Popularne na rynku

Citroen Xantia 1.9 TD 90KM (XUD9T)

14096
Kategoria: Citroen Xantia

Dane techniczne

Citroen Xantia 1.9 TD 90KM (XUD9T)
Pojemność [cm3] 1905
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 196
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 174
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 14.1

Lata produkcji: 1993-2001

Nadwozie: liftback kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.2L

Trasa 5.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 10W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju co 10.000 km
Wymiana rozrządu po 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Bosch

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 HDi 109KM 10.0 1 0 5.5 l/100km
2.1 TD 109KM 0.0 0 0 6.5 l/100km
1.9 D 69KM 0.0 0 0 6.4 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.8)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 7.5/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.3L

Średnie 6.8L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

63%
0%
0%
13%
0%
0%
0%
0%
25%
Suma głosów: 8

Opinie użytkowników

11.06.2013 Cytrynka Citroen Xantia 1,9TD 130PS
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Silnik bardzo, bardzo prosty, zbyt krótka skrzynia biegów, mało elastyczny silnik, przez brak turbosprężarki z nadzorem elektroniczny, jak ktoś nie wie o czym piszę to proszę jechać na 5 biegu 60km/h i uzyskać 6,5 s do 100km/h co dla silnika 2,0 HDI nie stanowi kłopotu. Przez
Polecam
16.04.2013 W 1.9TD Break/1996/240
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Wygodny i cichy w porównaniu z konkurentami z epoki (Passat B3, Primera 2.0 D) dupowóz. Hydro się nie psuje jeśli nie grzebie w nim osoba niekompetentna, dobrze jeździ po szybkich łukach, ma dobre światła, wydajne ogrzewanie (wersja skandynawska) widoczność i poprawną ergonomię. Przyjemne tworzywa o
Polecam

Informacje o silniku

Aktualnie nie ma żadnej opinii o tym silniku

Dodaj pierwszą opinię

Najbardziej awaryjna część

63%
0%
0%
13%
0%
0%
0%
0%
25%
Suma głosów: 8