alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)Wyświetleń: 18368

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna187
Przyspieszenie (0-100km/h)10.8
Spalanie - miasto [l/100km]8.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch/Siemens

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 DiD1563802007.3
2.2 DiD1773802006.5

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.7

Trasa: 6.7

Średnie: 7.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 10):
(7.68)
Trwałość silnika
 7.9/10
Niezawodność auta
 8.1/10
Spalanie ON
 7.8/10
Koszty utrzymania
 6.9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 53

Głosy według opinii:

100

Opinie użytkowników

Marian 27.06.2016
Średnia:
(9.25)
Tak
"Tak"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.6l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:niezawodność
Wady:spala olej
Janek 06.08.2015
Średnia:
(9.25)
Tak
"po 90 tys. awaria czujnika położenia walk rozrządu - wymieniony obecnie 140 tys. innych awari brak Ważne: olej co 15 tys. - ważna specyfikacja jest VW 507.00, firma nie ma znaczenia "
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7.0l/100km

Spalanie - średnie:8.0l/100km

Zalety:niezwykle ekonomiczny i i dośc dynamiczny
Wady:głośny
Outlander II/2008
Bzik 22.08.2014
Średnia:
(5.50)
Tak
"Może być, hamuje zapęd do wyprzedzania i szaleństw w mieście, na trasy polecam!"
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:9.0l/100km

Zalety:kawał wygodnego i stabilnego auta, z dużą ilością miejsca na bagażea
Wady:głośny silnik, za słaby na auto o wadze 1700 kg
Outlander/2009/71500
greg 30.03.2014
Średnia:
(0.00)
Tak
"6 lat, 105 tys km. poza standardowymi wymianami: - turbina (po 60 tys) - audio (radio,wzmacniacz) (wadliwa seria) - przeprogramowane kluczyki (oj - ta awaria była upierdliwa..) słabo wyciszony, subwoofer daje czadu, ale plastiki słabo to znoszą "
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8.7l/100km

Zalety:pojemny, praktyczny (7 miejsc), system audio
Wady:głośny w środku
105
Roby 12.02.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
"Jestem szczęśliwym posiadaczem tego modelu od 2 lat i same pozytywy, przebieg 90000 km i brak jakichkolwiek problemów, bardzo niskie spalanie! zwłaszcza na trasie. Polecam, jazda napewno lepsza od Rav4 i CRV więcej miejsca lepsze spalanie i komfort jazdy. "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:spalanie, komfort jazdy, ilość miejsca
Wady:głosny silnik
2010
Janusz 02.12.2013
Średnia:
(8.75)
Tak
"Kupiłem nowego w 2010 i do dzisiaj 2013 GRUDZIEŃ nie miałem żadnych problemów.Jeżdzi sie i leje.Był to najlepszy mój wybór z suwów oferowanych w 2010 roku a testowałem wszystkie marki dostępne na rynku."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.8l/100km

Zalety:Duży wygodny mało pali i się nie psuje.
Wady:Lakier łatwo się rysuje, brak kamery cofania bo czujniki czasami nie wystarczają.
intense plus/2010/28000
Ralf 24.10.2013
Średnia:
(8.75)
Tak
"Mam Outlandera z 2010 roku. Kupiłem w salonie nowego. Na październik 2013 przebieg prawie 110 tyś km. W temacie awarii nic, absolutnie nic się nie dzieje (w sumie z całym samochodem). Motor od VW TDi z osprzętem Mitsubishi pracuje niezawodnie i w każdych warunkach. Spalanie wg mnie niskie bo średnio to 8 może 8,5 litra na 100 km. Kultura pracy silnika to porażka. Auto pracuje głośno zaraz po uruchomieniu, a przy prędkościach powyżej 120 km/h dźwięk silnika jest nie do zniesienia. W zeszłą zimę musiałem zostawiać auto czasem nie w garażu i przy mrozie -15 i niżej jednak długo kręciłem zanim zaskoczył. Ale nigdy nie zawiódł. W mojej ocenie to czołg nie do zdarcia. W mojej ocenie świetne, niezawodne, precyzyjne, pakowne i.... głośne auto."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Bezawaryjny, Ekonomiczny, Przestronny, Koszty serwisu bardzo rozsądne, Dobra widoczność, Świetne radio, Przestronność
Wady:Głośna praca silnika, Uruchamiania na znacznym mrozie
Outrander 2.0 DiD / 2010 / 110.000
Johan 31.07.2013
Średnia:
(9.50)
Tak
"Jestem bardzo zadowolony z mojego auta ,bardzo wygodne ,wszechstronne ,dobrze się prowadzi .Silnik ja uważam że jest super ,dobra dynamika ,jak na tak duży samochód to bardzo niskie spalanie .Jest to jednostka VW tak ze nie maa problemów z naprawami (oczywiście jak będę jakieś awarie) .Dobry jest do Miasta bo wysoki wszędzie wjeżdżam na krawężniki ,na wakacje idealny i najlepszy na zimę SUPER !!!! "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.8l/100km

