Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM) - dane techniczne
alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)Wyświetleń: 29691

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna187
Przyspieszenie (0-100km/h)10.8
Spalanie - miasto [l/100km]8.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch/Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.6

Trasa: 7

Średnie: 7.9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 DiD1563802007.3
2.2 DiD1773802006.5

16.06.2013ZibiTak

"Jeżdżę 2.0 DID (TDI) w M grandis, sygn BSY -zrobiłem 40k km - żadnych mikropęknięć - nikt z eksploatujących Mitsubishi nie zgłaszał takich awarii. Ten model BSY montowany jest także w VW Touran. Blok silnika jest robiony w Niemczech (żeliwo z niemieckiej huty). Gorzej z tymi z Polkowic! Jak na razie nie mogę narzekać. Bierze 1litr oleju na 12-15k km -to jak na diesla niedużo. Parametry lepsze od 1,9TDI i ciszej pracuje Co do turbosprężarki, to w każdym modelu diesla ze zmienną geometrią zachodzi zabrudzenie jej przez sadzę (węgiel) i z czasem może dojść do przycięcia (zablokowania) Dlatego ważny jest styl jazdy. Trzeba zmieniać biegi powyżej 2,5 k obr/min żeby turbo pracowało w pełnym zakresie swoich skrajnych wychyleń a od czasu do czasu pogonić silnik na wysokich obrotach 3-4 tyś. 2/3 czasu można jeździć oszczędnie na niskich obrotach 1/3 na wyższych. wtedy sadza zostanie przedmuchana z układu i jest dobre smarowanie olejem. Po odpaleniu- nie gazować, max do 2tys obr/min a po zmianie biegu dopiero przekroczyć 2,5-3.0k. Po ostrej jeździe zwolnić przed zatrzymaniem ( na luzie dojechać ) i chwile odczekać żeby turbina wyhamowała. Przy takiej technice turbina wytrzyma i 300tyś. "


12.06.2013ZibiTak

"Jeżdżę 2.0 DID (TDI) w M grandis, sygn BSY -zrobiłem 40k km - żadnych mikropęknięć - nikt z eksploatujących Mitsubishi nie zgłaszał takich awarii. Ten model BSY montowany jest także w VW Touran. Blok silnika jest robiony w Niemczech (żeliwo z niemieckiej huty). Gorzej z tymi z Polkowic! Jak na razie nie mogę narzekać. Bierze 1l oleju na 12-15k km -to jak na diesla niedużo. parametry lepsze od 1,9TDI i ciszej pracuje"


21.01.2016marek Tak

witam mam lancera od ponad roku kupiłem z przebiegiem 140 k jeżdźę codziennie ok 50 km srednio 1200-1300 miesięcznie zero problemów a pełno inf.o tym ze coś obsiada czy pęka ludzie ile jest silników WV w autach 100,000-500,000 moze milion a opinie idą że się zepsuł z 10-20 szt bo nikt nie pisze o tym ze jest cudnie i nic się nie psuje. Fakt że silnik za głośny jak na diesla mógł by tak o połowę ciszej pracować nie było by to grzechem spalanie miasto 8,5L trasa 5,5 L (autostrada 5,7L jadąc do 140km /h) mieszane 6,5L wnętrze no tu dali ciała plastiki jak z demobilu twarde jak kamień stylistyka fajna prosta i to super czerwone podświetlenie .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 59
Średnia (głosów 14):
(7.79)
Trwałość silnika
 8.07/10
Niezawodność auta
 8.29/10
Spalanie ON
 7.71/10
Koszty utrzymania
 7.07/10

Głosy według opinii:

140

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 111

Opinie użytkowników

Wojtek 29.01.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
"od 2010, pierwszy właściciel, 300 000 km, bezawaryjny, super wygodny, pojemny. Bywał zimą w górach, latem w Grecji - super dzielny.Długie przebiegi , regularne wymiany rozrządu, oleju, płynów itp. Trochę głośny i nie jest samochodem wyścigowym. Polecam każdemu dobremu kierowcy, który dba o silnik i eksploatacje."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:10l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:Wygodny,oszczędny,niezawodny
Wady:Głośny
2,0 DiD
Marek 21.06.2017
Średnia:
(8.00)
Tak
"Polecam rodzinne autko, super ładowne na wakacje i dzielne."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:uniwersalne i niezawodne
Wady:
MO II 2000DiD/2008/180000 km
Dawid 16.04.2017
Średnia:
(7.25)
Tak
"daje rade. chodz ceny niektorych czesci kosmos"
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Pojemny bagażnik, wygodny, dość dużo schowków
Wady:Geometria turbiny, dość głośno w środku
2.0 did 2007r 220 000
Szczepan 14.03.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"9 lat użytkowania w lecie z kempingiem bez żadnych problemów polecam silnik 2 .O DID"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:duża przestronna bryka od kiede nim jeżdżę nie mam problemów z kręgosłupem
Wady:cofanie- dlatego zamontowałem za 250 zł kamerkę
2.0 DID 80 000
Marian 27.06.2016
Średnia:
(9.25)
Tak
"Tak"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.6l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:niezawodność
Wady:spala olej
<<<123>>>