alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)Wyświetleń: 32676

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D (140KM)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna187
Przyspieszenie (0-100km/h)10.8
Spalanie - miasto [l/100km]8.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch/Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.6

Trasa: 7

Średnie: 7.9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 DI-D15638011.17.3

23.01.2014PabloNie

Silnik jak w traktorze. Za słaby na Outlandera. Jeżdżę już 3 lata i na szczęście zamieniam na Outlandera 2014 z nowym silnikiem. Inna bajka. Ktoś napisał, że silniczek 2,0 spala 5,5 l :-) W Outku chyba w snach. Jest oszczędny ale 6,5 to min. jakie bierze.


21.09.2015AdamTak

ja nie zaliczyłem żadnej wpadki,o silnik bardzo dbam ,przebieg 145tys be żadnych problemów,jedyna wada to odgłos jest głośny.Spalanie jak na auto OK 7L .Nie robiłem nic przy silniku tylko serwis


12.06.2013ZibiTak

"Jeżdżę 2.0 DID (TDI) w M grandis, sygn BSY -zrobiłem 40k km - żadnych mikropęknięć - nikt z eksploatujących Mitsubishi nie zgłaszał takich awarii. Ten model BSY montowany jest także w VW Touran. Blok silnika jest robiony w Niemczech (żeliwo z niemieckiej huty). Gorzej z tymi z Polkowic! Jak na razie nie mogę narzekać. Bierze 1l oleju na 12-15k km -to jak na diesla niedużo. parametry lepsze od 1,9TDI i ciszej pracuje"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 62
Średnia (głosów 15):
(7.78)
Trwałość silnika
 8.07/10
Niezawodność auta
 8.2/10
Spalanie ON
 7.67/10
Koszty utrzymania
 7.2/10

Głosy według opinii:

150

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 111

Opinie użytkowników

Kajetan 18.12.2018
Średnia:
(7.75)
Tak
"Jezdze Outlanderem 2008 z 2.0DID Wszedzie gdzie widze opinie o tych silnikach to ze zla Niestety ludzie sie nie znaja i wszytkie TDI 2.0 wrzucaja do 1 worka a to blad Fakt w Outlanderze silniki sa glosne i trzesa ale to wina a wlasciwie dobroc producenta bo silniki BSY (a takie wlasnie ma oznaczenie w Outlanderze jak i innych autach Mitsubishi) nie maja walkow wyrownowazyjacych a zatem sa pozbawione wady jaka jest naped pompy oleju poprzez trzpien ktory sie obtacza. Naped pompy jest obslugiwany przez bardziej wytrzymly lancuch. Co do turbosprezarki to gdy sie zatna kierownice w niej to latwo je rozruszac kluczem 14 bez wykrecania jej Ogolnie ten silnik nie psuje sie czesciej jak innych firm Jak sie leje dobry poprawny olej co 10 lub 15 tys km (zalezy gdzie jest auto uzytkowane) a nie co 20-25tys km to silnik odwdzieczy sie dluga praca EGR to praktycznie w kazdym aucie sie zatyka wiec co 100tys km trzeba to przeczyscic Latwo sie zwieksza moc w tym aucie co powoduje szybsze wyprzedzanie Jednym slowem jak sie zadba o silnik to odwdzieczy sie dluga poprawna praca bez awarii"
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7.2l/100km

Spalanie - średnie:7.8l/100km

Zalety:dosc niskie zuzycie paliwa tanie czesci zamienne Auto wygodne (brakuje tylko regulacji przod-tyl kierownicy)
Wady:glosny niska kultura pracy brak blokady tylnego mostu odsloniete progi auta o ktore mozna sie pobrudzic przy wsiadaniu bardzo slabej jakosci plastiki w srodku-latwo sie rysuja malo schowkow z tylu auta z 3 rzedem siedzen
Outlander 2008r. 210tys km
Wojtek 29.01.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
"od 2010, pierwszy właściciel, 300 000 km, bezawaryjny, super wygodny, pojemny. Bywał zimą w górach, latem w Grecji - super dzielny.Długie przebiegi , regularne wymiany rozrządu, oleju, płynów itp. Trochę głośny i nie jest samochodem wyścigowym. Polecam każdemu dobremu kierowcy, który dba o silnik i eksploatacje."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:10l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:Wygodny,oszczędny,niezawodny
Wady:Głośny
2,0 DiD
Marek 21.06.2017
Średnia:
(8.00)
Tak
"Polecam rodzinne autko, super ładowne na wakacje i dzielne."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:uniwersalne i niezawodne
Wady:
MO II 2000DiD/2008/180000 km
Dawid 16.04.2017
Średnia:
(7.25)
Tak
"daje rade. chodz ceny niektorych czesci kosmos"
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Pojemny bagażnik, wygodny, dość dużo schowków
Wady:Geometria turbiny, dość głośno w środku
2.0 did 2007r 220 000
Szczepan 14.03.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"9 lat użytkowania w lecie z kempingiem bez żadnych problemów polecam silnik 2 .O DID"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:duża przestronna bryka od kiede nim jeżdżę nie mam problemów z kręgosłupem
Wady:cofanie- dlatego zamontowałem za 250 zł kamerkę
2.0 DID 80 000
<<<123>>>