne ,wszechstronne ,dobrze się prowadzi .Silnik ja uważam że jest super ,dobra dynamika ,jak na tak duży samochód to bardzo niskie spalanie .Jest to jednostka VW tak ze nie maa problemów z naprawami (oczywiście jak będę jakieś awarie) .Dobry jest do Miasta bo wysoki wszędzie wjeżdżam na krawężniki ,na wakacje idealny i najlepszy na zimę SUPER !!!! "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:wygodny, dobra widoczność, spalanie
Wady:nie znlazłem !!!!!
Outlander 2011 r 37 tyś
Paweł 06.06.2013
Średnia:
(8.00)
Tak
"W moim Outlanderze ten silnik sprawuje się dobrze, jedynym problemem była awaria zaworu egr, wymieniony na gwarancji. Dynamika jak na masę i rozmiary auta jest zu zadawalająca. Leję dedykowany do TDI VW olej Motul i staram się wymieniać co około 15 tys. km."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9 - 10l/100km

Spalanie - trasa:7 -8l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Bezproblemowe odpalanie nawet przy dużym mrozie, Spalanie na zadawalającym poziomie
Wady:Kultura pracy zimnego silnika porównywalna z traktorem, Długi czas nagrzewania w zimie
Outlander/ 2008/ 80.000 km
Bartek 29.04.2013
Średnia:
(8.25)
Tak
"Tyle naczytałem się o wadach tej jednostki, a u mnie o dziwo wszystko działa super i nic się nie dzieje. Jedynie układ paliwowy jest podatny na zamarzanie i dlatego już druga zimę stosuję SKYDa i w końcu jest dobrze. Wcześniej auto unieruchomione na 1,5 miesiąca skończyło się czyszczeniem baku, całej instalacji, wymianą filtra i pompy."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Spalanie niewielkie jak na gabaryty auta
Wady:Kultura pracy jak traktor, Zamarzanie układu paliwiwego zimą
Outlander/2008/54000

Kod antyspamowy
Odśwież

16.06.2013ZibiTak

"Jeżdżę 2.0 DID (TDI) w M grandis, sygn BSY -zrobiłem 40k km - żadnych mikropęknięć - nikt z eksploatujących Mitsubishi nie zgłaszał takich awarii. Ten model BSY montowany jest także w VW Touran. Blok silnika jest robiony w Niemczech (żeliwo z niemieckiej huty). Gorzej z tymi z Polkowic! Jak na razie nie mogę narzekać. Bierze 1litr oleju na 12-15k km -to jak na diesla niedużo. Parametry lepsze od 1,9TDI i ciszej pracuje Co do turbosprężarki, to w każdym modelu diesla ze zmienną geometrią zachodzi zabrudzenie jej przez sadzę (węgiel) i z czasem może dojść do przycięcia (zablokowania) Dlatego ważny jest styl jazdy. Trzeba zmieniać biegi powyżej 2,5 k obr/min żeby turbo pracowało w pełnym zakresie swoich skrajnych wychyleń a od czasu do czasu pogonić silnik na wysokich obrotach 3-4 tyś. 2/3 czasu można jeździć oszczędnie na niskich obrotach 1/3 na wyższych. wtedy sadza zostanie przedmuchana z układu i jest dobre smarowanie olejem. Po odpaleniu- nie gazować, max do 2tys obr/min a po zmianie biegu dopiero przekroczyć 2,5-3.0k. Po ostrej jeździe zwolnić przed zatrzymaniem ( na luzie dojechać ) i chwile odczekać żeby turbina wyhamowała. Przy takiej technice turbina wytrzyma i 300tyś. "


31.07.2013JohanTak

Dobry silnik ,mam go w Outlanderze nie narzekam dobre spalanie ,dynamika ,na razie zero awarii .Silnik jest od VW wiec nie bedzie problemów z ewentualnymi naprawami .Spalanie na poziomie 8L Miasto trasa spokojnie do 5.5 L .


21.09.2015AdamTak

ja nie zaliczyłem żadnej wpadki,o silnik bardzo dbam ,przebieg 145tys be żadnych problemów,jedyna wada to odgłos jest głośny.Spalanie jak na auto OK 7L .Nie robiłem nic przy silniku tylko serwis


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 38

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.