Zalety:wygodny, dobra widoczność, spalanie
Wady:nie znlazłem !!!!!
Outlander 2011 r 37 tyś
Paweł 06.06.2013
Średnia:
(8.00)
Tak
"W moim Outlanderze ten silnik sprawuje się dobrze, jedynym problemem była awaria zaworu egr, wymieniony na gwarancji. Dynamika jak na masę i rozmiary auta jest zu zadawalająca. Leję dedykowany do TDI VW olej Motul i staram się wymieniać co około 15 tys. km."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9 - 10l/100km

Spalanie - trasa:7 -8l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Bezproblemowe odpalanie nawet przy dużym mrozie, Spalanie na zadawalającym poziomie
Wady:Kultura pracy zimnego silnika porównywalna z traktorem, Długi czas nagrzewania w zimie
Outlander/ 2008/ 80.000 km
Bartek 29.04.2013
Średnia:
(8.25)
Tak
"Tyle naczytałem się o wadach tej jednostki, a u mnie o dziwo wszystko działa super i nic się nie dzieje. Jedynie układ paliwowy jest podatny na zamarzanie i dlatego już druga zimę stosuję SKYDa i w końcu jest dobrze. Wcześniej auto unieruchomione na 1,5 miesiąca skończyło się czyszczeniem baku, całej instalacji, wymianą filtra i pompy."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Spalanie niewielkie jak na gabaryty auta
Wady:Kultura pracy jak traktor, Zamarzanie układu paliwiwego zimą
Outlander/2008/54000

Kod antyspamowy
Odśwież

21.01.2016marek Tak

witam mam lancera od ponad roku kupiłem z przebiegiem 140 k jeżdźę codziennie ok 50 km srednio 1200-1300 miesięcznie zero problemów a pełno inf.o tym ze coś obsiada czy pęka ludzie ile jest silników WV w autach 100,000-500,000 moze milion a opinie idą że się zepsuł z 10-20 szt bo nikt nie pisze o tym ze jest cudnie i nic się nie psuje. Fakt że silnik za głośny jak na diesla mógł by tak o połowę ciszej pracować nie było by to grzechem spalanie miasto 8,5L trasa 5,5 L (autostrada 5,7L jadąc do 140km /h) mieszane 6,5L wnętrze no tu dali ciała plastiki jak z demobilu twarde jak kamień stylistyka fajna prosta i to super czerwone podświetlenie .


23.01.2014PabloNie

Silnik jak w traktorze. Za słaby na Outlandera. Jeżdżę już 3 lata i na szczęście zamieniam na Outlandera 2014 z nowym silnikiem. Inna bajka. Ktoś napisał, że silniczek 2,0 spala 5,5 l :-) W Outku chyba w snach. Jest oszczędny ale 6,5 to min. jakie bierze.


21.09.2015AdamTak

ja nie zaliczyłem żadnej wpadki,o silnik bardzo dbam ,przebieg 145tys be żadnych problemów,jedyna wada to odgłos jest głośny.Spalanie jak na auto OK 7L .Nie robiłem nic przy silniku tylko serwis


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 38

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.